Het zal je gebeuren..
+21
Shy
Primrose
Joli86
Ifrah
Ambivalence
Zininzon
Merai
Zwerver
SnowWhite
Sorella
Susan
Laquisia
studiebol
Didi
Atelier Madame
me1987
mzcharlotte
nina
smooch
Sarah1985
Lejow
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het zal je gebeuren..
Ik hoefde ook niet te huilen maar zat wel met een grote glimlach te kijken!! Wát een aanzoek
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Die tweede
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik vond dit wel leuk om te zien maar ga er echt niet van huilen. Zo zonde dat ze haar bruidsjurk niet even goed aangedaan hadden.
Gast- Gast
Misschien paste ie wel niet helemaal goed.. want ze waren er wel even mee bezig....Elodie schreef:Ik vond dit wel leuk om te zien maar ga er echt niet van huilen. Zo zonde dat ze haar bruidsjurk niet even goed aangedaan hadden.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Zal me niets verbazen, ze had haar kleding er natuurlijk ook nog onderaan
Dat is het enige wat ik anders zou doen, even snel een kwartiertje achter de schermen, jurk aan (en goed) haar mooi, make up op en dan naar het altaar lopen met mijn vader.
Dat is het enige wat ik anders zou doen, even snel een kwartiertje achter de schermen, jurk aan (en goed) haar mooi, make up op en dan naar het altaar lopen met mijn vader.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Geweldig, ik vind het prachtig, juist de manier waarop haha. Boeiend dat de jurk niet goed zit
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:
Geweldig, ik vind het prachtig, juist de manier waarop haha. Boeiend dat de jurk niet goed zit
Inderdaad! Ik denk dat het je op zo'n moment ook helemaal niets kan schelen dat hij niet goed zit.
Gast- Gast
Awww die eerste is echt leuk! Over the top of niet!
Die 2e is wel origineel maar een beetje saai maar dat komt misschien door het 1e filmpje!
Erg leuk!
Die 2e is wel origineel maar een beetje saai maar dat komt misschien door het 1e filmpje!
Erg leuk!
Gast- Gast
Hoe is het ook mogelijk dat je zo in één keer kan trouwen in de usa?
Kan dat ook echt? Zonder ondertrouw? En zelfde manier van vragen? Marin?
(In Nederland is er een wettige vraag die gesteld moet worden en natuurlijk de ondertrouw)
Kan dat ook echt? Zonder ondertrouw? En zelfde manier van vragen? Marin?
(In Nederland is er een wettige vraag die gesteld moet worden en natuurlijk de ondertrouw)
nina- Kletskop
Oef gelukkig weet ik zeker dat mijn vriend zoiets nooit in zijn hoofd haalt, vreselijk zeg Wel leuk om te zien hoe blij zij er van wordt maar het zou niks voor mij zijn! Die tweede vind ik wel erg leuk bedacht (maar dat haalt mijn vriend zich ook niet in zijn hoofd haha)!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Wil jij het dan graag op een simpele manier? Gewoon thuis?Merai schreef:Oef gelukkig weet ik zeker dat mijn vriend zoiets nooit in zijn hoofd haalt, vreselijk zeg Wel leuk om te zien hoe blij zij er van wordt maar het zou niks voor mij zijn! Die tweede vind ik wel erg leuk bedacht (maar dat haalt mijn vriend zich ook niet in zijn hoofd haha)!
nina- Kletskop
Wel grappig, maar zo overdreven allemaal.. (filmpje 1). Die 2e vond ik wel heel erg leuk!
Gast- Gast
nina schreef:Wil jij het dan graag op een simpele manier? Gewoon thuis?Merai schreef:Oef gelukkig weet ik zeker dat mijn vriend zoiets nooit in zijn hoofd haalt, vreselijk zeg Wel leuk om te zien hoe blij zij er van wordt maar het zou niks voor mij zijn! Die tweede vind ik wel erg leuk bedacht (maar dat haalt mijn vriend zich ook niet in zijn hoofd haha)!
Daar tussen in zitten nog heel veel mogelijkheden. Ik zou het zoals in filmpje 1 never nooit niet willen. filmpje 2 lijkt me wel een leuke manier om ten huwelijk gevraagd te worden. Maar er zijn nog onwijs veel leuke, romantische, stoere, spannende, orginele manieren te bedenken om iemand ten huwelijk te vragen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Oh jaa.. gelukkig wel! Ik ben gewoon benieuwd hoe mensen hierover denken (omdat het zo verschillend is) en nu vroeg ik toevallig Merai haar mening.._Leah_ schreef:nina schreef:Wil jij het dan graag op een simpele manier? Gewoon thuis?Merai schreef:Oef gelukkig weet ik zeker dat mijn vriend zoiets nooit in zijn hoofd haalt, vreselijk zeg Wel leuk om te zien hoe blij zij er van wordt maar het zou niks voor mij zijn! Die tweede vind ik wel erg leuk bedacht (maar dat haalt mijn vriend zich ook niet in zijn hoofd haha)!
Daar tussen in zitten nog heel veel mogelijkheden. Ik zou het zoals in filmpje 1 never nooit niet willen. filmpje 2 lijkt me wel een leuke manier om ten huwelijk gevraagd te worden. Maar er zijn nog onwijs veel leuke, romantische, stoere, spannende, orginele manieren te bedenken om iemand ten huwelijk te vragen.
Maar bedoel er niets verkeerd of veroordelends mee hoor.. Het is juist fijn dat het op tig manieren kan...
nina- Kletskop
nina schreef:Oh jaa.. gelukkig wel! Ik ben gewoon benieuwd hoe mensen hierover denken (omdat het zo verschillend is) en nu vroeg ik toevallig Merai haar mening.._Leah_ schreef:nina schreef:Wil jij het dan graag op een simpele manier? Gewoon thuis?Merai schreef:Oef gelukkig weet ik zeker dat mijn vriend zoiets nooit in zijn hoofd haalt, vreselijk zeg Wel leuk om te zien hoe blij zij er van wordt maar het zou niks voor mij zijn! Die tweede vind ik wel erg leuk bedacht (maar dat haalt mijn vriend zich ook niet in zijn hoofd haha)!
Maar bedoel er niets verkeerd of veroordelends mee hoor.. Het is juist fijn dat het op tig manieren kan...
Ik bedoelde er ook niets vervelends mee. Maar ik begrijp je reactie nu wel beter. Er zijn inderdaad mensen die er voor kiezen om het thuis op de bank, samen te beslissen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik vind het 2e filmpje wel echt super leuk
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Die in de bioscoop vind ik veel leuker! Niet zo dramatisch
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik had ook de tranen in mijn ogen staan, gaaf zeg! Het tweede filmpje vond ik minder leuk om naar te kijken, wel heel leuk bedacht!
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Romantisch! Maar ik zou idd ook echt niet op dat moment meteen willen trouwen. Voordat je alles goed en wel beseft, ben je getrouwd.. Wel een hele mooie vrouw in het eerste filmpje! (2e trouwens ook)
Ifrah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 28
Registratiedatum : 06-06-11
Nou, ik mail W. meteen even dat hij de hele boel kan cancelenMerai schreef:Oef gelukkig weet ik zeker dat mijn vriend zoiets nooit in zijn hoofd haalt, vreselijk zeg Wel leuk om te zien hoe blij zij er van wordt maar het zou niks voor mij zijn! Die tweede vind ik wel erg leuk bedacht (maar dat haalt mijn vriend zich ook niet in zijn hoofd haha)!
Gast- Gast
Het gaat ook wel eens mis:
https://www.youtube.com/watch?v=nnyKkA05nYw
https://www.youtube.com/watch?v=nnyKkA05nYw
nina- Kletskop
nina schreef:Wil jij het dan graag op een simpele manier? Gewoon thuis?Merai schreef:Oef gelukkig weet ik zeker dat mijn vriend zoiets nooit in zijn hoofd haalt, vreselijk zeg Wel leuk om te zien hoe blij zij er van wordt maar het zou niks voor mij zijn! Die tweede vind ik wel erg leuk bedacht (maar dat haalt mijn vriend zich ook niet in zijn hoofd haha)!
Ik wil het graag op een manier die bij ons en onze relatie past Dat hoeft niet thuis maar kan net zo goed wel thuis, ik weet zeker dat mijn vriend er iets moois van gaat maken, nu nog afwachten wanneer
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Nou, ik mail W. meteen even dat hij de hele boel kan cancelenMerai schreef:Oef gelukkig weet ik zeker dat mijn vriend zoiets nooit in zijn hoofd haalt, vreselijk zeg Wel leuk om te zien hoe blij zij er van wordt maar het zou niks voor mij zijn! Die tweede vind ik wel erg leuk bedacht (maar dat haalt mijn vriend zich ook niet in zijn hoofd haha)!
Haha Uhuh
Merai- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Gebeuren deze dingen alleen in films of???
» zo bang dat het nooit zal gebeuren
» Nee dat gaat écht niet gebeuren..
» Wat moet er online gebeuren als jij overlijdt?
» In dit leven gaat het nooit gebeuren.
» zo bang dat het nooit zal gebeuren
» Nee dat gaat écht niet gebeuren..
» Wat moet er online gebeuren als jij overlijdt?
» In dit leven gaat het nooit gebeuren.
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: