Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
WC-eend, ja de mijne is vannacht overleden en wordt momenteel gereanimeerd Ik heb nu een oude toshiba geleend, godzijdank wel draadloos internet erop maar hij heeft geen breedbeeldscherm dus t forum leest niet prettig
Leah, dankje dat je het even voor me opneemt
Fijn dat ik je aan het lachen kreeg, maar het is gewoon zo: hij IS een ezel. En H ook.
Ik dacht al dat je de rechtse was op de foto, je bent echt een prachtmeid om te zien en ook om mee te kletsen (nee, ik zal je nu nooit meer vergeten )
Fijn dat ik je aan het lachen kreeg, maar het is gewoon zo: hij IS een ezel. En H ook.
Ik dacht al dat je de rechtse was op de foto, je bent echt een prachtmeid om te zien en ook om mee te kletsen (nee, ik zal je nu nooit meer vergeten )
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:WC-eend, ja de mijne is vannacht overleden en wordt momenteel gereanimeerd Ik heb nu een oude toshiba geleend, godzijdank wel draadloos internet erop maar hij heeft geen breedbeeldscherm dus t forum leest niet prettig
Ah dankje wel lieve Sjaan. Wederom maak je me aan het lachen. Maar voor vandaag de laatste keer. Ik ga nu echt naar boven.
Trusten voor zometeen. En alvast een fijne dag morgen.
Girli en Wc- eend, jullie ook lekker slapen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Dames, hebben julie nog leuke films die ik echt moet zien?
Ik moet namelijk straks 6 weken lang rustig aan doen ivm herstel operatie. Dus ik wil me voorbereiden met wat filmpies!
Ik moet namelijk straks 6 weken lang rustig aan doen ivm herstel operatie. Dus ik wil me voorbereiden met wat filmpies!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Slaaplekker Leah .
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Slaap lekker, Leah!
Wat voor operatie krijg je?
Ow jij ook al? Ik hou er niet van om in mn uppie films te kijken dus ik had bedacht maar vooral veel te forummen in die tijdwc-eend schreef:Dames, hebben julie nog leuke films die ik echt moet zien?
Wat voor operatie krijg je?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen allemaal!
Leah, ik herkende je bijna niet meer met je nieuwe avatar, wel een mooie
En wc-eend, wat voor operatie krijg je?
Leah, ik herkende je bijna niet meer met je nieuwe avatar, wel een mooie
En wc-eend, wat voor operatie krijg je?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen op deze zonnige morgen
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Goed idee, Storm, daar heb ik ook nog wel zin in...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Das mooi op tijd, Donnaa.. Al was ik toen wel al uit bed, ik moet wel eerst even bijkomen hoor
Tullow- Kletskop
Ik sta altijd een kwartier voordat ik weg moet m`n bed uit, dus dat was even wennen..Tullow schreef:Das mooi op tijd, Donnaa.. Al was ik toen wel al uit bed, ik moet wel eerst even bijkomen hoor
Gast- Gast
Dat kan ik echt niet! Ik moet sowieso douchen 's ochtends anders word ik echt niet wakker. Ik ga meestal anderhalf uur, voordat ik weg moet, uit bed. Ik moet dan douchen, opmaken, aankleden, hond uitlaten en vooral even bijkomen!
Tullow- Kletskop
Ja ik ook. Ik werd vanmorgen wakker een halfuur voordat ik weg moet en ik merk nu ook dat ik dan helemaal duf op mijn werk zit. Wel kunnen douchen gelukkig, en een RedBull gedronken maar 't helpt niet..Tullow schreef:Dat kan ik echt niet! Ik moet sowieso douchen 's ochtends anders word ik echt niet wakker. Ik ga meestal anderhalf uur, voordat ik weg moet, uit bed. Ik moet dan douchen, opmaken, aankleden, hond uitlaten en vooral even bijkomen!
Gast- Gast
Ja, dan ben ik vaak de hele dag duf. Dan kom ik liever iets eerder uit bed
Tullow- Kletskop
Als ik `s ochtends douche zit ik de hele dag half te slapen op m`n werk, dus dat doe ik maar niet haha..Tullow schreef:Dat kan ik echt niet! Ik moet sowieso douchen 's ochtends anders word ik echt niet wakker. Ik ga meestal anderhalf uur, voordat ik weg moet, uit bed. Ik moet dan douchen, opmaken, aankleden, hond uitlaten en vooral even bijkomen!
Bed uit, wassen, kleren aan, haar borstelen, brood smeren en gaan met die banaan!
Gast- Gast
Ik zou willen dat ik dat zo snel kon nee ik MOET echt douchen in de ochtend, anders voel ik me de hele dag ranzig.
Gast- Gast
Nog niet, voel me nog onwijs moe en ben nog heel hees van de keelpijnLily schreef:storm hoe is het? Voel je je al wat beter?
Gast- Gast
ga hier ff de financiele administratie doen, is dat ook weer gedaan tot dadelijk!
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: