Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 30 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Bimbam di 7 jun 2011 - 22:00

Goedemorgen!

Bah, ik heb weer eens een koortslip, grrr Evil or Very Mad
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:00

Nee, ik ga hem geen mail sturen.. Ik heb wel aan een mail of brief gedacht, maar hij ben niet degene die iets goed te maken heeft..

Ik zal idd even met R. praten en aangeven dat het niet te snel moet gaan.. Maargoed, ik zie hem nu ook alweer sowieso 2 dagen niet, dus dat is prima voor mij smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:07

Nou ja maar even afwachten dus en hopen dat je toch een keertje met W kan praten.

Dat is ook wel even lekker dat je elkaar nu 2 dagen niet ziet.
Kan je even goed over alles na denken en als je hem na die 2 dagen gemist hebt zegt dat vaak ook wel genoeg smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:09

Oooh getver, PM. Dat klinkt niet prettig ...

Bimbam, balen zo'n koortslip! Ik heb er ook regelmatig één, dat haat ik zo erg!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:09

Hahaha.. Ik mis hem nu ook wel hoor :P

Sowieso wil ik elkaar niet iedere dag zien.. Ik heb m`n vrienden en hij ook en vorige keer heeft hij ze laten vallen en dat wil hij nu voorkomen.. Daarbij vind ik vrienden heel belangrijk, dus dat gaat mij ook niet gebeuren..

Gast
Gast

Bericht  Laquisia di 7 jun 2011 - 22:10

Goedemorgen lieve meiden,

Het is niet dat ik mijzelf als een belangrijk persoon zie en wil dat jullie weten hoe het nu met mij gaat. Maar ik had beloofd een update te geven hoe het gesprek met mijn ex is gegaan. Alleen heb ik vandaag te lang uitgeslapen Embarassed en moet ik zo weg. Dus die volgt vanavond of morgen.

Fijne dag allemaal!
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:10

_Donnaa schreef:

Sowieso wil ik elkaar niet iedere dag zien.. Ik heb m`n vrienden en hij ook en vorige keer heeft hij ze laten vallen en dat wil hij nu voorkomen.. Daarbij vind ik vrienden heel belangrijk, dus dat gaat mij ook niet gebeuren..

Inderdaad erg belangrijk!

Over vrienden gesproken, mijn weekelijke sameneetavond gaat er ook aan.. 2/3 eten al niet mee! Nu afwachten op de laatste!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:11

_Leah_ schreef:Goedemorgen lieve meiden,

Het is niet dat ik mijzelf als een belangrijk persoon zie en wil dat jullie weten hoe het nu met mij gaat. Maar ik had beloofd een update te geven hoe het gesprek met mijn ex is gegaan. Alleen heb ik vandaag te lang uitgeslapen Embarassed en moet ik zo weg. Dus die volgt vanavond of morgen.

Fijne dag allemaal!

Fijne dag Leah, we zien het wel verschijnen!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:12

SunnyScience schreef:
_Donnaa schreef:

Inderdaad erg belangrijk!

Over vrienden gesproken, mijn weekelijke sameneetavond gaat er ook aan.. 2/3 eten al niet mee! Nu afwachten op de laatste!
Oh wat vervelend.. Nouja, samen eten kan ook wel gezellig zijn, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:12

Ik heb, heel gek, ook een soort opgejaagt gevoel. Wil vandaag grootste deel van de babykamer kast ingericht hebben, heb het idee dat ik morgen weer opgenomen wordt. Vraag me niet waarom, maar mijn man had ook al dat idee...
Maar goed, de eerste keer dat ik via de poli opgenomen werd kwam voor mij als donderslag bij heldere hemel, dus het zegt vást niks.

Gast
Gast

Bericht  Bimbam di 7 jun 2011 - 22:13

Alex schreef:Oooh getver, PM. Dat klinkt niet prettig ...

Bimbam, balen zo'n koortslip! Ik heb er ook regelmatig één, dat haat ik zo erg!

Ik haat het ook, het is stom stom stom!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:14

ExpressoB schreef:
Alex schreef:ExpressoB, wat lief dat je dat zegt! Ik heb dinsdag weer een afspraak met hem, hopelijk hoef ik daarna niet meer naar hem toe.

Vervelend dat je last hebt van een onrustig hart, heb je daar al lang last van?

waarom ga je dinsdag weer heen?! gewoon niet meer heen gaan! helemaal van de pot gerukt, hij mag zichzelf niet eens psycholoog noemen! heb het over zijn 'grapje' van de spiegel, hij maakte jouw gedachten belachelijk (verwoord ik het zo goed?)

Ik breek even in, want ik vind het storend dat die psych nu wordt afgeschilderd als een of andere incompetente rotzak en dat vind ik heel ver gaan. Zoals Smikkell een paar pagina's terug al zei, kan dit ook een manier zijn om mensen te prikkelen en reacties uit te lokken. Mijn psycholoog deed dat ook af en toe. Het is niet fijn, maar het kan je wel aan het denken zetten. Het zal misschien niet voor iedereen werken, maar dat wil niet zeggen dat deze man niks kan cq incompetent is.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:16

@Donna, ja ik moet nog even een berichtje terugkrijgen van die jongen... ik denk dat hij eten ook wel noodzakelijk vind, dus ik hoop samen te eten!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:20

PM, ik hoop dat je voorgevoel niet klopt. Als je van het ergste uitgaat kan het alleen maar meevallen, dat is dan wel weer zo.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:21

Duimen jullie mee ???????

Het is zo goed als bijna zeker dat mijn uitstapje morgen met mijn 2 nichten en tante door gaat. We gaan dan naar Bobbejaanland !!!
Het hangt nu even van mijn nichtje af of ze haar werk vandaag af gaat krijgen zodat haar verlof morgen door kan gaan !!!

Ohh ben wel toe aan een dagje plezier bounce bounce bounce

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:22

Owww wat leuk Stuiter!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:22

Vergeet-me-nietje schreef:Ik breek even in, want ik vind het storend dat die psych nu wordt afgeschilderd als een of andere incompetente rotzak en dat vind ik heel ver gaan. Zoals Smikkell een paar pagina's terug al zei, kan dit ook een manier zijn om mensen te prikkelen en reacties uit te lokken. Mijn psycholoog deed dat ook af en toe. Het is niet fijn, maar het kan je wel aan het denken zetten. Het zal misschien niet voor iedereen werken, maar dat wil niet zeggen dat deze man niks kan cq incompetent is.

Ik zeg ook niet dat deze man incompetent is en zijn vak niet uit zou mogen oefenen, maar ik vind zijn opmerking erg laag. Ik zat daar tien minuten mijn verhaal te doen, aan een wildvreemde, en dan zo'n opmerking maken? Nee sorry, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:23

Oww pm ik hoop dat je voorgevoel niet klopt hoor !!

Gast
Gast

Stuiterbal schreef:Duimen jullie mee ???????

Het is zo goed als bijna zeker dat mijn uitstapje morgen met mijn 2 nichten en tante door gaat. We gaan dan naar Bobbejaanland !!!
Het hangt nu even van mijn nichtje af of ze haar werk vandaag af gaat krijgen zodat haar verlof morgen door kan gaan !!!

Ohh ben wel toe aan een dagje plezier bounce bounce bounce

Leukleukleuk! Ik zal voor je duimen dat het doorgaat!!!

Gast
Gast

Alex schreef:PM, ik hoop dat je voorgevoel niet klopt. Als je van het ergste uitgaat kan het alleen maar meevallen, dat is dan wel weer zo.
Da's dan ook weer zo Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Oasis di 7 jun 2011 - 22:23

SunnyScience schreef:
_Leah_ schreef:Goedemorgen lieve meiden,

Fijne dag allemaal!

Fijne dag Leah, we zien het wel verschijnen!

+1
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:25

SunnyScience schreef:@Donna, ja ik moet nog even een berichtje terugkrijgen van die jongen... ik denk dat hij eten ook wel noodzakelijk vind, dus ik hoop samen te eten!
Hihi, dat zit er wel dik in..

Hoe is het nu met je gevoel van je date?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:27

stuiterbal wat leuk smile laat je weten hoe het was wij willen er namelijk binnenkort ook heen.

PM, ik hoop dat je voorgevoel niet klopt maar zoals al gezegd is als je van het ergste uit gaat kan het alleen maar meevallen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:28

_Donnaa schreef:
SunnyScience schreef:@Donna, ja ik moet nog even een berichtje terugkrijgen van die jongen... ik denk dat hij eten ook wel noodzakelijk vind, dus ik hoop samen te eten!
Hihi, dat zit er wel dik in..

Hoe is het nu met je gevoel van je date?

Ow die jongen is een studiegenoot. Maar mijn date was gister langs, eigenlijk wel diepgaandere gesprekken gehad dan eerder... stiekem wordt hij nu wel weer wat leuker! Ik blijf hem een kans geven en zie wel waar het strand!

Edit: Sterkte PM! Hopelijk heb je het inderdaad mis, maar wat opruimen kan geen kwaad!

Laatst aangepast door SunnyScience op di 7 jun 2011 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 22:29

Alex schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:Ik breek even in, want ik vind het storend dat die psych nu wordt afgeschilderd als een of andere incompetente rotzak en dat vind ik heel ver gaan. Zoals Smikkell een paar pagina's terug al zei, kan dit ook een manier zijn om mensen te prikkelen en reacties uit te lokken. Mijn psycholoog deed dat ook af en toe. Het is niet fijn, maar het kan je wel aan het denken zetten. Het zal misschien niet voor iedereen werken, maar dat wil niet zeggen dat deze man niks kan cq incompetent is.

Ik zeg ook niet dat deze man incompetent is en zijn vak niet uit zou mogen oefenen, maar ik vind zijn opmerking erg laag. Ik zat daar tien minuten mijn verhaal te doen, aan een wildvreemde, en dan zo'n opmerking maken? Nee sorry, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Het was ook niet zo zeer tegen jou bedoeld, er waren anderen die riepen dat die man incompetent was en meteen ontslagen moest worden enzo. Ik snap uiteraard heel goed dat zo'n opmerking heel hard kan aankomen... (Loop/liep zelf ook voor een eetprobleem bij een psycholoog).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: