Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik kom heel even binnenvallen om een bizar verhaal te vertellen, daarna ben ik weer ff een paar uur weg...
Ben eind mei een weekend naar een Landalpark geweest. Niks bijzonders zou je zeggen... belt de politie uit dat dorp me net, of ik een witte volkswagen polo heb, met dat-en-dat kenteken. Uhm ja.. of ik schade heb ik op die en die plek. Uh.. ja.
Blijkt dus dat tijdens ons weekendje weg iemand (naar het schijnt een vrouw uit 1929, zonder vaste woon- of verblijfplaats) mijn auto heeft bekrast en iemand anders heeft dat bij de politie gemeld. Politie belde mij vandaag, of ik aangifte wil doen en of ik de schade wil laten opnemen...
hoé bizar!
Overigens, mijn auto zit ónder de krassen, is rete oud en het boeit me niet of er krassen op zitten. Dus ik ga 't niet laten maken, vind ik de auto niet waard namelijk. Maar ik stond echt ff te flapperen met mijn oren, dat ik op mijn huisnummer (die niet openbaar is) gebeld werd! En ja, heb de agent geverifieerd, of hij de waarheid sprak, bij de politie.
Jullie nog iets bizars?
Ben eind mei een weekend naar een Landalpark geweest. Niks bijzonders zou je zeggen... belt de politie uit dat dorp me net, of ik een witte volkswagen polo heb, met dat-en-dat kenteken. Uhm ja.. of ik schade heb ik op die en die plek. Uh.. ja.
Blijkt dus dat tijdens ons weekendje weg iemand (naar het schijnt een vrouw uit 1929, zonder vaste woon- of verblijfplaats) mijn auto heeft bekrast en iemand anders heeft dat bij de politie gemeld. Politie belde mij vandaag, of ik aangifte wil doen en of ik de schade wil laten opnemen...
hoé bizar!
Overigens, mijn auto zit ónder de krassen, is rete oud en het boeit me niet of er krassen op zitten. Dus ik ga 't niet laten maken, vind ik de auto niet waard namelijk. Maar ik stond echt ff te flapperen met mijn oren, dat ik op mijn huisnummer (die niet openbaar is) gebeld werd! En ja, heb de agent geverifieerd, of hij de waarheid sprak, bij de politie.
Jullie nog iets bizars?
Gast- Gast
Ow jammer anders had je hier nog wel wat kunnen doenTullow schreef:Zo, ik heb net al stof gezogen! Vaatwasser staat aan! Was opgevouwen! Ik ben klaar voor vandaag.
Nee grapje, ik ga even aan de gang, zoveel is het helemaal niet. Maar ik heb vandaag mijn nichtje en haar hondje hier gehad dus het is nu best rommelig hier Even stofzuigen en dan zal het wel weer goed zijn. Dan nog de afwas en dan vind ik het ook wel weer best voor vandaag!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wow, Pompidom, dat is wel echt bizar ja! Maar hij is dus wel echt, die agent?? Ik zou ook gelijk achterdochtig worden
Haha, Sjaantje, soms moet je er even tijd voor maken he!
Wow, Pompidom, echt een bizar verhaal. Waarom zou een vrouw (iemand, uberhaupt), uit 1929 zoiets doen? Echt heel vaag..
Wow, Pompidom, echt een bizar verhaal. Waarom zou een vrouw (iemand, uberhaupt), uit 1929 zoiets doen? Echt heel vaag..
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
dan schrik je wel ff! bizar! maar geld wel gaan ontvangen hoor! dan laat je 'm maar niet maken
ben shoarma aan het ontdooien, heb alleen geen shoarma broodjes en geen sla...
maar wel brood en knoflooksaus;)
ben shoarma aan het ontdooien, heb alleen geen shoarma broodjes en geen sla...
maar wel brood en knoflooksaus;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Tijd genoeg vanavond, maar mijn energie voor vandaag is al helemaal opgebruikt dus ik kan amper nog staan/lopen :STullow schreef:Haha, Sjaantje, soms moet je er even tijd voor maken he!
Sjaantje schreef:
Tijd genoeg vanavond, maar mijn energie voor vandaag is al helemaal opgebruikt dus ik kan amper nog staan/lopen :S
Gast- Gast
Niet vergeten he, vanavondAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:
Tijd genoeg vanavond, maar mijn energie voor vandaag is al helemaal opgebruikt dus ik kan amper nog staan/lopen :S
Gast- Gast
Hoi! Ik ben er weer even !
Had mezelf 2 middagen zoveel mogelijk van het internet verbannen en heb gisteren een schoolverslag gemaakt van 3000 woorden en vandaag een essay van 6 pagina's! Ik ben trots op mezelf en mijn achterstand op school is bijna weg gewerkt ! Nu lekker niksen!
Had mezelf 2 middagen zoveel mogelijk van het internet verbannen en heb gisteren een schoolverslag gemaakt van 3000 woorden en vandaag een essay van 6 pagina's! Ik ben trots op mezelf en mijn achterstand op school is bijna weg gewerkt ! Nu lekker niksen!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Mja... Ik ga mezelf maar omhoog hijsen en de vaatwasser uit- en inruimen, even stofzuigen (dweilen ben ik te moe voor, komt morgen wel ) en de kattenbak leegscheppen en m'n spullen voor morgen klaarleggen en m'n pyama aantrekken.
Gast- Gast
Als ik moe ben en ik heb er geen zin in, dan doe ik het gewoon niet..Sjaantje schreef:Ik wou precies hetzelfde komen vragen...Maple schreef:Hoi Jade!
Ik ben zo verschrikkelijk moe Kan iemand voor mij stofzuigen en dweilen etc etc etc?
Gast- Gast
Haha, ik laat het ook altijd zitten wanneer ik moe ben! Maar baal dan wel van mezelf ..
Tiana- Ratel
Way to go, Stylegirl!
Mijn idee... alleen weet ik dat ik er de komende 4 dagen ook geen tijd/energie voor heb, dus kan ik het beter nu maar even doen *schopt zichzelf achter de laptop vandaan*Smikkell schreef:Als ik moe ben en ik heb er geen zin in, dan doe ik het gewoon niet..Sjaantje schreef:Ik wou precies hetzelfde komen vragen...Maple schreef:Hoi Jade!
Ik ben zo verschrikkelijk moe Kan iemand voor mij stofzuigen en dweilen etc etc etc?
Dankje Sjaantje ! Ben ook wel blij dat ik er eindelijk aan ben begonnen en dat in 1 middagje een verslag af is.. Dan snap ik nooit waarom ik er altijd zo tegen aan loop te hikken! En als je te moe bent, zou ik het gewoon uitstellen ! Maar als je een schop nodig hebt om eraan te beginnen, wil ik die ook wel geven! Dus bij deze wanneer je hem wilt !
Tiana- Ratel
Sjaan, Tullow en Expresso, ik was idd verbaasd!
Het was een echte agent, heb 't gecheckt. En ik ga geen geld vragen van de dochter van een dement persoon. Weet hoe het is om zo'n familielid te hebben, da's gewoon zielig. Maar die auto is zó oud, het hoeft van mij gewoon niet. Bovendien moet ik 'm vermoedelijk eerst laten maken en gaat de factuur dan richting dochter en dan is 't nog maar de vraag of ik 't geld terug krijg!
Het was een echte agent, heb 't gecheckt. En ik ga geen geld vragen van de dochter van een dement persoon. Weet hoe het is om zo'n familielid te hebben, da's gewoon zielig. Maar die auto is zó oud, het hoeft van mij gewoon niet. Bovendien moet ik 'm vermoedelijk eerst laten maken en gaat de factuur dan richting dochter en dan is 't nog maar de vraag of ik 't geld terug krijg!
Gast- Gast
Nou, ik ga lekker slapen. Morgen weer een dag! Ergens deze week vast wel meer zin in opruimen en schoonmaken, hoop ik.Sjaantje schreef:Way to go, Stylegirl!Mijn idee... alleen weet ik dat ik er de komende 4 dagen ook geen tijd/energie voor heb, dus kan ik het beter nu maar even doen *schopt zichzelf achter de laptop vandaan*Smikkell schreef:Als ik moe ben en ik heb er geen zin in, dan doe ik het gewoon niet..Sjaantje schreef:Ik wou precies hetzelfde komen vragen...Maple schreef:Hoi Jade!
Gast- Gast
nu al slapen?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Weltrusten dan Smikkel
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Storm zegt in de Liefde&Relatiepijler dat jullie een heel klefbef, hecht groepje zijn waar je niet tussen komt.
Ik vind dat echt niet kunnen.
Gast- Gast
Heuh? Ik zit deze pagina nog eens door te lezen maar is dit als reactie ergens op?Gloria schreef:Storm zegt in de Liefde&Relatiepijler dat jullie een heel klefbef, hecht groepje zijn waar je niet tussen komt.
Gast- Gast
???
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij zijn een hecht groepje waar je niet tussen komt? En klef dus?
Nou kom Maple, gaan we ff kleffen in het fietsenhok..
Nou kom Maple, gaan we ff kleffen in het fietsenhok..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: