Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+5
Suus
VeryCherry
_Lacey_
Oasis
Lotus
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:34

CherrieLola schreef:Euhm, om eerlijk te zijn niet. Maar dat kwam door de schok dat ik zwanger was en niet wist hoe lang. Een paar dagen daarna kreeg ik een termijn echo en toen ik mijn kindje eenmaal zag was ik verkocht en heb ik er nog 4 maanden van kunnen genieten. Alleen vond ik het wel heel erg eng om het op school te zeggen, maar daar pakten ze het allemaal goed op gelukkig.
Kan ik me heel goed voorstellen, je was 16/17 toch? Wel erg leuk voor je zoon natuurlijk, zo'n jonge moeder! Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:39

Ik heb ook heerlijk geslapen ! Ik had vanochtend S. om 7.45 de fles gegeven en daarna terug op bed gelegd.
Toen ben ik zelf ook terug naar m'n bed gegaan en toen ik om 10.30 wakker werd lag meneertje ook nog
prinsheerlijk te slapen. Ik heb 'm maar gelijk wakker gemaakt haha. Maar het was wel even lekker om een keer
uit te slapen !

Vanmiddag ga ik eigenlijk niet veel doen. De boodschappen zijn in huis en het huishouden is op schema.
Lekker een lui dagje dus !

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 12 dec 2010 - 23:51

Beauty Addict schreef:
CherrieLola schreef:Euhm, om eerlijk te zijn niet. Maar dat kwam door de schok dat ik zwanger was en niet wist hoe lang. Een paar dagen daarna kreeg ik een termijn echo en toen ik mijn kindje eenmaal zag was ik verkocht en heb ik er nog 4 maanden van kunnen genieten. Alleen vond ik het wel heel erg eng om het op school te zeggen, maar daar pakten ze het allemaal goed op gelukkig.
Kan ik me heel goed voorstellen, je was 16/17 toch? Wel erg leuk voor je zoon natuurlijk, zo'n jonge moeder! Very Happy

Ik was inderdaad 16 smile Ik denk dat mijn zoontje het besef nog niet echt heeft dat ik nog jong ben smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: