Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Goedemorgen!!
Wij melden ons ook weer, al snotterend en hoestend...
Wat ben je vroeg!
Gast- Gast
Goedemorgen! gelukkig ben ik niet de enige die om 7 uur haar bedje uit is getimmerd
eet jij niet s'ochtends Donnaa?
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vrees wel ontstoken holtes, zou er het liefst ff een gaatje in boren om die druk eraf te halenStorm schreef:PM, ook keelontsteking?
Alex, mijn zusje zou vanmorgen komen maar belde af, dus belde me wakker. En toen dacht ik, doe eens gek, sta eens voor 10 uur op!!
Gast- Gast
YES kaartjes voor Britney Spears zijn binnen
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet niet wat ik van mijn verjaardag geld moet/ga kopen.
Ik wil wel iets kopen waar ik ook echt iets aan heb
Gast- Gast
Geeft niet joh, ik stuur je wel mijn verlanglijstje en adresPatriesje schreef:Ik weet niet wat ik van mijn verjaardag geld moet/ga kopen.
Gast- Gast
Ik eet 's ochtends altijd op het werk, heb standaard een zak bolletjes liggen
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Haha nou babyspul vind ik wel leuk om te kopen hoor
Het enige wat ik kan bedenken zijn een paar nieuwe laarzen maar hè het is zomer
Gast- Gast
ProudMama schreef:
Alex, mijn zusje zou vanmorgen komen maar belde af, dus belde me wakker. En toen dacht ik, doe eens gek, sta eens voor 10 uur op!!
Dat is inderdaad gek! Jammer dat je zusje afbelde, waarom kan ze niet?
Ik ga zo even naar het winkelcentrum en rond 13 uur naar de bloedbank (in D.). Goed als ik daarna naar jou kom? En mag ik nou wat lekkers meenemen voor bij de koffie (ivm je zwangerschapssuiker?)? Zo ja, waar hou je van?
Gast- Gast
Ze ging ff met mijn moeder weg, komt andere keer.Alex schreef:ProudMama schreef:
Dat is inderdaad gek! Jammer dat je zusje afbelde, waarom kan ze niet?
Ik ga zo even naar het winkelcentrum en rond 13 uur naar de bloedbank (in D.). Goed als ik daarna naar jou kom? En mag ik nou wat lekkers meenemen voor bij de koffie (ivm je zwangerschapssuiker?)? Zo ja, waar hou je van?
Ja, gezellig! Euh... lekkere komkommer bij de koffie?
Het klinkt wel heel verleidelijk, maar ik kan maar beter gelijk me er goed aan houden als dat het erger wordt. En dus gewoon niet meer snoepen.
Gast- Gast
Oké! Dan neem ik niks mee, kom je ook niet in de verleiding. Ik verwacht dat bloedgeven een klein uurtje duurt, dus ben dan rond uurtje of 2 bij je. Kan ik je enorme buik weer eens bekijken
Gast- Gast
oef, krijg je ook geen drinkontbijt of een bakje yoghurt binnen, niet ontbijten is slecht voor je! wel goed voor jezelf zorgen_Donnaa schreef:NopeButterflyEffect schreef:
ButterflyEffect- Prater
ik wil je wel helpen met bedenken, ben heel goed in geld uitgevenPatriesje schreef:Haha nou babyspul vind ik wel leuk om te kopen hoor
leuk oasis!
ButterflyEffect- Prater
Haha, ja, in 1,5 week ruim 3 kg aankomen... dat zie je welAlex schreef:Oké! Dan neem ik niks mee, kom je ook niet in de verleiding. Ik verwacht dat bloedgeven een klein uurtje duurt, dus ben dan rond uurtje of 2 bij je. Kan ik je enorme buik weer eens bekijken
Gast- Gast
ButterflyEffect schreef:oef, krijg je ook geen drinkontbijt of een bakje yoghurt binnen, niet ontbijten is slecht voor je! wel goed voor jezelf zorgen_Donnaa schreef:NopeButterflyEffect schreef:
ik ontbijt ook niet hoor, krijg `s ochtend niks weg.
Gast- Gast
ButterflyEffect schreef:ik wil je wel helpen met bedenken, ben heel goed in geld uitgevenPatriesje schreef:Haha nou babyspul vind ik wel leuk om te kopen hoor
Roep maar wat!
(100-150 euro)
Gast- Gast
auw auw auw..
Ik heb zon pijn in mijn onderrug.. het straalt helemaal door naar mijn rechterbeen/bil.. ik kan niet staan/zitten/liggen.. alles doet gewoon pijn..
Het lijkt wel of t elke dag erger wordt..
Ik heb zon pijn in mijn onderrug.. het straalt helemaal door naar mijn rechterbeen/bil.. ik kan niet staan/zitten/liggen.. alles doet gewoon pijn..
Het lijkt wel of t elke dag erger wordt..
Gast- Gast
Jade: Auw, klinkt erg pijnlijk!
Misschien even langs de huisarts/ fysio? Misschien staat er een wervel scheef ofzo, dat kan veel pijn doen en is zo op te lossen.
Misschien even langs de huisarts/ fysio? Misschien staat er een wervel scheef ofzo, dat kan veel pijn doen en is zo op te lossen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jade: Auw, klinkt erg pijnlijk!
Ik moet vanmiddag naar de fysio voor mn elleboog.. misschien zeg ik het dan wel even
Maar ik heb eergisteren geholpen om een koelkast naar boven te slepen (2de verdieping). Ik denk dat dat de boosdoener is.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: