Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ah, Alex
Ik moest bij mijn konijn al huilen..
Ik moest bij mijn konijn al huilen..
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Lily schreef:iets bijzonders laten doen Jordana?
Ben nou helemaal blond en korter
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Net als ik ontzettend verdrietig. God, ik zit hier de tranen uit m'n kop te janken. Ze ligt er zo lief bij. Ze was ook zo vreselijk lief. Ik weet ook niet hoe ik het A moet uitleggen als ze hier komt en de hond is er niet meer, ze is zo gek op dat beest.
Sterkte Alex! Ik heb ook als een klein kind lopen janken toen onze hond doodging..
@ Jordana: Foto!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Sterkte Alex, zulke dingen zijn ook heel verdrietig
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
biw ben maar ff naar de laatste pagina gegaan
heb net ffies geslapen, als ik echt zo moe word van die pillen heb ik een probleem!
die huisarts zei dat die pil wel met een half uur moest werken, nou niet dus! voel het nog steeds..
moet nog een afwasje doen en heb nog een hoop strijkwas, bluh
heb net ffies geslapen, als ik echt zo moe word van die pillen heb ik een probleem!
die huisarts zei dat die pil wel met een half uur moest werken, nou niet dus! voel het nog steeds..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Even een vraagje; hoeveel kost highlight laten zetten gemiddeld?
Tullow- Kletskop
Watvoor pillen heb je?ExpressoB schreef:biw ben maar ff naar de laatste pagina gegaan
Gast- Gast
Ik ga naar een goedkope kapper, dan ben ik 35,00 kwijt voor knippen in highlights. Maar vaak liggen de prijzen is salons een stuk hoger!Tullow schreef:Even een vraagje; hoeveel kost highlight laten zetten gemiddeld?
Gast- Gast
Oke, thanks! Gaat om een meisje, komt bij ons thuis en ze vraagt €15 voor alleen highlights. Dus dat valt dan heel erg mee
Tullow- Kletskop
Vet op een festival in mijn oude dorpje komen geloof ik:
Miss montreal, Het Goede doel, Toontje Lager, Rob de Nijs, Van Dik Hout, Jeroen van de Boom en De Kast. Ik ben benieuwd hoe duur de tickets kosten en wie er van mijn vrienden meewillen!
Miss montreal, Het Goede doel, Toontje Lager, Rob de Nijs, Van Dik Hout, Jeroen van de Boom en De Kast. Ik ben benieuwd hoe duur de tickets kosten en wie er van mijn vrienden meewillen!
Laatst aangepast door SunnyScience op wo 8 jun 2011 - 4:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tullow schreef:Oke, thanks! Gaat om een meisje, komt bij ons thuis en ze vraagt €15 voor alleen highlights. Dus dat valt dan heel erg mee
Oh dat is niet duur!
Ik ben voor knippen, high/low lights en uitgroei verven 50 euro kwijt
Gast- Gast
Da's niet veel hoor. In een salon betaal je al snel 45,00 of meer!Tullow schreef:Oke, thanks! Gaat om een meisje, komt bij ons thuis en ze vraagt €15 voor alleen highlights. Dus dat valt dan heel erg mee
Gast- Gast
Damn, moest vandaag gewoon werken ondanks dat ik nog steeds ziek ben....anders hadden ze 'een probleem' en ik ben dan zo 1 die gewoon ja gaat zeggen en toch komt. Kijk ik net in de spiegel naar mijn keel, zie ik dat er een pusbult van ong. 2 cm doorsnee op mijn keel zit verklaart meteen de pijn en het vele hoesten. Morgen maar een tripje naar de dokter maken..
Gast- Gast
Oeh Storm, klinkt vervelend.
Dan laat ik voor de vakantie nog maar even highlights zetten
Dan laat ik voor de vakantie nog maar even highlights zetten
Tullow- Kletskop
Ja ik schrok wel een beetje, het ziet er echt uit als een abces. Nee heb geen koorts maar ik voel me wel ziek, lamlendig, enz enz. Kan door het slaaptekort komen want heb vanaf 4 uur vannacht niet meer geslapen door het vele gehoest en pijn.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: