Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Werken? Hij zit nu in het leger en hij wilt heel graag weg, een vak leren enzo, en hij zou het heel fijn vinden om tussendoor (dus na het leger en voor een eventuele opleiding ofzo) een half jaar gewoon te werken. Zelf dacht hij aan lifeguard, maar horeca ofzo is ook wel iets voor hem (tijdelijk). Of wat er op zijn pad komt, geen concrete plannen dus.Ava schreef:Wat zou hij in Californië gaan doen, Try?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Leuk, Zusje! Veel plezier morgen
Welterusten voor degenen die lekker gaan slapen!
Ik heb nog even goed nieuws te delen
Vandaag heb ik een echografie van mijn pols gehad en zoals de situatie nu is hoef ik (nog) niet geopereerd te worden
De pezen in mijn pols hebben vooralsnog geen last van de groeiende botknobbels dus lekker laten zitten. Wel in de gaten houden natuurlijk want 'in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst'
Wat fijn lieverd!
Try- Kletskop
Dat is zeker goed nieuws Sjaantje
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik vind dit erg bijzonder (en dat is dus positief), en het laat zien wat voor goed mens jij bent. Wat zij jou heeft geflikt, kan ze niet maken, daar valt dit bij in het niet, en toch 'do you feel this way'._Leah_ schreef:Ik kan het niet maken Try.
Try- Kletskop
Dankjewel Try en Leah! Ik ben er ook érg blij mee aangezien mijn knie-operaties nu eigenlijk voorrang hebben. En de polsoperatie kan er niet mee gecombineerd worden omdat ik mijn handen hard nodig zal hebben als mijn benen even niet naar behoren werken. Dus als er écht gevaar was dat de pezen zouden scheuren, zou mijn knie-operaties uitgesteld moeten worden... Hoeft dus gelukkig niet!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Heel erg +1!Try schreef:Ik vind dit erg bijzonder (en dat is dus positief), en het laat zien wat voor goed mens jij bent. Wat zij jou heeft geflikt, kan ze niet maken, daar valt dit bij in het niet, en toch 'do you feel this way'._Leah_ schreef:Ik kan het niet maken Try.
Dat maakt het goede nieuws nog beter!
Try- Kletskop
Wat fijn!Sjaantje schreef:Dankjewel Try en Leah! Ik ben er ook érg blij mee aangezien mijn knie-operaties nu eigenlijk voorrang hebben. En de polsoperatie kan er niet mee gecombineerd worden omdat ik mijn handen hard nodig zal hebben als mijn benen even niet naar behoren werken. Dus als er écht gevaar was dat de pezen zouden scheuren, zou mijn knie-operaties uitgesteld moeten worden... Hoeft dus gelukkig niet!!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Heel erg +1!Try schreef:Ik vind dit erg bijzonder (en dat is dus positief), en het laat zien wat voor goed mens jij bent. Wat zij jou heeft geflikt, kan ze niet maken, daar valt dit bij in het niet, en toch 'do you feel this way'._Leah_ schreef:Ik kan het niet maken Try.
Ik zie het persoonlijk als vanzelfsprekend.
Maar ik vind het leuk om te lezen dat jullie mij als een goed mens zien.
Laquisia- Prater
Nou inderdaad! Overigens was er vanmorgen nog niks bekend over de opname-datum dus ik wacht nog maar even verder... Heb wel gezegd dat ik van 20 t/m 28 juni op vakantie ben en dat ze dan dus geen pre-operatief onderzoek kunnen plannen. Hoop wel dat dat snel daarna wél kan
Je komt heel fijn over Leah. En met fijn bedoel ik aardig, oprecht, liefdevol, goed en leuk
Try- Kletskop
Leah, als je zoveel onrecht wordt aangedaan, is het niet altijd makkelijk om zelf integer te blijven. Ik heb ook zo'n periode gehad maar ik heb me niet laten kennen en dat heeft me in een sterkere positie gebracht. Dus vind ik het moedig dat jij ook zo'n houding kunt aannemen. Terwijl je hem het liefst aan de schandpaal zou nagelen (begrijpelijk!)
Try schreef:Je komt heel fijn over Leah. En met fijn bedoel ik aardig, oprecht, liefdevol, goed en leuk
Jij ook. Dat meen ik oprecht. Ik vond je PM echt heel erg lief.
Laquisia- Prater
Waar ga je naartoe Sjaantje? Lekker hoor, nog even een weekje op vakantie voordat er een zware tijd aan zal breken voor je. Gelukkig kom je er weer beter uit
Try- Kletskop
+1Sjaantje schreef:Leah, als je zoveel onrecht wordt aangedaan, is het niet altijd makkelijk om zelf integer te blijven. Ik heb ook zo'n periode gehad maar ik heb me niet laten kennen en dat heeft me in een sterkere positie gebracht. Dus vind ik het moedig dat jij ook zo'n houding kunt aannemen. Terwijl je hem het liefst aan de schandpaal zou nagelen (begrijpelijk!)
Try- Kletskop
Waar ga je naar toe Sjaan?
Laquisia- Prater
Ik was bang dat je me creepy zou vinden, haha!_Leah_ schreef:Try schreef:Je komt heel fijn over Leah. En met fijn bedoel ik aardig, oprecht, liefdevol, goed en leuk
Maar ik wilde laten weten dat ik met je meeleef, en het echt ontzettend rot voor je vind.
Bedankt trouwens
Try- Kletskop
Sjaantje schreef:Leah, als je zoveel onrecht wordt aangedaan, is het niet altijd makkelijk om zelf integer te blijven. Ik heb ook zo'n periode gehad maar ik heb me niet laten kennen en dat heeft me in een sterkere positie gebracht. Dus vind ik het moedig dat jij ook zo'n houding kunt aannemen. Terwijl je hem het liefst aan de schandpaal zou nagelen (begrijpelijk!)
Het is ook wel moeilijk. Maar ik wil mij niet verlagen tot haar niveau. Ik ben altijd een goede vriendin voor haar geweest en wil haar geen trap achterna geven. Ik voel me al heel schuldig over het idee alleen al, dat ik had.
Laquisia- Prater
Try schreef:Ik was bang dat je me creepy zou vinden, haha!_Leah_ schreef:Try schreef:Je komt heel fijn over Leah. En met fijn bedoel ik aardig, oprecht, liefdevol, goed en leuk
Maar ik wilde laten weten dat ik met je meeleef, en het echt ontzettend rot voor je vind.
Bedankt trouwens
Waarom zou ik je creepy vinden lieve schat?
Laquisia- Prater
Kennen jullie Aniet, van dit forum? Daar ga ik een paar dagen logeren (ma t/m za) en dan ga ik ook nog naar ABE (samen een pizza eten ) en lang een vriendin in Friesland. Aniet moet helaas wel bijna heel de week werken, maar ik vermaak me wel in mijn eentje, ben vaker alleen weggeweest. Heb er zo'n zin in!
Euhm tja, noord Nederland wordt het dus
Euhm tja, noord Nederland wordt het dus
Zomaar een PM krijgen, ongevraagd, van iemand die je niet (echt) kent? Maar met goede intenties!_Leah_ schreef:
Sjaan: leuk!! Lekker hoor, gewoon een weekje ertussenuit en leuke dingen doen
Try- Kletskop
Ik heb haar vandaag een aantal posts zien plaatsen. Lijkt me een lieve meid. Wat leuk dat je een aantal dagen naar haar toe gaat Sjaan. En ook nog eens naar ABE. Een vakantie ala Forum- tour. Ik wil je alvast heel veel plezier toe wensen.
Laquisia- Prater
+1, maar ik spreek je daarvoor vast nog wel_Leah_ schreef:
Ik wil je alvast heel veel plezier toe wensen.
Ik ga trouwens zo naar bed, morgen vroeg op om naar de huidtherapeut te gaan. Ik zou normaliter nooit instemmen met een afspraak om half 9 (8u hier weg) maar ik was vorige week mijn afspraak vergeten en dit was de enige optie die ze had, en ze zou die andere niet in rekening brengen dus ik 'moest' wel..
Try- Kletskop
Try schreef:Zomaar een PM krijgen, ongevraagd, van iemand die je niet (echt) kent? Maar met goede intenties!_Leah_ schreef:
Dat is juist heel erg lief en het heeft mij goed gedaan om te ervaren dat je met mij meeleefd. Je lieve woorden kwamen op het juiste moment.
Laquisia- Prater
Ik ga zo ook naar bed. Nog even studeren en dan slapen.
Laquisia- Prater
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: