Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Watvoor pillen heb je?ExpressoB schreef:biw ben maar ff naar de laatste pagina gegaan
heb net ffies geslapen, als ik echt zo moe word van die pillen heb ik een probleem!
die huisarts zei dat die pil wel met een half uur moest werken, nou niet dus! voel het nog steeds..
moet nog een afwasje doen en heb nog een hoop strijkwas, bluh
metoprololsuccinaat (ook wel betablokkers genoemd)misschien is de dosering van het tabletje wel telaag of ik moet er toch ff aan wennen...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
beterschap storm en werkse! suc6
Heb ik ook jaren geslikt, eerst 100mg en daarna 50mg.ExpressoB schreef:ProudMama schreef:Watvoor pillen heb je?ExpressoB schreef:biw ben maar ff naar de laatste pagina gegaan
heb net ffies geslapen, als ik echt zo moe word van die pillen heb ik een probleem!
die huisarts zei dat die pil wel met een half uur moest werken, nou niet dus! voel het nog steeds..
moet nog een afwasje doen en heb nog een hoop strijkwas, bluh
metoprololsuccinaat (ook wel betablokkers genoemd)misschien is de dosering van het tabletje wel telaag of ik moet er toch ff aan wennen...
Had er weinig last van qua moeheid, alleen de eerste week ofzo.
Gast- Gast
Bah, mijn man smst net dat hij later is ivm gesprek met mijn baas. De stress zit gelijk in mijn keel...
Gast- Gast
Het liep de laatste tijd al niet zo lekker, zijn baas was een paar jaar terug heel menselijk, nu meer zakelijk, en dat maakt het er voor mijn man niet beter op gezien de situatie met mijn zwangerschap, opnames enz.Lily schreef:het zal vast niks zijn PM
Gast- Gast
vind hij het niet meer fijn werken? Of vindtie het gewoon vervelend dat het eerst wat "gezelliger" was en nu zakelijker.
Gast- Gast
Oei Storm, dat klinkt niet best! Inderdaad even naar de huisarts morgen! Beterschap!
Gast- Gast
Stormpje beterschap !!! Morgen toch maar even naar de huisarts en anders nu even naar de huisartsenpost ?
PM: niet te veel zorgen maken meid dat kun je nu niet hebben !
Zo net weer vergeet-me-nietje gemeet. Hahah wel kort maar krachtig
NU ga ik snel naar de winkel daarna naar het koor en morgen een lekker dagje uit !!! Woehoe !!
PM: niet te veel zorgen maken meid dat kun je nu niet hebben !
Zo net weer vergeet-me-nietje gemeet. Hahah wel kort maar krachtig
NU ga ik snel naar de winkel daarna naar het koor en morgen een lekker dagje uit !!! Woehoe !!
Gast- Gast
Wat vervelend dat er zoveel meiden zijn die zich niet lekker voelen, beterschap voor jullie! Zelf ben ik al vanaf begin april verkouden, word er gek van...
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Ja, het is echt een virus hier. Voel me belabbert, en mijn schoonouders komen ook nog vanavond. Pfft...
Gast- Gast
pff mijn ouders komen vanavond.. en daar heb ik zoooo geeeeen zin in... bleegh..
Ik moet ook nog verzinnen wat k ga eten.. ook daaar heb ik geen zin in
Ik moet ook nog verzinnen wat k ga eten.. ook daaar heb ik geen zin in
Gast- Gast
ProudMama schreef:Pfft, was ook niks bijzonders... Moet ik me daarom weer druk maken
Niet zo druk maken dus! Das niet goed voor je kindjes!
Er rijdt net een collega van je langs
Gast- Gast
Mijn moeder komt zo ook langs, heb ik eerlijk gezegd ook niet zo heel veel zin in..
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Hoi Jade!
Ik ben zo verschrikkelijk moe Kan iemand voor mij stofzuigen en dweilen etc etc etc?
Ik ben zo verschrikkelijk moe Kan iemand voor mij stofzuigen en dweilen etc etc etc?
Gast- Gast
pff geen broodbeleg en echt geen zin om weer kip te eten
geen avondeten dus.. supermarkt om de hoek is al dicht en anders moet ik me weer omkleden en in de auto stappen helemaaal geen zin in
geen avondeten dus.. supermarkt om de hoek is al dicht en anders moet ik me weer omkleden en in de auto stappen helemaaal geen zin in
Ik wou precies hetzelfde komen vragen...Maple schreef:Hoi Jade!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hoiiii
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, ik heb net al stof gezogen! Vaatwasser staat aan! Was opgevouwen! Ik ben klaar voor vandaag.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Maple schreef:Hoi Jade!
sorry, ik heb net mijn huisje (gelukkig) klaar. Ik heb niet zoveel zin meer.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: