Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Storm je hebt geen bol hoofd! Al kijk jij er anders tegen aan en weet jij hoe je er eerder uitzag, maar ik zie het niet.
Farah> Dank je wel. Momenteel voel het niet zo omdat het er niet meer zo hard af gaat als dat het ging. Maar ja aan de andere kant heb gisteren wel fanatiek gewii-fit en heb afgelopen week weer goed opgelet met eten. Dus dat voelt dan wel goed. Hopelijk is er meer af volgende week
Farah> Dank je wel. Momenteel voel het niet zo omdat het er niet meer zo hard af gaat als dat het ging. Maar ja aan de andere kant heb gisteren wel fanatiek gewii-fit en heb afgelopen week weer goed opgelet met eten. Dus dat voelt dan wel goed. Hopelijk is er meer af volgende week
Gast- Gast
Champagne schreef:SunnyScience schreef:Mijn oom belde net, opa is al opgenomen in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen. Hij ging nu omkleden en oma ophalen en er achterna..
Sterkte
+1 !
Gast- Gast
Storm schreef:Ja op Z@ppelin. Morgen komt deel twee haha mijn vriend vind het belachelijk maar hij moet wel telkens lachen als ik het openinsliedje meezing 'I'm no ordinary girl, I'm from the deep blue underworld' hahahah hij wilde zelfs de DVD box van H2o voor mij kopen
haha ja geweldig liedje he om mee te zingen whaha
EN lief van hem
Gast- Gast
Okeeee dan, de eerste scheuren in mijn buik zijn ook een feit, kan er ook nog wel bij!
Gast- Gast
Wees gerust, ik kreeg mijn strepen pas bij 37 weken ofzo en toen leek mijn buik net een zebrapad het kan nog alle kanten op.ProudMama schreef:Okeeee dan, de eerste scheuren in mijn buik zijn ook een feit, kan er ook nog wel bij!
Gast- Gast
Storm schreef:Zwangerschaps straieTheedoosje schreef:Scheuren?
Oh haha ik denk al
Gast- Gast
Jep. Striae.Theedoosje schreef:Scheuren?
Haha, geen scheuren door en door zodat de baby's naar buiten kunnen kijken hoor, scheurtjes in de onderhuidse laag.
Gast- Gast
aaaaaah Sunny
Gaan jullie ook naar het ziekenhuis? Veel sterkte zeg
Storm, ik ben te dik.. Ik ben bezig met Sonja Bakker.
Theedoosje, (grappige naam trouwens) Dat is wel tricky voor je motivatie hé, ik weet er alles van. Maar probeer door te zetten!! Wat leuk zo een wiii-fit, doe je dat vaak? Ik heb altijd zo een idee dat ik dat 1/2 keer doe en dat ik hem dan in de kast zet
Gaan jullie ook naar het ziekenhuis? Veel sterkte zeg
Storm, ik ben te dik.. Ik ben bezig met Sonja Bakker.
Theedoosje, (grappige naam trouwens) Dat is wel tricky voor je motivatie hé, ik weet er alles van. Maar probeer door te zetten!! Wat leuk zo een wiii-fit, doe je dat vaak? Ik heb altijd zo een idee dat ik dat 1/2 keer doe en dat ik hem dan in de kast zet
Farah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 55
Registratiedatum : 03-06-11
Storm schreef:He Reva, hoe is het met je dieet?
Ik heb sinds het 13 dagen dieet geen ander 'echt' dieet gedaan. Gewoon normaal gegeten in lijn van Amber Albarda. Maar was toch ruim 6 kilo af
Theedoosje schreef:Lief Reva dat je er naar vraagt. Het gaat nu wel goed qua eetgedrag en bewegen al was het resultaat minimaal. Maar goed er was wat af en niet bij dus dat is fijn
Hoe gaat het met jou?
Dat is idd fijn, plus dat de kilo's die je al was afgevallen niet weer ineens erbij zijn gekomen, dat is nog veel belangrijker! Lekker dat je weer in een goed patroon zit.
Hier gaat het wel okee. Ik zou meer moeten bewegen Ik fiets elke dag, maar ja dat verricht geen wonderen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jep. Striae.Theedoosje schreef:Scheuren?
Haha, geen scheuren door en door zodat de baby's naar buiten kunnen kijken hoor, scheurtjes in de onderhuidse laag.
whhaha nee dat snap ik whaha. Zou wat zijn. "mama kiekeboe!'
Gast- Gast
Euhh... gerust? Zebrapad? Ik vind dit genoeg hoor.Storm schreef:Wees gerust, ik kreeg mijn strepen pas bij 37 weken ofzo en toen leek mijn buik net een zebrapad het kan nog alle kanten op.ProudMama schreef:Okeeee dan, de eerste scheuren in mijn buik zijn ook een feit, kan er ook nog wel bij!
Alleen nog een bloeddruk die stabiel hoog blijft en ik kan alle zwangerschapskwaaltjes en complicaties afvinken geloof ik...
Gast- Gast
Reva, goed man 6 kilo! Ik wil oooook!
Farah, Sonja Bakker heb ik ook nog liggen hier maar ik hield het niet vol ik lustte de meeste dingen niet.
Farah, Sonja Bakker heb ik ook nog liggen hier maar ik hield het niet vol ik lustte de meeste dingen niet.
Gast- Gast
Reva> elke dag fietsen is wel erg goed! Wat wil je nog meer gaan doen qua bewegen?
En woow 6 kilo! Doe je goed!
En woow 6 kilo! Doe je goed!
Gast- Gast
@Farah, ziekenhuis is niet zo om de hoek he! Dik uur rijden en we kunnen weinig voor hem betekenen op het moment. Mijn oom is er nu bij!
Mijn dieet is veel skaten!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Okeeee dan, de eerste scheuren in mijn buik zijn ook een feit, kan er ook nog wel bij!
Gelukkig krijg je er wel iets heel moois voor terug ;-)
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Storm schreef:
Hebben jullie nieuwe haarkleur van Sonja al gezien, mijn kapper zei gister al: "Ziet er niet uit, verkeerde kleur voor haar!"
Gast- Gast
da's wel te hopen. Je zal maar net bevallen zijn, je kinderen voor het eerst zien en denken: O help, wat een gedrochten, die zijn éééécht niet van mij...Champagne schreef:ProudMama schreef:Okeeee dan, de eerste scheuren in mijn buik zijn ook een feit, kan er ook nog wel bij!
Gelukkig heb ik een boekje tips van Reva, dus kom de eerste tijd wel door
Echt dubbel gelegen!!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:@Farah, ziekenhuis is niet zo om de hoek he! Dik uur rijden en we kunnen weinig voor hem betekenen op het moment. Mijn oom is er nu bij!
Heyjeee Sunny, dat kon ik ook niet weten hee Sterkte iig!
Farah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 55
Registratiedatum : 03-06-11
DooddoenerChampagne schreef:ProudMama schreef:Okeeee dan, de eerste scheuren in mijn buik zijn ook een feit, kan er ook nog wel bij!
Gast- Gast
Is het bij jullie ook al lekker weer?
Ik ga vanmiddag lekker in de zon liggen denk ik
Ik ga vanmiddag lekker in de zon liggen denk ik
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: