Bridgecamera!? Welke?
Pagina 1 van 1
Bridgecamera!? Welke?
Ik zit eraan te denken om een bridge camera te kopen. Mijn gewone bevalt niet zo goed, ik wil graag mooiere en betere foto's maken.
Het liefst een spiegelreflex camera, maar mezelf kennende vind ik dat toch net iets teveel gedoe. Dus dan lijkt dit mij een betere optie.
Heeft iemand er 1? Of een aanrader?
Ik wil hem graag deze week nog kopen, zodat ik er tijdens onze vakantie volgende week gebruik van kan maken
Het liefst een spiegelreflex camera, maar mezelf kennende vind ik dat toch net iets teveel gedoe. Dus dan lijkt dit mij een betere optie.
Heeft iemand er 1? Of een aanrader?
Ik wil hem graag deze week nog kopen, zodat ik er tijdens onze vakantie volgende week gebruik van kan maken
Gast- Gast
Re: Bridgecamera!? Welke?
Geen idee wat er mee werd bedoeld, maar ik blijk er dus 1 te hebben
http://www.trustedreviews.com/Panasonic-Lumix-DMC-FZ28_Digital-Camera_review
http://www.trustedreviews.com/Panasonic-Lumix-DMC-FZ28_Digital-Camera_review
Gast- Gast
De Olympus pen E-PL1 schijnt heel erg goed te zijn. Ik heb daar zelf naar gekeken maar vond hem toch wel wat duur. Je kan de 14-42 nemen of 14-150. Ik wilde graag een 14-150mm en dan zou ie €660 worden. Met een 14-42 is ie normaal 420 euro, maar nu zag ik hem bij de mediamarkt actiedagen op internet voor €299. Maar hij schijnt een van de beste bridge te zijn.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, hoelang duurt de camera actie? Heb geen mediamarkt in de buurt.
Kun je ook online kopen bij hun?
Birgit, bevalt je camera? Geen wazige foto's? Maakt die snel een foto?
Die ik nu heb duurt een eeuwigheid voor de foto eindelijk gemaakt is, met als resultaat dat het meestal niet lukt.
Kun je ook online kopen bij hun?
Die ik nu heb duurt een eeuwigheid voor de foto eindelijk gemaakt is, met als resultaat dat het meestal niet lukt.
Gast- Gast
Coco schreef:
Die ik nu heb duurt een eeuwigheid voor de foto eindelijk gemaakt is, met als resultaat dat het meestal niet lukt.[/color]
In had hiervoor een gewone Lumix en dan duurde het inderdaad wat lang, is met deze al een heel stuk sneller (hij maakt meer foto's per minuut)
Een paar voorbeelden
Van wazige foto's heb ik gelukkig niet zoveel last meer. Ik vind het wel jammer dat ik hem nog op vakantie heb kunnen gebruiken, ik heb hem vorig jaar gekocht toen we al op vakantie geweest waren.
Gast- Gast
Olympus Pen hoor ik idd goede verhalen over. Ook over de Canon Powershot-serie.
Gast- Gast
De Pen vind ik zelf eigenlijk niet zo goed als je het vergelijkt met de Sony Nex.
En ik kots echt van Sony, dus dit is pijnlijk voor me om te zeggen....
Echter zou ik een panasonic bridge camera aanraden, leica lens...
Gast- Gast
Ik ben geslaagd. Heb hem maar gewoon in de stad gekocht, mocht er iets mee zijn hoef ik niet eerst op zoek naar een mediamarkt.
Gast- Gast
De Panasonic DMC-FZ45.
Ik ging eigenlijk naar de winkel voor de FZ100, maar de beste man zei dat er meer mensen tevreden waren over de FZ45 dan de FZ100. Dus toen heb ik die maar genomen. Had daar ook al veel positieve reviews over gelezen.
Ik ging eigenlijk naar de winkel voor de FZ100, maar de beste man zei dat er meer mensen tevreden waren over de FZ45 dan de FZ100. Dus toen heb ik die maar genomen. Had daar ook al veel positieve reviews over gelezen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Welke rechtsbijstandverzekering?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» welke welke welke?
» Welke rechtsbijstandverzekering?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» welke welke welke?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: