Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Jongens, jongens, mag ik even. Kijk even naar m'n berichten aantal... Als het goed is word ik vanaf dit bericht een Lady Post A Lot!
Gast- Gast
May schreef:Ja ik las iets over een reltopic van vanmiddag, maar kan verder niks vinden. Dus dacht zal hier even vragen!
Topic van Noa over weet je zeker .... in liefde.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Ze worden er vanzelf gelukkig door.. Bij elkaar blijven zal ze ook niet gelukkig maken, anders zou dit neem ik aan niet gebeuren...
Heeft je vader de stap gezet? Of gezamelijk?
Ik weet het niet... Er staat nu gewoon een groot probleem tussen hen in. Ik vraag me af wat er zou gebeuren als dat weg zou zijn, maar dat gebeurt niet zo 123...
Mijn vader heeft de stap gezet...
Thanks, May!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Marin schreef:May schreef:Ja ik las iets over een reltopic van vanmiddag, maar kan verder niks vinden. Dus dacht zal hier even vragen!
Topic van Noa over weet je zeker .... in liefde.
Ah dank je!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Marin schreef:Jongens, jongens, mag ik even. Kijk even naar m'n berichten aantal... Als het goed is word ik vanaf dit bericht een Lady Post A Lot!
Gefeliciteerd ! Ik vind het zo leuk klinken !
Nog maar 3281 :o
Qiara- Ratel
Gefeliciteerd Marin!
May- Ratel
Jeuj Marin!
Zwoesj, ik lees dat iedereen je feliciteert dus dat doe ik ook maar alleen weet ik niet precies waarvoor en ik ben te moe om terug te gaan lezen. Iets met ander werk geloof ik? In ieder geval: gefeliciteerd!
Zwoesj, ik lees dat iedereen je feliciteert dus dat doe ik ook maar alleen weet ik niet precies waarvoor en ik ben te moe om terug te gaan lezen. Iets met ander werk geloof ik? In ieder geval: gefeliciteerd!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ik ben nog maar een fluisteraar !
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Sjaantje schreef:Jeuj Marin!
Even kort samengevat:
* Vorige week heb ik ja gezegd tegen een nieuwe functie
* Vandaag heb ik die teruggedraaid omdat ik er toch niet achter stond
* Vandaag ook een nieuw aanbod gehad van een andere afdeling waar ik wel achter sta
* en die heb ik zeker aangenomen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Jeeeeeej, gefeliciteerd Marin!!!
Dames, willen jullie even je mening geven over de outfit die ik misschien morgen aan wil naar de sollicitatie?
Dames, willen jullie even je mening geven over de outfit die ik misschien morgen aan wil naar de sollicitatie?
Gast- Gast
Alex schreef:Jeeeeeej, gefeliciteerd Marin!!!
Ja hoor....
Gefeliciteerd Marin!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jij ook gefeliciteerd dan, Zwoesj!! Superleuk joh! Wanneer mag je beginnen?
Ik moet trouwens nog steeds een foto maken van de tuin... Wacht, ik doe het gelijk even vanaf zolder
Ik moet trouwens nog steeds een foto maken van de tuin... Wacht, ik doe het gelijk even vanaf zolder
Gast- Gast
Blegh, morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een echo (néé, ik ben niet zwanger) van mijn pols en dan hoor ik volgende week of ik (ook nog) aan mijn pols geopereerd moet worden...
Wat wel leuk is, ik heb vandaag navraag gedaan en je kan voor € 4,50 een cd bestellen met al je digitale röntgenfoto's (en echo's ook geloof ik) dus dat ga ik over een tijdje doen als ik mijn knie-operaties heb gehad!
Wat wel leuk is, ik heb vandaag navraag gedaan en je kan voor € 4,50 een cd bestellen met al je digitale röntgenfoto's (en echo's ook geloof ik) dus dat ga ik over een tijdje doen als ik mijn knie-operaties heb gehad!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik ben benieuwd, Alex!
Qiara- Ratel
Ik ook Stylegirl! Zelfs prater is nog ver weg
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Alex schreef:Jij ook gefeliciteerd dan, Zwoesj!! Superleuk joh! Wanneer mag je beginnen?
Haha zo dat is al eventjes geleden
Ik moet in conclaaf met mijn manager en mijn nieuwe manager, moet even in coulance gaan omdat we in de vakantieperiode zitten.
Ben je gespannen voor morgen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Eerst even spammen met mijn meisje Dit was ze op de bruiloft van mijn tante, 4 weken geleden.
Laatst aangepast door Alex op do 9 jun 2011 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hallo!
Kom maar op Alex!
Edit: Wat een schattig jurkje!
Kom maar op Alex!
Edit: Wat een schattig jurkje!
Laatst aangepast door Luana op wo 8 jun 2011 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ Zwoesj: Gefeliciteerd !
@ Alex: ik wil ook wel even zeggen of je outfit leuk is . En wat een superlief, leuk, schattig kindje !
@ Sjaantje: alvast veel succes voor morgen in het ziekenhuis! Jij hebt wel pech zeg, nieuwe knieën, nu echo van je polsen . Ik weet niet wat je precies hebt, ook al eens iets gelezen over een nieuwe heup die je hebt en dat je soms in een rolstoel zit. Maar hopelijk valt het morgen mee !
@ Elin: we moeten gewoon meer posten haha .
@ Alex: ik wil ook wel even zeggen of je outfit leuk is . En wat een superlief, leuk, schattig kindje !
@ Sjaantje: alvast veel succes voor morgen in het ziekenhuis! Jij hebt wel pech zeg, nieuwe knieën, nu echo van je polsen . Ik weet niet wat je precies hebt, ook al eens iets gelezen over een nieuwe heup die je hebt en dat je soms in een rolstoel zit. Maar hopelijk valt het morgen mee !
@ Elin: we moeten gewoon meer posten haha .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Lief, Alex!
Wie was jij nou eigenlijk eerst, Luana
Wie was jij nou eigenlijk eerst, Luana
Qiara- Ratel
814Angel Blue Eyes schreef:Hoeveel moet ik nog tot 7500?
May- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: