Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
En hoe gaat het vandaag met je, PM?ProudMama schreef:Ja hoor Sjaan, PM is al een paar uur wakker
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Kut.Sjaantje schreef:En hoe gaat het vandaag met je, PM?ProudMama schreef:Ja hoor Sjaan, PM is al een paar uur wakker
Voel me niet lekker, dus heb er gewoon ff de pest in. En na iedere hoest of niesbui krijg ik weer harde buiken, en dat moet ik juist voorkomen
En hoe is het met jou?
Gast- Gast
@ Patries, Ik vind het juist een grote stap die je neemt, het is wel straks je toekomst! En ja kinderen kunnen toch altijd nog? Mijn moeder zou me ook steunen!
@PM, sterkte
Grrr ik word gek, ik moet info over iets vinden wat niet vindbaar lijkt!
@PM, sterkte
Grrr ik word gek, ik moet info over iets vinden wat niet vindbaar lijkt!
Gast- Gast
Zullen we dat vrijdag gewoon ff bekijken? Morgenmiddag eerst nog naar de gyn natuurlijk, dan weet je het nooit...Alex schreef:Ik ben nog wel wat verkouden, PM. Beter als ik dan vrijdag niet kom?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zullen we dat vrijdag gewoon ff bekijken? Morgenmiddag eerst nog naar de gyn natuurlijk, dan weet je het nooit...Alex schreef:Ik ben nog wel wat verkouden, PM. Beter als ik dan vrijdag niet kom?
Prima hoor! Ik verwacht dat ik vrijdag weer helemaal de oude ben en mocht je in het ziekenhuis liggen vrijdag (waar ik niet van uit ga) dan kom ik je daar gewoon lastigvallen
Gast- Gast
SunnyScience schreef:@ Patries, Ik vind het juist een grote stap die je neemt, het is wel straks je toekomst! En ja kinderen kunnen toch altijd nog? Mijn moeder zou me ook steunen!
Tsja de kinderwens is er wel hoor, wie weet doe ik dat wel gewoon eventjes tussendoor
Ach we zien allemaal wel hoe het loopt, ik ga nu iets doen wat ik ook echt leuk vind en ook werk in is.
Als ik het nu niet doe, doe ik het nooit niet.
Vorig jaar heb ik ook al heel erg lopen twijfelen maar toen had mijn vriend nog geen baan en moesten we rond komen van mijn inkomen nu is dat niet meer zo.
Gast- Gast
PM, da's inderdaad kut Zijn er medicijnen om het te onderdrukken? Die gebruik je al volgens mij, toch? Want het is toch hooikoorts waar je last van hebt? Echt zó vervelend dat je daar steeds harde buiken van krijgt Hoop dat je je gauw beter voelt en dat je ukkies er niet teveel last van zullen hebben
Met mij gaat het wel goed, ben alleen best wel moe en heb al veel van mijn dagelijkse energie verbruikt volgens mij. Ach, als kleine prinses vanmiddag in bed ligt, duikt Sjaan ook weer even op de bank
Wij gaan even de hond uitlaten, voor iedereen die dat kan gebruiken en tot straks!
Met mij gaat het wel goed, ben alleen best wel moe en heb al veel van mijn dagelijkse energie verbruikt volgens mij. Ach, als kleine prinses vanmiddag in bed ligt, duikt Sjaan ook weer even op de bank
Wij gaan even de hond uitlaten, voor iedereen die dat kan gebruiken en tot straks!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaan: Hooikoorts kriebelt meer, dit is meer richting griepje of holteontsteking. Da's vaak weer het gevolg van de hooikoorts.
Ach, morgen vast beetje beter!!
Ach, morgen vast beetje beter!!
Gast- Gast
Ja, het is hier ineens heel erg rustig!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
In een woonplaats naar de mijneSunnyScience schreef:ey Alex, waar onder R'dm woon jij eigenlijk ?
Gast- Gast
ProudMama schreef:In een woonplaats naar de mijneSunnyScience schreef:ey Alex, waar onder R'dm woon jij eigenlijk ?
Hmm nu ben ik ook benieuwd waar jij woont... dat weet ik namelijk ook niet!
Gast- Gast
Ik ga even naar mijn moeder. Over een uurtje komt de dierenarts om de hond in te laten slapen dus ik ga even afscheid nemen. Tot later!
Gast- Gast
Ze is 10 jaar en heeft artrose in haar poten. Ze kan dus bijna niet meer lopen en vanmorgen kon ze niet meer in de auto springen en viel ze achterover omdat ze door haar poten zakte Ze heeft heel veel pijn en zelfs de pijnstillers helpen blijkbaar niet meer. Dan is het beter voor haar om haar in te laten slapen ...
Gast- Gast
Alex schreef:Ik woon in Z. En PM woont in D.
aah, ja dat associeer ik niet direct met "onder"
Gast- Gast
dan is het inderdaad beter dat ze ingeslapen word hoe moeilijk het ook is voor jullie. 10 jaar is ook niet niks he
Gast- Gast
Aah wat zielig, Alex! Maar het is inderdaad beter voor haar.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik word gek van mijn hoofdpijn!
Enne Patries: ik vind het een hele goede keuze!
Mijn vriend wil ook weer gaan studeren.. zijn oma en tante meteen, en wanneer komt er dan een kindje?
Ik: euhhh daarna? (ik studeer zelf ook nog).
In zijn familie zijn ze het niet gewend dat er gestudeerd wordt.. en 2 van zijn nichtjes zijn 'per ongeluk' zwanger geraakt. Dus ze was oprecht verbaasd dat mijn vriend eerst nog wilde studeren.
Later vertelde ze dat ze het toch wel een erg goede/verstandige keuze vindt, en dat ze oprecht hoopt dat het hem lukt.
Enne Patries: ik vind het een hele goede keuze!
Mijn vriend wil ook weer gaan studeren.. zijn oma en tante meteen, en wanneer komt er dan een kindje?
Ik: euhhh daarna? (ik studeer zelf ook nog).
In zijn familie zijn ze het niet gewend dat er gestudeerd wordt.. en 2 van zijn nichtjes zijn 'per ongeluk' zwanger geraakt. Dus ze was oprecht verbaasd dat mijn vriend eerst nog wilde studeren.
Later vertelde ze dat ze het toch wel een erg goede/verstandige keuze vindt, en dat ze oprecht hoopt dat het hem lukt.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: