Goedemorgen!
+5
Suus
VeryCherry
_Lacey_
Oasis
Lotus
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen!
Kan ik me heel goed voorstellen, je was 16/17 toch? Wel erg leuk voor je zoon natuurlijk, zo'n jonge moeder!CherrieLola schreef:Euhm, om eerlijk te zijn niet. Maar dat kwam door de schok dat ik zwanger was en niet wist hoe lang. Een paar dagen daarna kreeg ik een termijn echo en toen ik mijn kindje eenmaal zag was ik verkocht en heb ik er nog 4 maanden van kunnen genieten. Alleen vond ik het wel heel erg eng om het op school te zeggen, maar daar pakten ze het allemaal goed op gelukkig.
Gast- Gast
Ik heb ook heerlijk geslapen ! Ik had vanochtend S. om 7.45 de fles gegeven en daarna terug op bed gelegd.
Toen ben ik zelf ook terug naar m'n bed gegaan en toen ik om 10.30 wakker werd lag meneertje ook nog
prinsheerlijk te slapen. Ik heb 'm maar gelijk wakker gemaakt haha. Maar het was wel even lekker om een keer
uit te slapen !
Vanmiddag ga ik eigenlijk niet veel doen. De boodschappen zijn in huis en het huishouden is op schema.
Lekker een lui dagje dus !
Toen ben ik zelf ook terug naar m'n bed gegaan en toen ik om 10.30 wakker werd lag meneertje ook nog
prinsheerlijk te slapen. Ik heb 'm maar gelijk wakker gemaakt haha. Maar het was wel even lekker om een keer
uit te slapen !
Vanmiddag ga ik eigenlijk niet veel doen. De boodschappen zijn in huis en het huishouden is op schema.
Lekker een lui dagje dus !
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Kan ik me heel goed voorstellen, je was 16/17 toch? Wel erg leuk voor je zoon natuurlijk, zo'n jonge moeder!CherrieLola schreef:Euhm, om eerlijk te zijn niet. Maar dat kwam door de schok dat ik zwanger was en niet wist hoe lang. Een paar dagen daarna kreeg ik een termijn echo en toen ik mijn kindje eenmaal zag was ik verkocht en heb ik er nog 4 maanden van kunnen genieten. Alleen vond ik het wel heel erg eng om het op school te zeggen, maar daar pakten ze het allemaal goed op gelukkig.
Ik was inderdaad 16 Ik denk dat mijn zoontje het besef nog niet echt heeft dat ik nog jong ben
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: