Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
bekertje soep met geroosterd brood, bah maja moet wat he
word nu al gek van dat klingel ding van de nieuwe buurvrouw, heb mijn balkon deur open, kling kling kling
of ben ik nou zo'n zeikerd haha
was maandagavond op gesprek voor gastouder en die vrouw had 3kids gekregen, de jongste was 9maanden en dun dat ze was! heel klein beetje een buikje maar verder amai
word nu al gek van dat klingel ding van de nieuwe buurvrouw, heb mijn balkon deur open, kling kling kling
of ben ik nou zo'n zeikerd haha
was maandagavond op gesprek voor gastouder en die vrouw had 3kids gekregen, de jongste was 9maanden en dun dat ze was! heel klein beetje een buikje maar verder amai
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Youandi schreef:Suus: zal ik dan wat van je overnemen? Ik kan het wel gebruiken! Ik heb geen kont meer!
PM je adres maar, dan stuur ik je wat
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
PM: Dat gaat dan inderdaad dubbel zo snel! Misschien al 100 keer gevraagd hoor, maar weten jullie het geslacht al?
Gast- Gast
Suus schreef:Youandi schreef:Suus: zal ik dan wat van je overnemen? Ik kan het wel gebruiken! Ik heb geen kont meer!
Als jij het plat wilt rollen met een deegroller, past het mooi in een grote envelop en kan het zo door de brievenbus.
Zullen we de verzendkosten delen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Qua woonplaats, ze is niet mijn buurvrouw (helaas)!Alex schreef:_Leah_ schreef:Heeel vlakbij. Ik woon in D. Woon jij vlakbij PM?
Wat leuk! Ik woon ernaast!!!
Dat zou echt te gaaf zijn! Haha, hee buurvrouw, volgens mij zag ik net een foto van jou op het Yesforum.
Maar wat leuk Alex. Z?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Beetje late reactie, ik was lunchen vandaar. Maar dat zal inderdaad ff wennen zijn dan ja! Wat mag je als tussendoortje eten als je geen koolhydraten en geen suikers mag? Of mag je wel vruchtensuikers en dus wel fruit? Hoeveel moet/wil je afvallen?May schreef:In eerste instantie voor mijn darmen ben ik heen geweest. Maar mijn vetpercentage was eigenlijk ook wel schrikbarend hoog, althans zo hoog had ik niet verwacht, dus er moet ook zeker wel wat af, en mijn vetpercentage moet ook zeker omlaag. Maar ik mag nog maar 3 keer per dag koolhydraten en suikers eten. Dus dat valt me wel even tegen, dus daarmee ga ik het echt wel zwaar krijgen.
Gast- Gast
Youandi schreef:Suus schreef:Youandi schreef:Suus: zal ik dan wat van je overnemen? Ik kan het wel gebruiken! Ik heb geen kont meer!
Als jij het plat wilt rollen met een deegroller, past het mooi in een grote envelop en kan het zo door de brievenbus.
Zullen we de verzendkosten delen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaaa... maar dat plaats ik hier pas als ze er zijn, de kans dat er een bekende mee leest is te groot!Youandi schreef:PM: Dat gaat dan inderdaad dubbel zo snel! Misschien al 100 keer gevraagd hoor, maar weten jullie het geslacht al?
Nog ff paar weekjes (hoop ik) geduld!
Gast- Gast
Zijn ze beide van hetzelfde geslacht PM? Of wil je dat ook niet kwijt?
Laquisia- Prater
Ja, het is 1 eiig_Leah_ schreef:Zijn ze beide van hetzelfde geslacht PM? Of wil je dat ook niet kwijt?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, het is 1 eiig_Leah_ schreef:Zijn ze beide van hetzelfde geslacht PM? Of wil je dat ook niet kwijt?
Oehh leuk
Laquisia- Prater
Ik ben toch zó benieuwd PM! Het lijkt me zo ontzettend speciaal om een tweeling op de wereld te zetten en ze te zien opgroeien Nog een paar weken volhouden en dan kun je ze in je armen houden... Wauw!! :flower:
Gast- Gast
Volgens mij heb ik ergens op een verkeerd knopje geklikt want het lettertype van alle websites die ik open is erg klein. Ik moet er bijna een vergrootglas bijpakken.
Laquisia- Prater
rechtsonder boven de klok op je computer staan een % aantal. Deze hoort op 100% te staan. Staat deze lager?
Gast- Gast
Lily schreef:rechtsonder boven de klok op je computer staan een % aantal. Deze hoort op 100% te staan. Staat deze lager?
Dankje wel. Hij stond op 75%.
Laquisia- Prater
Is het ook. De kans op een spontane 1 eiige tweeling is al niet zo groot, dus het is gewoon echt een wondertje. Alleen nu nog hopen dat alles goed af gaat lopen en ze allebei gezond ter wereld komen, maar de kansen worden per dag groter!Youandi schreef:Ik ben toch zó benieuwd PM! Het lijkt me zo ontzettend speciaal om een tweeling op de wereld te zetten en ze te zien opgroeien Nog een paar weken volhouden en dan kun je ze in je armen houden... Wauw!! :flower:
Gast- Gast
Dames ik ga, fijne dag.
Laquisia- Prater
doei leah
PM hoelaat moest je ook alweer in het ziekenhuis zijn? (of ben je d`r nu al)
PM hoelaat moest je ook alweer in het ziekenhuis zijn? (of ben je d`r nu al)
Gast- Gast
Kan je nagaan, mijn oma kreeg er 3!!ProudMama schreef:Is het ook. De kans op een spontane 1 eiige tweeling is al niet zo groot, dus het is gewoon echt een wondertje. Alleen nu nog hopen dat alles goed af gaat lopen en ze allebei gezond ter wereld komen, maar de kansen worden per dag groter!Youandi schreef:Ik ben toch zó benieuwd PM! Het lijkt me zo ontzettend speciaal om een tweeling op de wereld te zetten en ze te zien opgroeien Nog een paar weken volhouden en dan kun je ze in je armen houden... Wauw!! :flower:
Gast- Gast
Ik ga ook afsluiten lady´s, mijn ´taxi´ zal zo wel komen!
Ws tot straks vanuit de wachtkamer, met 2 afspraken zal ik daar best een tijd zitten vanmiddag...
Ws tot straks vanuit de wachtkamer, met 2 afspraken zal ik daar best een tijd zitten vanmiddag...
Gast- Gast
1 eiig? Die kans is nog heel veel kleiner! (en ben blij dat het er bij mij 2 zijn en geen 3 )_Donnaa schreef:Kan je nagaan, mijn oma kreeg er 3!!ProudMama schreef:Is het ook. De kans op een spontane 1 eiige tweeling is al niet zo groot, dus het is gewoon echt een wondertje. Alleen nu nog hopen dat alles goed af gaat lopen en ze allebei gezond ter wereld komen, maar de kansen worden per dag groter!Youandi schreef:Ik ben toch zó benieuwd PM! Het lijkt me zo ontzettend speciaal om een tweeling op de wereld te zetten en ze te zien opgroeien Nog een paar weken volhouden en dan kun je ze in je armen houden... Wauw!! :flower:
Edit: Of 3x spontaan een 1 eiige tweeling?
Laatst aangepast door ProudMama op do 9 jun 2011 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: