Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal, ik heb een heleboel kortingsbonnen liggen voor Bobbejaanland: bij één betalend persoon kan de ander gratis mee naar binnen. We gaan zelf waarschijnlijk ook nog, maar dan nog houd ik bonnen over, dus als je interesse hebt...Stuiterbal schreef:Duimen jullie mee ???????
Het is zo goed als bijna zeker dat mijn uitstapje morgen met mijn 2 nichten en tante door gaat. We gaan dan naar Bobbejaanland !!!
Het hangt nu even van mijn nichtje af of ze haar werk vandaag af gaat krijgen zodat haar verlof morgen door kan gaan !!!
Ohh ben wel toe aan een dagje plezier
Gast- Gast
ProudMama schreef:Da's dan ook weer zoAlex schreef:PM, ik hoop dat je voorgevoel niet klopt. Als je van het ergste uitgaat kan het alleen maar meevallen, dat is dan wel weer zo.
Tuurlijk! Positief blijven! Zal ik vrijdag weer een bakkie komen doen trouwens?
Gast- Gast
Laat maar.. blijkbaar is die ook niet aangekomen dus nevermind.
Laatst aangepast door Anousch op di 7 jun 2011 - 22:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Stuiterbal, ik heb een heleboel kortingsbonnen liggen voor Bobbejaanland: bij één betalend persoon kan de ander gratis mee naar binnen. We gaan zelf waarschijnlijk ook nog, maar dan nog houd ik bonnen over, dus als je interesse hebt...Stuiterbal schreef:Duimen jullie mee ???????
Het is zo goed als bijna zeker dat mijn uitstapje morgen met mijn 2 nichten en tante door gaat. We gaan dan naar Bobbejaanland !!!
Het hangt nu even van mijn nichtje af of ze haar werk vandaag af gaat krijgen zodat haar verlof morgen door kan gaan !!!
Wat super lief zeg...
Uhm ik ga even mijn nicht bellen want we hebben in ieder geval al entre voor 18 euro ipv 28 euro. Maar ik denk dat we met die bonnen van jou nog goedkoper uit zijn.
Laat je zo even wat weten
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Het was ook niet zo zeer tegen jou bedoeld, er waren anderen die riepen dat die man incompetent was en meteen ontslagen moest worden enzo. Ik snap uiteraard heel goed dat zo'n opmerking heel hard kan aankomen... (Loop/liep zelf ook voor een eetprobleem bij een psycholoog).Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik breek even in, want ik vind het storend dat die psych nu wordt afgeschilderd als een of andere incompetente rotzak en dat vind ik heel ver gaan. Zoals Smikkell een paar pagina's terug al zei, kan dit ook een manier zijn om mensen te prikkelen en reacties uit te lokken. Mijn psycholoog deed dat ook af en toe. Het is niet fijn, maar het kan je wel aan het denken zetten. Het zal misschien niet voor iedereen werken, maar dat wil niet zeggen dat deze man niks kan cq incompetent is.
Ik zeg ook niet dat deze man incompetent is en zijn vak niet uit zou mogen oefenen, maar ik vind zijn opmerking erg laag. Ik zat daar tien minuten mijn verhaal te doen, aan een wildvreemde, en dan zo'n opmerking maken? Nee sorry, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Ik weet dat het niet naar mij bedoeld was, maar ik wilde mijn visie op het gebeuren nog wel even uitleggen. Dat ik het gewoon een kutopmerking vind, als ik nou al 10 gesprekken met die kerel had gehad en er zou zo'n opmerking komen zou ik het al heel anders zien.
Gast- Gast
Anousch schreef:Laat maar.. blijkbaar is die ook niet aangekomen dus nevermind.
Wat dan? Ik zie alleen berichtjes van jou voorbij komen waarin je zegt dat je bericht niet (meer) zichtbaar is.
Gast- Gast
wat is loos meadje ???Anousch schreef:Laat maar.. blijkbaar is die ook niet aangekomen dus nevermind.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Stuiterbal, ik heb een heleboel kortingsbonnen liggen voor Bobbejaanland: bij één betalend persoon kan de ander gratis mee naar binnen. We gaan zelf waarschijnlijk ook nog, maar dan nog houd ik bonnen over, dus als je interesse hebt...Stuiterbal schreef:Duimen jullie mee ???????
Sorry dat ik inbreek, maar mocht je nog bonnen over hebben na Stuiterbal, heb ik ook wel interesse. PM maar als je ze nog kwijt wilt
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Anousch schreef:Laat maar.. blijkbaar is die ook niet aangekomen dus nevermind.
Wat dan? Ik zie alleen berichtjes van jou voorbij komen waarin je zegt dat je bericht niet (meer) zichtbaar is.
Ik heb je een pm gestuurd. Maar bij mn postvak uit en verzonden items staat niks.
Gast- Gast
Gezellig! :-)Alex schreef:ProudMama schreef:Da's dan ook weer zoAlex schreef:PM, ik hoop dat je voorgevoel niet klopt. Als je van het ergste uitgaat kan het alleen maar meevallen, dat is dan wel weer zo.
Tuurlijk! Positief blijven! Zal ik vrijdag weer een bakkie komen doen trouwens?
Gast- Gast
Oeh, ik ga vanavond met mijn moeder en zusje naar We Will Rock You!!!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:Oeh, ik ga vanavond met mijn moeder en zusje naar We Will Rock You!!!
Leuk !!!! Veel plezier !!!
Gast- Gast
Bimbam schreef:Oeh, ik ga vanavond met mijn moeder en zusje naar We Will Rock You!!!
Gaaaaaaaf! Veel plezier alvast!
Gast- Gast
Noted! Misschien dat we nog nieuwe bonnen krijgen als we weer naar de bios in Lanaken gaan.Oasis schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Stuiterbal, ik heb een heleboel kortingsbonnen liggen voor Bobbejaanland: bij één betalend persoon kan de ander gratis mee naar binnen. We gaan zelf waarschijnlijk ook nog, maar dan nog houd ik bonnen over, dus als je interesse hebt...Stuiterbal schreef:Duimen jullie mee ???????
Sorry dat ik inbreek, maar mocht je nog bonnen over hebben na Stuiterbal, heb ik ook wel interesse. PM maar als je ze nog kwijt wilt
Gast- Gast
Anousch schreef:Alex schreef:Anousch schreef:Laat maar.. blijkbaar is die ook niet aangekomen dus nevermind.
Ik heb je een pm gestuurd. Maar bij mn postvak uit en verzonden items staat niks.
Ik heb niks gekregen ...
Gast- Gast
Hee meiden!
Hoe is het hier?
Hoe is het hier?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Alex schreef:Anousch schreef:Alex schreef:Anousch schreef:Laat maar.. blijkbaar is die ook niet aangekomen dus nevermind.
Ik heb niks gekregen ...
Ik word er helemaaaaaaaal gestoord van.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Gast- Gast
ik heb geen idee anousch, anders ff aan een moderater vragen. Wel vervelend voor je.
hallo tullow
hallo tullow
Gast- Gast
Ja hier alles goed!
Klopt, heb het afgelopen tijd best druk gehad op het werk, heb nu een stagiaire. En met de politie! Ik ben nu door naar de selectiedagen, dus ben superblij natuurlijk, maar vind het ook erg spannend! Ik moet een sporttest doen (5 rondes) en die afleggen in 3.46 min. En aangezien ik niet zo heel sportief ben, ben ik druk aan het hardlopen etc
Hoe is het met jou Alex? Heb je al een nieuwe baan of druk op zoek? En hoe was je vakantie? Heb er niet zo veel van meegekregen.
Klopt, heb het afgelopen tijd best druk gehad op het werk, heb nu een stagiaire. En met de politie! Ik ben nu door naar de selectiedagen, dus ben superblij natuurlijk, maar vind het ook erg spannend! Ik moet een sporttest doen (5 rondes) en die afleggen in 3.46 min. En aangezien ik niet zo heel sportief ben, ben ik druk aan het hardlopen etc
Hoe is het met jou Alex? Heb je al een nieuwe baan of druk op zoek? En hoe was je vakantie? Heb er niet zo veel van meegekregen.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Goedemorgen, had nauwelijks geslapen vanacht. Lang leve maagzuur!
Nu pas net uit bed.
Nu pas net uit bed.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben er heel even vandoor. Even het alles knapste kindje van Limburg halen
wilde eigenlijk de hele wereld zeggen maar dan kom ik ook als een ontaarde moeder over hahaha
wilde eigenlijk de hele wereld zeggen maar dan kom ik ook als een ontaarde moeder over hahaha
Gast- Gast
Leuk he, zwanger zijnHappydobby schreef:Goedemorgen, had nauwelijks geslapen vanacht. Lang leve maagzuur!
Nu pas net uit bed.
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: