Foto bewerking
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foto bewerking
Wat is nog een goed foto bewerkingsprogramma ?? Buiten photoshop en picasa.
Met photoshop kan ik niet om gaan en de picasa wat ik nu heb kan ik geen tekst op de foto zetten wat ik juist net nodig heb.
Met photoshop kan ik niet om gaan en de picasa wat ik nu heb kan ik geen tekst op de foto zetten wat ik juist net nodig heb.
Gast- Gast
Re: Foto bewerking
Je kunt met Picasa wel een tekst plaatsen hoor. Heb het net speciaal nog even voor je getest.
Gast- Gast
Marin schreef:Je kunt met Picasa wel een tekst plaatsen hoor. Heb het net speciaal nog even voor je getest.
Ik krijg het ook niet voor elkaar, als ik de foto dan opsla is de tekst foetsie
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Paint.Net. Gratis te downloaden en biedt veel opties. Beetje simpele versie van Photoshop.
Let op: dit is dus iets anders dan de Paint versie die gratis op je computer zit!
Let op: dit is dus iets anders dan de Paint versie die gratis op je computer zit!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Lejow schreef:Marin schreef:Je kunt met Picasa wel een tekst plaatsen hoor. Heb het net speciaal nog even voor je getest.
Ik krijg het ook niet voor elkaar, als ik de foto dan opsla is de tekst foetsie
Jaa dat heb ik dus ook!!! als ik dan naar dat mapje ga waar die foto staat dan staat de tekst er nog wel op, maar als ik het bijv. upload op hyves is het weg
Gast- Gast
Oh wat raar, het is mij wel vaker gelukt.
Je kunt ook de foto uploaden op picnic.com of photobucket.com en daarin bewerken.
Je kunt ook de foto uploaden op picnic.com of photobucket.com en daarin bewerken.
Gast- Gast
Misschien photofilter?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Mss komt dat omdat je het eerst als collage op moet slaan/ laden ofzo. Zoiets was het toch bij Picasa. En dan kun je hem pas compleet als afbeelding opslaan.
Gast- Gast
The Gimp, goed programma, net als bij Photoshop veel mogelijkheden (maar niet al te moeilijk in het gebruik voor simpele bewerkingen).
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» losse foto's tot een foto
» Foto zonder make-up en foto met make-up
» Ook ik heb foto's
» foto op cv?
» losse foto's tot een foto
» Foto zonder make-up en foto met make-up
» Ook ik heb foto's
» foto op cv?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: