Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Ja, het is een redelijk 'mooie' snee geworden.. Hij moet wel naar de tandarts, want er zit een tand los, dus daar komt waarschijnlijk een nepperd in.. Zonde..Patriesje schreef:@ Donnaa, hoe is het nu eigenlijks met je broer?
Heelt zijn gezicht goed?
Gast- Gast
Waar heb je een sollicitatiegesprek Alex?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
_Donnaa schreef:
Ja, het is een redelijk 'mooie' snee geworden.. Hij moet wel naar de tandarts, want er zit een tand los, dus daar komt waarschijnlijk een nepperd in.. Zonde..
Gelukkig dat het een ´mooie´ snee is!
En van de tand is dan wel weer jammer hopelijk kunnen ze dat een beetje mooi maken!
Ik meende dat ik laatst ook iets gelezen had over een broer die voor een uitstrijkje moest voor keelkanker? (was dat bij jou?!)
Gast- Gast
Alex schreef:Ooh dat gesprek. Ik vind het echt een stomme pokkevent. Hij maakt een belachelijke grap en ik ben echt klaar met hem, nu al. Dinsdag moet ik weer, maar dan gaat mijn man mee.
Ik vind het vervelend voor je dat het gesprek niet goed ging. Wat naar dat hij stomme grappen loopt te maken. Ik hoop dat het gesprek dat je dinsdag samen met je man hebt beter is.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ja, dat is dezelfde broer, gaat goed he?!Patriesje schreef:_Donnaa schreef:
Ja, het is een redelijk 'mooie' snee geworden.. Hij moet wel naar de tandarts, want er zit een tand los, dus daar komt waarschijnlijk een nepperd in.. Zonde..
Gelukkig dat het een ´mooie´ snee is!
En van de tand is dan wel weer jammer hopelijk kunnen ze dat een beetje mooi maken!
Ik meende dat ik laatst ook iets gelezen had over een broer die voor een uitstrijkje moest voor keelkanker? (was dat bij jou?!)
Gelukkig viel het mee.. Hij heeft een schimmelinfectie in z`n slokdarm en dat kan nog wel even duren. Het is er ook niet beter op geworden sinds die vent hem wilde smoren, maargoed..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Ja, dat is dezelfde broer, gaat goed he?!
Gelukkig viel het mee.. Hij heeft een schimmelinfectie in z`n slokdarm en dat kan nog wel even duren. Het is er ook niet beter op geworden sinds die vent hem wilde smoren, maargoed..
Ja dat gaat lekker..
Pff gelukkig dat dat blijkt mee te vallen, hopen dat dat ook een beetje snel geneest!
Kan me voorstellen dat het daardoor niet beter is geworden
Kon gisteravond niet slapen en schoten deze 2 vragen me te binnen...
Waar je wel niet aan denkt als je niet kan slapen
Gast- Gast
Alex schreef:Tullow schreef:Waar heb je een sollicitatiegesprek Alex?
In een kledingwinkel!
Oeh leuk! Hopelijk hebben ze een al te hoge personeelskorting, haha! Anders hou je geen loon meer over
Tullow- Kletskop
Ik ben zo blij dat ik volgend jaar werk heb en dat ze me in de stichting willen houden! Jeeej!
Zo, dat is er uit.
Hoe is het hier ladies?
Zo, dat is er uit.
Hoe is het hier ladies?
Gast- Gast
Nee niet aan jou, aan je broer Donnaa
Tullow- Kletskop
mooi zo youandi!
ik ga nog ff 1tje roken en dan echt wat doen!
ik ga nog ff 1tje roken en dan echt wat doen!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hahaha, dan heeft ze zeker nog nachtmerries gehadTullow schreef:Nee niet aan jou, aan je broer Donnaa
Gast- Gast
Youandi schreef: Ik ben zo blij dat ik volgend jaar werk heb en dat ze me in de stichting willen houden! Jeeej!
Zo, dat is er uit.
gefeliciteerd
Gast- Gast
Haha ik weet ook niet meer hoe ik er bij kwam
Wat ook wel leuk is als je niet kan slapen dat je je vriend weer eens in zijn slaap hoort praten
Hij vind mijn nieuwe bloemen blijkbaar erg mooi want daar had hij het over
Wat ook wel leuk is als je niet kan slapen dat je je vriend weer eens in zijn slaap hoort praten
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, dan heeft ze zeker nog nachtmerries gehadTullow schreef:Nee niet aan jou, aan je broer Donnaa
Is het zo erg dan?
Tullow- Kletskop
Patriesje schreef:Haha ik weet ook niet meer hoe ik er bij kwam
Toen ik mijn vriend vanmorgen wakker wilde maken, was ie ineens boos. Was ook aan het dromen
Tullow- Kletskop
Nou, hij is niet bepaald de meest sexy verschijning everTullow schreef:_Donnaa schreef:Hahaha, dan heeft ze zeker nog nachtmerries gehadTullow schreef:Nee niet aan jou, aan je broer Donnaa
Is het zo erg dan?
Gast- Gast
Tullow schreef:
Toen ik mijn vriend vanmorgen wakker wilde maken, was ie ineens boos. Was ook aan het dromen
Haha daar heb ik ook wel last van, dat ik iets heb gedroomd dat ik dan boos op mijn vriend ben.
Dan kan ik de volgende ochtend serieus nog boos op hem zijn
Gast- Gast
haha nah zeg.. 1 van mijn overburen (zit een straat tussen) riep net keihard over straat..
"hey ouwe pik! ouwe pijp"!!!
zo nu echt ff strijkwerk doen
"hey ouwe pik! ouwe pijp"!!!
zo nu echt ff strijkwerk doen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Haha, ook sneu! Ik dacht vanmorgen echt van, wat heb ik nou weer gedaan?
Ik heb soms wel dat ik al slaap als mijn vriend op bed gaat en dan word ik half wakker. Hij houdt dan hele verhalen tegen mij en in mijn slaap geef ik dan half antwoord. De volgende dag weet ik daar niks meer van. Gelukkig heb ik niets te verbergen
Ik heb soms wel dat ik al slaap als mijn vriend op bed gaat en dan word ik half wakker. Hij houdt dan hele verhalen tegen mij en in mijn slaap geef ik dan half antwoord. De volgende dag weet ik daar niks meer van. Gelukkig heb ik niets te verbergen
Laatst aangepast door Tullow op wo 8 jun 2011 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow- Kletskop
Patriesje schreef:Tullow schreef:
Haha daar heb ik ook wel last van, dat ik iets heb gedroomd dat ik dan boos op mijn vriend ben.
Dan kan ik de volgende ochtend serieus nog boos op hem zijn
Dat heb ik ook wel eens. En dan blijf ik ook echt een paar uren wat chagrijnig rondlopen
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: