Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemiddag!
Ondanks mijn hoofdpijn ben ik in een goede bui, ik heb mijn tentamen gehaald en daarmee mijn BSA
Ondanks mijn hoofdpijn ben ik in een goede bui, ik heb mijn tentamen gehaald en daarmee mijn BSA
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:denk het wel hoor. Hoewel de koelkast open heeft gestaan ligt het gehad dan nog wel koud.
Mja, het voelde dus vrij warm aan in de koelkast.. Ik heb nu gelijk extra koud gezet, zodat het snel weer koeler wordt en het gehakt in de groentelades gelegd..
Gast- Gast
Try schreef:Goedemiddag!
Jaa! Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Try, gefeliciteerd met het halen van je tentamen!
Luana, nieuwe naam of nieuw persoon?
Luana, nieuwe naam of nieuw persoon?
Gast- Gast
En ik vraag me af of ze wel helemaal lekker is geworden..Anousch schreef:Hahaha ik moet lachen om Donnaa
Gast- Gast
Luana was eerst iemand anders.
Storm, echt belachelijk dat de huisarts je niks voorschrijft! Echt schandalig!
Try, gefeliciteerd!!!
Iedereen die het vroeg: sollicitatie ging wel aardig, geloof ik. Er zijn nog zeker 8 kandidaten die op gesprek komen, eind volgende week hoor ik meer.
Storm, echt belachelijk dat de huisarts je niks voorschrijft! Echt schandalig!
Try, gefeliciteerd!!!
Iedereen die het vroeg: sollicitatie ging wel aardig, geloof ik. Er zijn nog zeker 8 kandidaten die op gesprek komen, eind volgende week hoor ik meer.
Gast- Gast
Storm schreef:En ik vraag me af of ze wel helemaal lekker is geworden..Anousch schreef:Hahaha ik moet lachen om Donnaa
Verliefdheid doet gekke dingen he
*Ook al had ik die mening allang.
Gast- Gast
Thanks dames Ik had het niet verwacht omdat ik geen colleges heb kunnen volgen, geen opgaven heb gemaakt en gistermiddag laat pas was begonnen met leren (en telkens werd afgeleid, ik dacht dat het toch niet zou lukken)..
Waar had je voor gesolliciteerd Alex?
Waar had je voor gesolliciteerd Alex?
Try- Kletskop
Nee, maar hij wel!Storm schreef:En ik vraag me af of ze wel helemaal lekker is geworden..Anousch schreef:Hahaha ik moet lachen om Donnaa
Gast- Gast
Try schreef:Goedemiddag!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
+1Alex schreef:Anousch schreef:Hahaha ik moet lachen om Donnaa
Wat mis ik?
ik las alleen over de nerd en het nichtje iets?
Try- Kletskop
Alex schreef:Anousch schreef:Hahaha ik moet lachen om Donnaa
Wat mis ik?
Een week geleden ofzo toen ging het over Tim (waar ik fan van ben) en donna vond het niks
En nu tweet ze dit ;
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar Tim Douwsma is gewoon echt sexy!
Gast- Gast
Oeps ik wilde mijn haar een beetje verven de lichte plukken waren nogal stro en nu is het vet donkerbruin geworden .
Gast- Gast
Ik heb gewoon helemaal niks met die nederlandstalige muziek + zangers..
Maargoed, uitzonderig op regel
Gast- Gast
Brr, ik vind hem juist helemaal niet sexy !
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
ben ik weer
nou zeg...dat hartfilmpje was binnen paar sec. klaar! heel raar hoor! ik was laatst met 'omaatje' mee voor een hartfilmpje en daar duurde het wel ff!
m'n vriendin vond het ook gek, ik zeg zul je net zien dat m'n hart ff rustig is\
die vrouw zei dat als de uitslag goed was en ik last bleef houden dat de huisarts dan iets anders moest verzinnen
nou zeg...dat hartfilmpje was binnen paar sec. klaar! heel raar hoor! ik was laatst met 'omaatje' mee voor een hartfilmpje en daar duurde het wel ff!
m'n vriendin vond het ook gek, ik zeg zul je net zien dat m'n hart ff rustig is\
die vrouw zei dat als de uitslag goed was en ik last bleef houden dat de huisarts dan iets anders moest verzinnen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
_Donnaa schreef:Ik heb gewoon helemaal niks met die nederlandstalige muziek + zangers..
Gast- Gast
wat raar :S op basis van een paar seconden kunnen ze zoiets toch niet goed beoordelen lijkt me .
Gast- Gast
Raken meer mensen in de war van de niet-kloppende tijd hier op het forum, of ligt dat meer aan mijn blonde zelf?
Als ik op mn laptop kijk hoe laat het is tel ik er automatisch een uur bij op en dan schrik ik omdat het al vaal later is dan ik dacht, en dan valt het kwartje pas.
En dat gebeurt dus meerdere keren op een dag..
Als ik op mn laptop kijk hoe laat het is tel ik er automatisch een uur bij op en dan schrik ik omdat het al vaal later is dan ik dacht, en dan valt het kwartje pas.
En dat gebeurt dus meerdere keren op een dag..
Gast- Gast
Ik geloof dat de tijdzone in je profiel dan verkeerd staan (maar weet ik niet zeker)
Is er al wat nieuws over PM?
Is er al wat nieuws over PM?
Gast- Gast
Lily schreef:wat raar :S op basis van een paar seconden kunnen ze zoiets toch niet goed beoordelen lijkt me .
ja raar toch! ze zei dat die 10sec. opneemt
die huisarts waar ik vd week was zei dat ik ook bloed moest laten prikken voor mijn schildklier maar dat kan een combi zijn van hartrimte stoornissen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: