grrrrrrrrrrrrrrrrr stomme bouwvakkers!! *frustratie*
+6
M@niek
Inge
Melis_je
Ifrah
Kaboutertje
Atelier Madame
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
grrrrrrrrrrrrrrrrr stomme bouwvakkers!! *frustratie*
vanochtend om 7 uur op mn vrije dag mn bed al uitgedreund timmeren boren en weet ik wat allemaal. De aannemer is bezig in het huis van de bovenburen. Kon ik eeeeindelijk is uitslapen (ben doodmoe) nja klaarwakker en chago.
Wil ik net gaan studeren begint de hele boel weer te dreunen.
Echt ik kan ze wel wat
Wil ik net gaan studeren begint de hele boel weer te dreunen.
Echt ik kan ze wel wat
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: grrrrrrrrrrrrrrrrr stomme bouwvakkers!! *frustratie*
Ik ken het maar al te goed.. helaas. Ik slaap altijd met raam open en word nogal eens gewekt door vanallerlei geluiden. Fijn, op je vrije dag . Helaas is er weinig aan te doen...
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
ja sowieso maar het zit ook echt boven mn slaapkamer volgens mij.. wilde ik na het ontbijt nog ff uurtje op bed, begint het weer echt afschieten die lui kan verdorie niets horen.
Atelier Madame- Ratel
tsja, die bouwvakkers kunnen geen rekening houden met alles en iedereen.
Gast- Gast
Dromertje schreef:tsja, die bouwvakkers kunnen geen rekening houden met alles en iedereen.
Dat is natuurlijk zo, maar ik kan me goed voorstellen dat je er flink van baalt.
Wij hebben nieuwe buren, zij hebben een hondje en regelmatig begint die in de ochtend rond een uur of half 7 heel hard te blaffen (keffen is het eigenlijk) in de tuin. Heel irritant, want ik word daar dus (ook in het weekend) wakker van.
Ifrah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 28
Registratiedatum : 06-06-11
Wat irritant! Heb je oordopjes in huis? Ik hoop voor je dat ze snel klaar zijn. Of dat ze doorgaan als jij moet werken.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Haha hier beginnen ze elke dag om 7 uur en dat duurd al maaaanden en gaat ook nog wel maanden duren denk ik
Gast- Gast
Zowel links als rechts schuin tegenover mijn kamer zijn er twee volledige huizen afgebroken, tussen de rest uit gesloopt zeg maar. Daar worden nu nieuwe huizen gebouwd. Het slopen is begonnen in oktober 2010 en de bouw is pas medio 2012 klaar Ondertussen heb ik elke dag enorm veel geluidsoverlast en staat er regelmatig vrachtwagens en hijskranen precies onder mijn raam waardoor heel m'n kamer stinkt naar diesel. Ik word er helemaal gek van!
Bij het ene huis was de aannemer tenminste nog zo vriendelijk om een briefje in de bus te gooien met een globale planning. Van het andere huis wist niemand hier in de straat iets en die zorgen voor veruit de meeste overlast, echt heel erg asociaal! Ze blokkeren soms ook de hele straat (doodlopend..) zo dat mensen met een auto er niet uit kunnen tussen 8.00u en 16.00u.
Bij het ene huis was de aannemer tenminste nog zo vriendelijk om een briefje in de bus te gooien met een globale planning. Van het andere huis wist niemand hier in de straat iets en die zorgen voor veruit de meeste overlast, echt heel erg asociaal! Ze blokkeren soms ook de hele straat (doodlopend..) zo dat mensen met een auto er niet uit kunnen tussen 8.00u en 16.00u.
Gast- Gast
Ik moet er al 1,5 week om 7uur uit ivm de bouwvakker die hier de badkamer aan het verbouwen is. Hij begint rond 7.30 a 8.00 uur en denk ook elke keer wel "arme buren"
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Vervelend, maar ja die mensen moeten ook werken Is het nu om 7.00 hebben mensen er last van, is het om 10.00 hebben mensen er last van...dus ja volgens mij hebben er altijd mensen last van Maar snap dat het vervelend is hoor
Gast- Gast
Ja echt super vervelend! 2 huizen naast ons hebben 6 weken aan een stuk het hele huis verbouwt en die begonnen dus ook om half 8 (en dat waren geen bouwvakkers!) en ook in het weekend!!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Haha Ik snap dat ze ook moeten werken maar vervelend is het wel! Overigens sprak Ik de aannemer.. die zei dat ze bezig waren met de badkamervloer. Morgen gingen ze weer verder. Mja das vooral vervelend voor mn vriend die dan thuis is :p
Atelier Madame- Ratel
das idd niet om aan te horen als ze de badkamer aan het doen zijn.
helaas hier naast waren ze gister ook bezig ................je trilde zo wat de badkamer uit (die grenzen namelijk aan elkaar)
hopelijk zijn ze snel klaar.
helaas hier naast waren ze gister ook bezig ................je trilde zo wat de badkamer uit (die grenzen namelijk aan elkaar)
hopelijk zijn ze snel klaar.
Mieppie2891- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 6
Registratiedatum : 08-06-11
Hier precies hetzelfde om 7 uur begonnen ze met heien hier onder ons raam! En ik had vandaag dus ook een vrije dag, ik wist het al wel want het is al de hele week zo en mijn vriend wordt er elke ochtend door gewekt, maar ik vond het toch erg frustrerend.
Ik begrijp overigens prima dat die mensen hun werk ook moeten doen, maar ik begrijp niet waarom ze niet gewoon van 9 tot 5 werken i.p.v van 7 tot 3. Extra detail, wij wonen in een hotel, moet je nagaan hoe blij de hotelgasten zijn!
Ik begrijp overigens prima dat die mensen hun werk ook moeten doen, maar ik begrijp niet waarom ze niet gewoon van 9 tot 5 werken i.p.v van 7 tot 3. Extra detail, wij wonen in een hotel, moet je nagaan hoe blij de hotelgasten zijn!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Maar wat vinden jullie er dan van dat ze zonder aankondiging een kraan opzetten die de hele straat blokkeert waardoor het letterlijk onmogelijk wordt om met je auto eruit te kunnen? Dat kan toch echt niet?!
Gast- Gast
Nee AVA dan zouden ze aan moeten bellen of eerder al briefjes in de bus moeten doen dat dit gaat gebeuren. Zodat je je auto eventueel al weg kan zetten.
Gast- Gast
Dat vind ik ook, maar zij zeiden doodleuk tegen iemand verderop in de straat dat hij de gemeente maar moest bellen of zij de paaltjes aan het einde van de straat weg konden halen, want "zij gingen niet de hele kraan voor hem verplaatsen.."
Gast- Gast
Ja gebeurt altijd op dagen dat je lekker kan uitslapen. Balen.
Achter mijn huis zijn ze bezig met een nieuwe metrolijn. Ook erg prettig, ze zijn namelijk dag en nacht aan het werk. S'avonds rond 11 uur beginnen ze altijd met boren of weet ik veel wat gedoe met grote lawaaierige machines. Slaapt erg lekker dus.
Achter mijn huis zijn ze bezig met een nieuwe metrolijn. Ook erg prettig, ze zijn namelijk dag en nacht aan het werk. S'avonds rond 11 uur beginnen ze altijd met boren of weet ik veel wat gedoe met grote lawaaierige machines. Slaapt erg lekker dus.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Tegenover me wordt een winkelpand verbouwd en naast me wordt een kanaal drooggelegd voor terrasjes. Ik heb vannacht alles hermetisch afgesloten, zodat ik in ieder geval mijn slaap kon krijgen vandaag. En wonder boven wonder, het hielp.
Ik snap best dat ze geen rekening kunnen houden met mensen, maar bloedirritant is het wel.
Ik snap best dat ze geen rekening kunnen houden met mensen, maar bloedirritant is het wel.
Gast- Gast
Tja wij zijn gisteren tot half 3 wakker gehouden door een hond die de buurman buiten had laten zitten en die bleef maar blaffen. Mijn vriend moest vannochtend om half 5 opstaan en die was het zat. Die heeft vannacht uit het raam lopen schreeuwen dattie zn hond naar binnen moet doen (en de buurman heeft ook nog eens geen bel). En tja die gaf dus geen gehoor en heeft mijn vriend uit frustratie de politie gebeld en die is dus nog even langs geweest om te kijken waar die hond zat en heeft op de voordeur lopen bonken. En UITEINDELIJK is het opgehouden en konden we eindelijk gaan slapen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zeiden ze ook tegen mij toen ze hier bezig waren en ik naar mijn werk moest en er niet uit kon (en er dus ook geen brief in de bus lag want natuurlijk verplaats ik mijn auto dan want ik wil ook hun niet tot last zijn). Ik heb toen de aannemer eens uitgelegd hoe ik erover dacht en wat ik precies met hun bouwmateriaal zou uitspoken 's nachts. Probleem was binnen 5 minuten opgelost.Ava schreef:Dat vind ik ook, maar zij zeiden doodleuk tegen iemand verderop in de straat dat hij de gemeente maar moest bellen of zij de paaltjes aan het einde van de straat weg konden halen, want "zij gingen niet de hele kraan voor hem verplaatsen.."
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: