Goedemorgen!
+5
Suus
VeryCherry
_Lacey_
Oasis
Lotus
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen!
Nog geen goedemorgen topic.
Iedereen lekker geslapen? Hier allemaal wel.
Ik ben vandaag weer voor het eerst met de kids, mijn vriend is weer aan het werk. Opzich wel jammer, aan de andere kant wel lekker
Nog plannen voor vandaag? Hier niet echt, want mijn vriend heeft nog 2 weken de auto mee naar zijn werk en dan krijgt hij een auto van de zaak. Dus even 2 weken zonder auto voor de deur, maar dat zullen we vast overleven.
Fijne dag all!
Iedereen lekker geslapen? Hier allemaal wel.
Ik ben vandaag weer voor het eerst met de kids, mijn vriend is weer aan het werk. Opzich wel jammer, aan de andere kant wel lekker
Nog plannen voor vandaag? Hier niet echt, want mijn vriend heeft nog 2 weken de auto mee naar zijn werk en dan krijgt hij een auto van de zaak. Dus even 2 weken zonder auto voor de deur, maar dat zullen we vast overleven.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen,
Ik heb een beetje onrustig geslapen, maar dat hoort er de laatste tijd bij. Over een uurtje vertrek ik naar mijn vrijwilligerswerk. Daarna ga ik wat boodschappen doen en verder heb ik nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb een beetje onrustig geslapen, maar dat hoort er de laatste tijd bij. Over een uurtje vertrek ik naar mijn vrijwilligerswerk. Daarna ga ik wat boodschappen doen en verder heb ik nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ik heb goed geslapen, maar helaas wel wat te kort. Vandaag het begin van een drukke en stressvolle week; allerlei deadlines voor school, en zo veel mogelijk helpen in ons huisje. Aankomend weekend willen we al verhuizen!
Fijne dag!
Ik heb goed geslapen, maar helaas wel wat te kort. Vandaag het begin van een drukke en stressvolle week; allerlei deadlines voor school, en zo veel mogelijk helpen in ons huisje. Aankomend weekend willen we al verhuizen!
Fijne dag!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Dit keer heb ik wel goed geslapen. Alleen ben met erge spierpijn opgestaan. Ben gister van de laatste 4 traptreden gegleden, met kerstballen in mijn handen. Gelukkig die niet stuk..
Vandaag wat in huis doen en vanmiddag werken.
Dit keer heb ik wel goed geslapen. Alleen ben met erge spierpijn opgestaan. Ben gister van de laatste 4 traptreden gegleden, met kerstballen in mijn handen. Gelukkig die niet stuk..
Vandaag wat in huis doen en vanmiddag werken.
Gast- Gast
Goedemorgen. Ben op weg naar Schiphol voor mijn weekje Londen. Over een half uurtje ben ik er. Fijne dag allemaal!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Goedemorgen allemaal,
ik heb een heerlijk weekend gehad, alleen bagger geslapen vannacht, ben al vanaf een uur of 3 misselijk Denk dat ik zwanger ben van een zesling Kan helemaal niet, want dan zou ik geen koffie meer lusten, maar toch Lekker rustig aan doen vandaag en dan gaat het vanzelf wel over.
Fijne Dag!
ik heb een heerlijk weekend gehad, alleen bagger geslapen vannacht, ben al vanaf een uur of 3 misselijk Denk dat ik zwanger ben van een zesling Kan helemaal niet, want dan zou ik geen koffie meer lusten, maar toch Lekker rustig aan doen vandaag en dan gaat het vanzelf wel over.
Fijne Dag!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen, maar de wekker ging wel te vroeg. Ben nu aan het werk, vanmiddag nog college en vanavond nog Sinterklaas vieren met familie
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker geslapen, maar de wekker ging wel te vroeg. Ben nu aan het werk, vanmiddag nog college en vanavond nog Sinterklaas vieren met familie
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik was om half 6 klaar wakker en voelde me ook uitgerust. Ik ben dus maar achter de laptop gekropen en heb al de nodige uurtjes thuis gewerkt. Straks alles even bespreken met een collega.
Na mijn werk boodschappen doen en een taart bakken want mijn vriend is morgen jarig! En er komen 2 vrienden eten, maar we hebben afgesproken samen boodschappen te doen dus ik zie wel hoe het loopt en wat het wordt!
Na mijn werk boodschappen doen en een taart bakken want mijn vriend is morgen jarig! En er komen 2 vrienden eten, maar we hebben afgesproken samen boodschappen te doen dus ik zie wel hoe het loopt en wat het wordt!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik ben vandaag even een dagje ziek thuis van mn werk. Hele weekend al vreselijk verkouden en daardoor slecht geslapen, dus ben helemaal uitgeput. Vandaag dus maar eens uitrusten en hopelijk morgen weer aan het werk. Dalijk even langs de AH voor verse vruchtensap en om 17:00 nog ff langs de fysio en verder beetje computeren, afwas wegwerken en misschien mandala's tekenen.
Labeendje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen en heb nu een dagdienst. Iedereen net hier zijn bed uit geschopt en wordt lekker een rustig werkdagje. Vanavond komt een vriendin en morgen ga ik samen met haar heerlijk een dagje naar de Zwaluwehoeve!
Lacey, fijne vakantie in Londen. Ga je lekker kerstshoppen?
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen en heb nu een dagdienst. Iedereen net hier zijn bed uit geschopt en wordt lekker een rustig werkdagje. Vanavond komt een vriendin en morgen ga ik samen met haar heerlijk een dagje naar de Zwaluwehoeve!
Lacey, fijne vakantie in Londen. Ga je lekker kerstshoppen?
Fijne dag allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Beterschap meid, het heerst he?! Bah...CherrieLola schreef:Goedemorgen allemaal,
Fijne Dag!
Bij mij smaakt de koffie nog wel hoor, zolang het maar niet te sterk is! Maar verwacht er 1tje, geen 6. Zou daar het verschil in zitten?
Eten is erger dan koffie. Veel erger...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Beterschap meid, het heerst he?! Bah...CherrieLola schreef:Goedemorgen allemaal,
Fijne Dag!
Bij mij smaakt de koffie nog wel hoor, zolang het maar niet te sterk is! Maar verwacht er 1tje, geen 6. Zou daar het verschil in zitten?
Toen ik zwanger was van mijn zoontje ging ik al over mijn nek van de geur van koffie. Duurde wel een tijdje voor het kwartje viel, dus tot die tijd bleef ik stug doordrinken
Goedemorgen!
Ik werd vanochtend wakker met keelpijn. Ik hoop dat het daar bij blijft, want ziek zijn komt nu niet echt gelegen (wanneer komt dat wel?:-))
Vandaag ga ik een beetje met school bezig, de was doen en verder heb ik niet zoveel plannen.
Fijne dag allemaal!
Ik werd vanochtend wakker met keelpijn. Ik hoop dat het daar bij blijft, want ziek zijn komt nu niet echt gelegen (wanneer komt dat wel?:-))
Vandaag ga ik een beetje met school bezig, de was doen en verder heb ik niet zoveel plannen.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Hoe ver was je toen je er achter kwam?CherrieLola schreef:Beauty Addict schreef:Beterschap meid, het heerst he?! Bah...CherrieLola schreef:Goedemorgen allemaal,
Fijne Dag!
Toen ik zwanger was van mijn zoontje ging ik al over mijn nek van de geur van koffie. Duurde wel een tijdje voor het kwartje viel, dus tot die tijd bleef ik stug doordrinken
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Hoe ver was je toen je er achter kwam?CherrieLola schreef:Beauty Addict schreef:Beterschap meid, het heerst he?! Bah...CherrieLola schreef:Goedemorgen allemaal,
Fijne Dag!
Ik was bijna 5 maanden zwanger toen ik er überhaupt achterkwam dat ik zwanger was. Nog een maand later viel het kwartje dat ik niet tegen koffie kon
Wow, dat is het wel heel erg schrikken dan zeker? Had je dan ook nog geen buikje ofzo?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag weer een oppasdagje, heerlijk genieten van mijn neefje. Vanavond nog even twee uurtjes werken en dan is de dag alweer voorbij.
Fijne dag allemaal!
Vandaag weer een oppasdagje, heerlijk genieten van mijn neefje. Vanavond nog even twee uurtjes werken en dan is de dag alweer voorbij.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen allemaal!
CL: dat zal wel schrikken zijn geweest! Lijkt me erg raar als je dan ineens erachter komt dat er al 5 maanden een zwangerschap aan de gang is in je lijf. Toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje kreeg ze pas echt een buikje vlak voordat ze uitgerekend was. Veel mensen denken dat dat niet kan dat je het dan pas echt gaat zien, maar het kan dus wel. Was dat bij jou ook zo?
Ik heb vandaag een relax-dagje. De auto staat een dagje in de garage dus ik kan geen kant op. Druk weekend gehad dus even uitrusten vandaag, voel me ook niet zo lekker helaas. Misschien nog wat kleine klusjes in huis opknappen maar ik weet nog niet of ik daar wel zin in heb. En anders maar lekker niet! Het forum is ook een leuke dagbesteding
CL: dat zal wel schrikken zijn geweest! Lijkt me erg raar als je dan ineens erachter komt dat er al 5 maanden een zwangerschap aan de gang is in je lijf. Toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje kreeg ze pas echt een buikje vlak voordat ze uitgerekend was. Veel mensen denken dat dat niet kan dat je het dan pas echt gaat zien, maar het kan dus wel. Was dat bij jou ook zo?
Ik heb vandaag een relax-dagje. De auto staat een dagje in de garage dus ik kan geen kant op. Druk weekend gehad dus even uitrusten vandaag, voel me ook niet zo lekker helaas. Misschien nog wat kleine klusjes in huis opknappen maar ik weet nog niet of ik daar wel zin in heb. En anders maar lekker niet! Het forum is ook een leuke dagbesteding
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Beauty Addict schreef:Wow, dat is het wel heel erg schrikken dan zeker? Had je dan ook nog geen buikje ofzo?
Ja ontzettend, ik werd ook elke maand gewoon ongesteld, althans, dat dacht ik. Het was gewoon bloedverlies. Maar je zag helemaal niks, ik was nog steeds graatmager. Pas toen ik het wist begon er ook een buikje te groeien, maar je moest echt 6x kijken wilde je wat zien.
Goedemorgen!
Ik ben ook echt snipverkouden. Ben thuis gebleven van stage want ik móet morgen echt naar school. Als ik me zo voel weet ik niet of het me wel gaat lukken. Ik lag vannacht echt te rillen in bed.. Vandaag maar lekker rustig aan!
Fijne dag allemaal!
Ik ben ook echt snipverkouden. Ben thuis gebleven van stage want ik móet morgen echt naar school. Als ik me zo voel weet ik niet of het me wel gaat lukken. Ik lag vannacht echt te rillen in bed.. Vandaag maar lekker rustig aan!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Voelde je je dan niet anders, rare klachtjes enz? Kan het me zo moeilijk indenken als ik bedenk hoe ik me nu voel...CherrieLola schreef:Beauty Addict schreef:Wow, dat is het wel heel erg schrikken dan zeker? Had je dan ook nog geen buikje ofzo?
Ja ontzettend, ik werd ook elke maand gewoon ongesteld, althans, dat dacht ik. Het was gewoon bloedverlies. Maar je zag helemaal niks, ik was nog steeds graatmager. Pas toen ik het wist begon er ook een buikje te groeien, maar je moest echt 6x kijken wilde je wat zien.
Gast- Gast
Nee, helemaal niks. Ik was ook niet misselijk ofzo, ik kon dus alleen niet tegen koffie, maar die link had ik nooit gelegd.
Euhm, om eerlijk te zijn niet. Maar dat kwam door de schok dat ik zwanger was en niet wist hoe lang. Een paar dagen daarna kreeg ik een termijn echo en toen ik mijn kindje eenmaal zag was ik verkocht en heb ik er nog 4 maanden van kunnen genieten. Alleen vond ik het wel heel erg eng om het op school te zeggen, maar daar pakten ze het allemaal goed op gelukkig.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: