Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ook bijna *gaap*Anousch schreef:Zo kind slaapt eindelijk
Is dit een los oppasdagje, of heb je een vast oppasadres nu?
Edit: Hoi CC!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Sjaan!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik wacht tot m'n kleine prinsesje wakker is en dan gaan we fruit eten en even naar de apotheek. Verder niet veel doen vandaag, behalve oppassen en vanavond op ziekenbezoek bij een vriendin.
Sjaantje schreef:Ik ook bijna *gaap*Anousch schreef:Zo kind slaapt eindelijk
Is dit een los oppasdagje, of heb je een vast oppasadres nu?
Edit: Hoi CC!
hahaha ik ook bijna
Dit is oppasadresje wat ik al had, alleen dan vooral savonds als ze al op bed lagen.
Maar nu heeft die vrouw een nieuwe baan, met onregelmatige diensten dus kan zijn dat ik vaker op moet passen
Gast- Gast
oke ik moet werken tot 18u en vanaaf misschien nog ff naar de kermis. Kijken of we een fiets hebben gewonnen
Gast- Gast
Sssssssssst niet zeggen... dat herinnert me eraan dat ik nog een schoonmaak- en opruimronde door mijn huis zou moeten maken binnenkortJade schreef:Ik wil een begin maken met het schoonmaken van mijn huisje!
Anousch, da's wel lekker voor je, nu!
Lily, ik duim voor je dat je m gewonnen hebt!
Ik ga vandaag wat in huis om rommelen.
Straks alvast even eten voor vanavond maken, m´n vriend moet rond kwart voor 7 weg en dan kom ik net weer thuis.
Moet dus vanmiddag eventjes 2 uurtjes werken.
En zal zo eens even horen of ik tussen de middag ook naar het huis van m´n schoonouders moet omdat de hond alleen is...
Straks alvast even eten voor vanavond maken, m´n vriend moet rond kwart voor 7 weg en dan kom ik net weer thuis.
Moet dus vanmiddag eventjes 2 uurtjes werken.
En zal zo eens even horen of ik tussen de middag ook naar het huis van m´n schoonouders moet omdat de hond alleen is...
Gast- Gast
aan de ene kant hoop ik het ook maar aan de andere kant ook weer van niet het zijn mountainbikes en ben bang dat als we er eentje hebben dat ik ook vort verplicht word om mee te gaan haha
Gast- Gast
Ja 'plannen' heb ik ook altijd als het om opruimen / schoonmaken gaatJade schreef:Haha ik heb deze week wilde plannen.. en ik heb er echt zin in!
Ik heb straks zangles en daarna komt Jordana
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Leuke plannen allemaal!
En Lily, je kunt m altijd nog verkopen en er iets anders van kopen
En Lily, je kunt m altijd nog verkopen en er iets anders van kopen
Sjaan, om kwart voor twaalf heb ik het gesprek. Zit nu op de fiets er naar toe.
Storm, beterschap!
Hoi iedereen die ik nog niet begroet heb!
Storm, beterschap!
Gast- Gast
Haha ik vind het zo'n aparte gewaarwording altijd als mensen iets posten op een forum en tegelijkertijd beweren op de fiets te zitten. Hoe doe je zoiets zonder levensgevaarlijk te zijn op de weg?Alex schreef:Sjaan, om kwart voor twaalf heb ik het gesprek. Zit nu op de fiets er naar toe.
Storm, beterschap!
Gast- Gast
Hihi... fietsend forummen *hoezo verslaafd* Spannend, is dit het eerste gesprek? Ik hoop echt dat je er veel aan gaat hebben want ik vind je een lieve meid en ik gun je al die problemen niet...Alex schreef:Sjaan, om kwart voor twaalf heb ik het gesprek. Zit nu op de fiets er naar toe.
Goedemorgen vroege vogels
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Alex, wat goed dat je een afspraak hebt. Is dit de 1e x? Heel veel succes en sterkte meid. Ik hoop dat je er iets aan hebt en je er vanmiddag krachtiger wegfiestst.
Laquisia- Prater
Leah, heb je vannacht nog kunnen slapen?
Sjaantje schreef:Hihi... fietsend forummen *hoezo verslaafd* Spannend, is dit het eerste gesprek? Ik hoop echt dat je er veel aan gaat hebben want ik vind je een lieve meid en ik gun je al die problemen niet...Alex schreef:Sjaan, om kwart voor twaalf heb ik het gesprek. Zit nu op de fiets er naar toe.
Ssst haha ik sta niet voor niks op plaats 3.
Het is het eerste gesprek met de psychiater, van hem krijg ik als het goed is weer pilletjes waardoor het wat minder somber wordt voor me (na twee weken kotsen en diarree en woedeuitbarstingen om elke scheet, lang leve de gewenfase). Dank je wel voor je lieve woorden.
Gast- Gast
Ja verbazingwekkend snel zelfs. Maar ik was ook totaal uitgeput.
Heb jij lekker geslapen Sjaan? Ben je weer aan het oppassen op je lieve nichtje?
Heb jij lekker geslapen Sjaan? Ben je weer aan het oppassen op je lieve nichtje?
Laquisia- Prater
Vergeet-me-nietje schreef:Haha ik vind het zo'n aparte gewaarwording altijd als mensen iets posten op een forum en tegelijkertijd beweren op de fiets te zitten. Hoe doe je zoiets zonder levensgevaarlijk te zijn op de weg?Alex schreef:Sjaan, om kwart voor twaalf heb ik het gesprek. Zit nu op de fiets er naar toe.
Storm, beterschap!
Ik heb extra ogen en voelsprieten.
Gast- Gast
Alex schreef:Ssst haha ik sta niet voor niks op plaats 3.
Shiiiiiiiiiiiiiiiit, sta jij op PLAATS 3???
Ow... ik sta op plaats 16... da's ook beschamend hoog
Die pillen... lijkt me niet fijn zo'n gewenningsfase. Zijn er geen andere medicijnen waarbij je dit minder hebt maar die uiteindelijk hetzelfde effect hebben? Daarnaast hoop ik dat je wat aan de gesprekken gaat hebben want alleen medicijnen is natuurlijk niet dé oplossing. Ben je zelf gemotiveerd?
Leah, ja ik ben aan het oppassen maar ze slaapt nu al bijna 2 uur zie ik Gisteravond op verjaardag geweest dus het was laat voor haar en ze heeft flink gespeeld op de trampoline Ik heb overigens heerlijk geslapen, maar wel kort
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: