Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:En anders beuken we al die duitse chicks gewoon aan de kant.. Hoppa!
That's the spirit!
Gast- Gast
Ik ben nog nooit bij de Primark geweest (nogal ver weg), maar is het echt zo geweldig shoppen daar?
Suus- Lady Post-a-lot
Zoals beloofd een update:
Mijn ex kwam maandagavond lang om te praten. Hij had nog niets door toen hij kwam. Dat zag ik meteen aan alles. Hij had een grote bos bloemen meegenomen, alvast voor mijn verjaardag en was van plan om te blijven slapen. Iets wat in zijn ogen een aangename verrassing was. Ik heb eerst normaal tegen hem gedaan, ik wou kijken of hij iets zou zeggen. Maar dat gebeurde maar niet. Toen heb ik hem ermee geconfronteerd dat ik naar H ben gegaan en wist dat zij een scharrel had. Je had zijn gezicht moeten zien, ineens lijkbleek. Dus ik vroeg waarom hij daar zo van schrok? Ik kreeg een ontwijkend antwoord, waarop ik hem heb gezegd dat hij nu eindelijk eens eerlijk moest zijn. Met happeringen kwamen het hele verhaal eruit. In detail. Ik weet nu precies hoelang het speelt, hoe het gebeurd is etc. etc. Die details zet ik hier liever niet neer want ik vind het te pijnlijk om daar over na te denken.
Hij huilde tranen met tuiten en bleef maar zeggen dat hij zo'n spijt had, hij wou mij niet kwijt en zou het contact met H meteen en definitief verbreken. Ik heb gezegd dat hij geen moeite hoeft te doen voor mij meer. Dat het klaar is en dat hij nu alle tijd voor H. heeft.
Hij wou hier niets van horen, bleef mij maar proberen te knuffelen/ kussen. Op een gegeven moment werd ik zo kwaad dat ik hem ruw van mij heb afgeduwd en hem toe heb geschreeuwd dat hij op moest rotten, uit mijn huis en uit mijn leven. Voor dat hij kwam had ik zijn spullen al in een vuilniszak gepropt en die heb ik hem toegesmeten. Daarop is hij weggegaan. Maar vanaf die avond krijg ik continue smeeksmsjes van hem. Ook H. begint haar spijt te betuigen. Ze zegt dat ze geen spijt heeft om J. voor haar alleen te willen maar ze vind het wel erg dat ze mij heeft bedrogen.
Maar voor mij is het klaar. Ik hoef beide nooit meer te zien.
Mijn ex kwam maandagavond lang om te praten. Hij had nog niets door toen hij kwam. Dat zag ik meteen aan alles. Hij had een grote bos bloemen meegenomen, alvast voor mijn verjaardag en was van plan om te blijven slapen. Iets wat in zijn ogen een aangename verrassing was. Ik heb eerst normaal tegen hem gedaan, ik wou kijken of hij iets zou zeggen. Maar dat gebeurde maar niet. Toen heb ik hem ermee geconfronteerd dat ik naar H ben gegaan en wist dat zij een scharrel had. Je had zijn gezicht moeten zien, ineens lijkbleek. Dus ik vroeg waarom hij daar zo van schrok? Ik kreeg een ontwijkend antwoord, waarop ik hem heb gezegd dat hij nu eindelijk eens eerlijk moest zijn. Met happeringen kwamen het hele verhaal eruit. In detail. Ik weet nu precies hoelang het speelt, hoe het gebeurd is etc. etc. Die details zet ik hier liever niet neer want ik vind het te pijnlijk om daar over na te denken.
Hij huilde tranen met tuiten en bleef maar zeggen dat hij zo'n spijt had, hij wou mij niet kwijt en zou het contact met H meteen en definitief verbreken. Ik heb gezegd dat hij geen moeite hoeft te doen voor mij meer. Dat het klaar is en dat hij nu alle tijd voor H. heeft.
Hij wou hier niets van horen, bleef mij maar proberen te knuffelen/ kussen. Op een gegeven moment werd ik zo kwaad dat ik hem ruw van mij heb afgeduwd en hem toe heb geschreeuwd dat hij op moest rotten, uit mijn huis en uit mijn leven. Voor dat hij kwam had ik zijn spullen al in een vuilniszak gepropt en die heb ik hem toegesmeten. Daarop is hij weggegaan. Maar vanaf die avond krijg ik continue smeeksmsjes van hem. Ook H. begint haar spijt te betuigen. Ze zegt dat ze geen spijt heeft om J. voor haar alleen te willen maar ze vind het wel erg dat ze mij heeft bedrogen.
Maar voor mij is het klaar. Ik hoef beide nooit meer te zien.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Suus schreef:Ik ben nog nooit bij de Primark geweest (nogal ver weg), maar is het echt zo geweldig shoppen daar?
Ik ben er ook nog nooit geweest
Gast- Gast
Suus schreef:Ik ben nog nooit bij de Primark geweest (nogal ver weg), maar is het echt zo geweldig shoppen daar?
+ nog een nieuwschierig aagje.
Laquisia- Prater
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar wil sowieso graag een keer naar Waterfront Bremen.. Maar vooral voor de Primark haha..Suus schreef:Ik ben nog nooit bij de Primark geweest (nogal ver weg), maar is het echt zo geweldig shoppen daar?
Het is voor mij best dichtbij.. Dik 2 uren rijden..
Gast- Gast
Leah, wat erg voor je... Het lijkt me al moeilijk als je vriend je bedriegt, maar dan ook nog met je beste vriendin... Hoe ben je er nu zelf onder?
Suus- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Ik ben er ook nog nooit geweest, maar wil sowieso graag een keer naar Waterfront Bremen.. Maar vooral voor de Primark haha..Suus schreef:Ik ben nog nooit bij de Primark geweest (nogal ver weg), maar is het echt zo geweldig shoppen daar?
Zit er ook een in Bremen? Dat is een stuk dichterbij dan Rotterdam en Hoofddorp
Suus- Lady Post-a-lot
hier nog een primarkmaagd
en wat erg leah De 2 dierbaarste personen in je leven die je dan zo bedriegen bah.
en wat erg leah De 2 dierbaarste personen in je leven die je dan zo bedriegen bah.
Gast- Gast
Ik weet niet precies hoe ik me voel. Ik voel me sterk dat ik voor mijzelf kies en mij niet in laat met hen door te reageren op hun smsjes/ telefoontjes e.d. Ik heb ze volledig in de negeerstand, dat is moeilijk. Maar het voelt wel goed. Maar aan de andere kant ben ik zo bedonderd en vernederd dat ik het gevoel heb dat dit nooit meer geheeld kan worden. Ik vraag mezelf constant af, als je beste vriendin waar je 24 jaar lief en leed mee hebt gedeeld niet te vertrouwen is, wie is het dan wel? Ook ben ik boos op mezelf, dat ik het niet gemerkt heb. Hoe naief ben ik?
Laquisia- Prater
Ik heb nog geen post van PM voorbij zien komen vandaag. Zou haar voorgevoel dan kloppen?
Laquisia- Prater
Leah, ik vind het ook knap van je, dat je volledig voor jezelf kiest nu. Heb je op dit moment wel andere vriendinnen waarbij je terecht kunt?
Suus- Lady Post-a-lot
Ja.. Ik wil niet eens naar Rotterdam hahaha.. Dat is qua afstand dichterbij, maar qua reizen is het een groot drama in NL..Suus schreef:_Donnaa schreef:Ik ben er ook nog nooit geweest, maar wil sowieso graag een keer naar Waterfront Bremen.. Maar vooral voor de Primark haha..Suus schreef:Ik ben nog nooit bij de Primark geweest (nogal ver weg), maar is het echt zo geweldig shoppen daar?
Zit er ook een in Bremen? Dat is een stuk dichterbij dan Rotterdam en Hoofddorp
Gast- Gast
Pfff Inderdaad Leah, wat erg!Suus schreef:Leah, ik vind het ook knap van je, dat je volledig voor jezelf kiest nu. Heb je op dit moment wel andere vriendinnen waarbij je terecht kunt?
Gast- Gast
Ik heb momenteel 2 vriendinnen waar ik heel erg veel steun bij kan vinden. Ook mijn lieve homo-vriendje staat dag en nacht voor mij klaar. En niet te vergeten mijn zussen. En ook bij jullie vind ik een schouder om op uit te huilen. Jullie zijn ook lief!
Laquisia- Prater
Daar duim ik voorJade schreef:Of ze slaapt vandaag weer uit?
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Ik heb momenteel 2 vriendinnen waar ik heel erg veel steun bij kan vinden. Ook mijn lieve homo-vriendje staat dag en nacht voor mij klaar. En niet te vergeten mijn zussen. En ook bij jullie vind ik een schouder om op uit te huilen. Jullie zijn ook lief!
Fijn dat je in ieder geval genoeg lieve mensen om je heen hebt, maar ik kan me gewoon niet voorstellen hoe verschrikkelijk kut jij je nu moet voelen...
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:_Leah_ schreef:Ik heb momenteel 2 vriendinnen waar ik heel erg veel steun bij kan vinden. Ook mijn lieve homo-vriendje staat dag en nacht voor mij klaar. En niet te vergeten mijn zussen. En ook bij jullie vind ik een schouder om op uit te huilen. Jullie zijn ook lief!
Fijn dat je in ieder geval genoeg lieve mensen om je heen hebt, maar ik kan me gewoon niet voorstellen hoe verschrikkelijk kut jij je nu moet voelen...
Ik gun het echt niemand!
Laquisia- Prater
Fijn dat je toch nog vrienden om je heen hebt waar je wel bij terecht kan. En je kan natuurlijk hier je verhaal ook altijd kwijt
Ik duim mee dat PM aan het uitslapen is ...
Ik duim mee dat PM aan het uitslapen is ...
Gast- Gast
@ Leah
Ik hoop ook dat PM uitslaapt, weet iemand hoe laat ze haar controle vandaag heeft?
Heb net even de H&M leeg geshopt er is voor 120 euro onderweg
Ik hoop ook dat PM uitslaapt, weet iemand hoe laat ze haar controle vandaag heeft?
Heb net even de H&M leeg geshopt er is voor 120 euro onderweg
Gast- Gast
Leah knap van je hoor
goedemorgen trouwens, al een uur wakker, want moest mijn vriend om 9uur wakker bellen
k.tgeslapen pfff amper in slaap kunnen komen enzo en lopen zweten gatsie, had niet eens zoveel aan in bed
vannacht nog ff opgestaan om te plassen en mezelf met een washandje op te frissen
heb de dokter gebeld waar ik gisteren was geweest, want die pil(len) voor mijn hart werken dus niet! moet tussen half 2 en half 4 terug bellen, word ff overlegd met de arts (heb ik weer)
goedemorgen trouwens, al een uur wakker, want moest mijn vriend om 9uur wakker bellen
k.tgeslapen pfff amper in slaap kunnen komen enzo en lopen zweten gatsie, had niet eens zoveel aan in bed
vannacht nog ff opgestaan om te plassen en mezelf met een washandje op te frissen
heb de dokter gebeld waar ik gisteren was geweest, want die pil(len) voor mijn hart werken dus niet! moet tussen half 2 en half 4 terug bellen, word ff overlegd met de arts (heb ik weer)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ik dacht dat ze smorgens moest hoor! ik gok 10uur maar pin me er niet op vast
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40