Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Geachte mevrouw Alex,
Gelieve u te melden om ons uit onze spanning te halen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ja zoiets kan je het wel noemen.. Ze spelen er poker met vrienden en nemen dames mee..ProudMama schreef:A la Loft?_Donnaa schreef:Een gozer die ik ken woont samen en heeft z`n eigen huis gehouden als neukbunker, haha..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja zoiets kan je het wel noemen.. Ze spelen er poker met vrienden en nemen dames mee..ProudMama schreef:A la Loft?_Donnaa schreef:Een gozer die ik ken woont samen en heeft z`n eigen huis gehouden als neukbunker, haha..
Pfff, en wat vind zijn vriendin hiervan? Als ze al weet...
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
ProudMama schreef:Wij zijn na ruim 2,5 jaar getrouwd (na 2 jaar samen huis gekocht) en iedereen vond ons te jong...Bimbam schreef:Goeiemorgen!
Vriend en ik zijn na 10 maanden gaan samenwonen, en hier vond iedereen dat juist veel te snel.
Nu inmiddels 6 jaar getrouwd!
Het is altijd wat...
Ja, het is toch nooit goed... Mijn ouders (naja, vooral mijn moeder) had er in het begin wel moeite mee, schoonouders juist totaal niet, die vonden het fantastisch. Moeders is inmiddels wel helemaal bijgedraaid gelukkig
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Het ging wel aardig, geloof ik. Ik stond met 20 minuten weer buiten. Er zijn nog zeker 8 kandidaten die nog op gesprek komen en ik hoor dus eind volgende week pas meer.
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Geachte mevrouw Alex,
Done!
Gast- Gast
Spannend!! Ik ga heel hard voor je duimen!
Laquisia- Prater
Die heeft geen idee dat ze er een neukbunker van gemaakt hebben.. Zij denkt dat ze er gewoon chillen met de mannen, poker spelen en TV kijken..Tullow schreef:_Donnaa schreef:Ja zoiets kan je het wel noemen.. Ze spelen er poker met vrienden en nemen dames mee..ProudMama schreef:A la Loft?_Donnaa schreef:Een gozer die ik ken woont samen en heeft z`n eigen huis gehouden als neukbunker, haha..
Pfff, en wat vind zijn vriendin hiervan? Als ze al weet...
Gast- Gast
Ik kom bij de dieetiste vandaan en ik ga het zwaar krijgen! Maar het is voor een goed doel dus we gaan het zien!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Oh my.... Mama komt net met een vliegengordijn binnen. Ik heb heel veel vliegen in huis en roep al een paar dagen zo'n gordijn te kopen. Maar damn wat is dat ding lelijk! Rood, wit, blauw en oranje slieten. Laat koninginnedag maar komen.
Laquisia- Prater
Ik wil even klagen: gister met moeder en zusje naar We Will Rock You geweest (in Utrecht), met de trein. Trein genomen vanuit Zwolle, omdat we de terugweg niet meer met de trein naar Heerenveen konden. We namen de trein van 17.46 met het idee, dan zijn we ruim op tijd en kunnen we nog even wat eten. Trein zou om 18.39 aankomen. Nou, mooi niet dus, bovenleiding tussen Amersfoort Vathorst en Schothorst had een stroomstoring, pff. Een uur vertraging daardoor, we waren dus maar net op tijd...
Ik haat het openbaar vervoer
Maar de musical was geweldig
Ik haat het openbaar vervoer
Maar de musical was geweldig
Bimbam- Kletskop
He balen Alex... Maar ik ga voor je duimen!
May ben je voor 't eerst bij de diëtiste geweest? Om af te vallen? Waarom ga je het zwaar krijgen? Mag je zo weinig eten?
Ik ben gisteren ook weer voor het eerst sinds lange tijd bij de diëtiste geweest. Ik ben de afgelopen maanden (sinds januari) flink aangekomen (nadat ik eerst 17 kg was afgevallen in de afgelopen jaren, de helft zit er nu dus ongeveer weer aan ) en ik wil het nu echt weer ff aanpakken zodat ik op z'n minst weer die 17 kilo in totaal kwijt ben. Liefst meer uiteraard.
May ben je voor 't eerst bij de diëtiste geweest? Om af te vallen? Waarom ga je het zwaar krijgen? Mag je zo weinig eten?
Ik ben gisteren ook weer voor het eerst sinds lange tijd bij de diëtiste geweest. Ik ben de afgelopen maanden (sinds januari) flink aangekomen (nadat ik eerst 17 kg was afgevallen in de afgelopen jaren, de helft zit er nu dus ongeveer weer aan ) en ik wil het nu echt weer ff aanpakken zodat ik op z'n minst weer die 17 kilo in totaal kwijt ben. Liefst meer uiteraard.
Gast- Gast
meiden die gaan afvallen: veel succes, jullie kunnen het!
BimBam, vervelend zeg, gelukkig waren jullie nog wel op tijd.
BimBam, vervelend zeg, gelukkig waren jullie nog wel op tijd.
Gast- Gast
Ik heb mijn weegschaal verbannen, dat is zo lekker!!
Helaas heeft de gyn er wel 1...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik heb mijn weegschaal verbannen, dat is zo lekker!!
Gast- Gast
Ik heb ook geen weegschaal. Heerlijk
Bimbam- Kletskop
Tell me about it! Ik vond het echt vreselijk, ik werd zowat met de dag zwaarder
Gast- Gast
Ach, kleding en schoenen en telefoon wegen samen wel 10 kg toch? Dan ben ik echt weinig aangekomen voor een tweelingAlex schreef:ProudMama schreef:Ik heb mijn weegschaal verbannen, dat is zo lekker!!
Tell me about it! Ik vond het echt vreselijk, ik werd zowat met de dag zwaarder
Gast- Gast
In eerste instantie voor mijn darmen ben ik heen geweest. Maar mijn vetpercentage was eigenlijk ook wel schrikbarend hoog, althans zo hoog had ik niet verwacht, dus er moet ook zeker wel wat af, en mijn vetpercentage moet ook zeker omlaag. Maar ik mag nog maar 3 keer per dag koolhydraten en suikers eten. Dus dat valt me wel even tegen, dus daarmee ga ik het echt wel zwaar krijgen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Voor vrouwen volgens mij boven de 25%_Donnaa schreef:Wat is een hoog vetpercentage?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: