Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
nee wij denken er ook zo over storm. Of er gaat intern iets gebeuren waar jij niks vanaf weet? Ja ik zeg ook maar iets he.
Gast- Gast
Ik wil het nog wel een keer vertellen hoor, ik ga naar Pinkpop!Lily schreef:en wat zijn jullie weekendplannen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Storm: Ik zou er zeker even achteraan gaan hoor!!
Bedankt voor de jurk, hij is binnen. Ga vanavond ff passen.
Weekendplannen: Lekker thuis op de bank hangen
Bedankt voor de jurk, hij is binnen. Ga vanavond ff passen.
Weekendplannen: Lekker thuis op de bank hangen
Gast- Gast
wat leuk suus hopelijk zit het weer mee.
Mijn plannen zijn vandaag nog werken tot 18u. Daarna mee de corsotent opzetten en dan begint de bouwperiode weer morgen krentenbollenactie en `s middags toch nog maar ff boodschappen doen. Zondag is het hier pinksterrit en daar helpen met de kraam om aan het dorp te laten zien wat we voor corsowagen gaan bouwen. En maandag is er in de buurt een grote rommelmarkt dus daar ga ik denk ik heen met m`n ouders.
Mijn plannen zijn vandaag nog werken tot 18u. Daarna mee de corsotent opzetten en dan begint de bouwperiode weer morgen krentenbollenactie en `s middags toch nog maar ff boodschappen doen. Zondag is het hier pinksterrit en daar helpen met de kraam om aan het dorp te laten zien wat we voor corsowagen gaan bouwen. En maandag is er in de buurt een grote rommelmarkt dus daar ga ik denk ik heen met m`n ouders.
Gast- Gast
Klinkt ook als een druk programma, Lily!
En PM, kom je de jurk hier showen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
is het ook pfff. Volgend weekend eindelijk eens ff niks maar daarna begint het weer.
Gast- Gast
Whahahaha, hooguit mijn buik in de jurk hoorSuus schreef:Klinkt ook als een druk programma, Lily!
Gast- Gast
30+3 alweer, ik vind echt super voor je PM!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Als het uitkomt hoor meid, anders kom je gewoon volgende week!Alex schreef:Pffffff alles loopt uit bloedbank komt volgende week wel, ik ga nu naar PM.
Gast- Gast
Ja, op naar de volgende mijlpaal. Met 32 weken mag ik hier bevallen, en die gaan we gewoon halen!Lady4 schreef:30+3 alweer, ik vind echt super voor je PM!
Je zal zien, straks moet ik nog ingeleid worden omdat ze gewoon niet komen haha!
Gast- Gast
haha ben op de website van die vriendin peuterpraat aan het lezen, staan wel grappige dingen tussen ( http://www.vriendin.nl/gezin/peuterpraat.html )
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, op naar de volgende mijlpaal. Met 32 weken mag ik hier bevallen, en die gaan we gewoon halen!Lady4 schreef:30+3 alweer, ik vind echt super voor je PM!
Je zal zien, straks moet ik nog ingeleid worden omdat ze gewoon niet komen haha!
Ja dat zou een stunt zijn!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Daar ben ik weer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Daar ben ik weer
Moet je niet naar zwemles? of is dat nooit op vrijdag
Gast- Gast
Whahaha op jou verzoek ben ik hier
Heb je net een berichtje teruggestuurd
Heb je net een berichtje teruggestuurd
Jade schreef:VeryCherry schreef:Daar ben ik weer
Moet je niet naar zwemles? of is dat nooit op vrijdag
Daar ben ik nu verveel me dood en het is hier bloedheet. Vanavond komt m'n schoonbroertje en ik wil hem en m'n vriend zo ver krijgen dat we naar Stadsgeluid gaan vanavond, want Paul Elstak komt er
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: