Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
KLopt ook Alex het is alleen zo vervelend dat ik nu weer moet gaan wachten. Maar goed door hobbelen bij iemand waar ik me niet goed bij voel is ook niet oke.
Bleeh gewoon even balen. Maar goed ik denk dat hij dat ook wel gemerkt heeft aangezien hij dikke 10 minuten eerder stopte dan normaal.
Bleeh gewoon even balen. Maar goed ik denk dat hij dat ook wel gemerkt heeft aangezien hij dikke 10 minuten eerder stopte dan normaal.
Gast- Gast
wat vervelend stuiterbal, maar inderdaad het is zoveel beter als je iemand hebt waarmee het wel klikt. Moet je nu lang wachten voor je terecht kan bij een ander?
Gast- Gast
Haha.. Zo voelt het niet.. Misschien komt het ook omdat ik eigenlijk helemaal geen relatie wil.. Nu zit ik er bijna middenin..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Ik baal echt dat ik niet weet wat ik met m`n gevoel aan moet.. Ik weet gewoon niet of ik verliefd bent..
jij bent gewoon verliefd punt
Gast- Gast
Ik denk sowieso wel iedere dag aan hem.. En het is ook gewoon fijn, leuk en gezellig.. En ik wil ook wel graag naar hem toe als we afgesproken hebben, maar hij is echt tot over z`n oren verliefd.. En ik niet echt, denk ik.. Maar ik weet het dus niet..Stuiterbal schreef:Als je aan hem denkt hoe voel je je dan ??? Zijn er dagen dat je helemaal niet aan hem denkt ? Of denk je iedere dag aan hem ??_Donnaa schreef:Ik baal echt dat ik niet weet wat ik met m`n gevoel aan moet.. Ik weet gewoon niet of ik verliefd bent..
Gast- Gast
Lily schreef:wat vervelend stuiterbal, maar inderdaad het is zoveel beter als je iemand hebt waarmee het wel klikt. Moet je nu lang wachten voor je terecht kan bij een ander?
Geen idee ik heb vanmiddag een telefonische afspraak met mijn dokter omdat ik er anders pas volgende week terecht kan. Zij gaat me dan aanmelden bij een andere zorginstelling (via het ziekenhuis) En volgens mij is die wachtlijst niet zo heel groot. Ga ervan uit dat het een 2 a 3 weken kan duren.
Gast- Gast
En ik denk..... dat jij ook verliefd bent alleen omdat hij zo tot over zijn oren verliefd is twijfel jij aan je eigen gevoel omdat je het niet herkent. Maar dat dik gedrukte zegt al meer dan genoeg !!_Donnaa schreef:Ik denk sowieso wel iedere dag aan hem.. En het is ook gewoon fijn, leuk en gezellig.. En ik wil ook wel graag naar hem toe als we afgesproken hebben, maar hij is echt tot over z`n oren verliefd.. En ik niet echt, denk ik.. Maar ik weet het dus niet..Stuiterbal schreef:Als je aan hem denkt hoe voel je je dan ??? Zijn er dagen dat je helemaal niet aan hem denkt ? Of denk je iedere dag aan hem ??_Donnaa schreef:Ik baal echt dat ik niet weet wat ik met m`n gevoel aan moet.. Ik weet gewoon niet of ik verliefd bent..
Gast- Gast
Stuiterbal, ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op een nieuwe hulpverlener. Blijven bellen als je vindt dat het te lang duurt hoor!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Haha.. Zo voelt het niet.. Misschien komt het ook omdat ik eigenlijk helemaal geen relatie wil.. Nu zit ik er bijna middenin..
Heb je het er al met R over gehad?
Ik denk dat het er ook een beetje mee te maken heeft dat je straks een eigen huisje krijgt en je jezelf er al helemaal zit zitten (in je eentje) en als je dan een relatie aan gaat dat je dan moet delen.
Ik was in het begin ook niet echt verliefd hoor, vond hem erg leuk en wou ook graag naar hem toe maar had niet het idee dat ik verliefd was.
Maar dat was ook omdat hij dus zo super lief was enz. dat was ik ook niet gewend.
Ik heb het gewoon aangekeken hoe het zou lopen en nu zijn we 8 jaar verder
Gast- Gast
Nee hoor, Anousch!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Nee hoor, Anousch!
Waarom zie ik dan niet wat ik getypt heb? ik vind het raar haha
Gast- Gast
Of mijn internet is kut, of gmail en facebook werken niet goed.. Ik vrees het eerste!
Gast- Gast
Ja, daar zal het ook mee te maken hebben, maar we hebben het er niet over gehad.. Ik had alles in m`n hoofd, alleen een huisje, alles zelf doen.. Even geen man in m`n leven, dat was net zo lekker.. En juist nu, denk ik ook nog steeds veel aan W. natuurlijk, dat is niet afgesloten zoals het hoort en dat doet gewoon pijn..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:
Haha.. Zo voelt het niet.. Misschien komt het ook omdat ik eigenlijk helemaal geen relatie wil.. Nu zit ik er bijna middenin..
Heb je het er al met R over gehad?
Ik denk dat het er ook een beetje mee te maken heeft dat je straks een eigen huisje krijgt en je jezelf er al helemaal zit zitten (in je eentje) en als je dan een relatie aan gaat dat je dan moet delen.
Ik had het als vrijgezel net weer allemaal een beetje op de rit en dan stapt hij ineens m`n leven binnen..
Gast- Gast
hallo allemaal.
Alex: wou toch nog even reageren op je verhaal
het is echt respectloos wat die vent heeft gezegd! zou dat echt niet accepteren en zeker naar een ander gaan!
een psycholoog hoort je verhaal aan te horen en vragen te stellen maar niet dit soort dingen!! kan me er echt pissig om maken! suc6 ermee
Stuiterbal: jij ook al pech ...waarom niet naar GGZ? ook jij suc6
donnaa: misschien maar gewoon zijn gang laten gaan en kijken wat er gebeurd of je moet een grens stellen voor jezelf(maar ook voor hem)
Ik ga zo even naar een huisarts, de mijne is er helaas niet, nog steeds last van een onrustig hart:S vaag!
Alex: wou toch nog even reageren op je verhaal
het is echt respectloos wat die vent heeft gezegd! zou dat echt niet accepteren en zeker naar een ander gaan!
een psycholoog hoort je verhaal aan te horen en vragen te stellen maar niet dit soort dingen!! kan me er echt pissig om maken! suc6 ermee
Stuiterbal: jij ook al pech ...waarom niet naar GGZ? ook jij suc6
donnaa: misschien maar gewoon zijn gang laten gaan en kijken wat er gebeurd of je moet een grens stellen voor jezelf(maar ook voor hem)
Ik ga zo even naar een huisarts, de mijne is er helaas niet, nog steeds last van een onrustig hart:S vaag!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB, wat lief dat je dat zegt! Ik heb dinsdag weer een afspraak met hem, hopelijk hoef ik daarna niet meer naar hem toe.
Vervelend dat je last hebt van een onrustig hart, heb je daar al lang last van?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Ja, daar zal het ook mee te maken hebben, maar we hebben het er niet over gehad.. Ik had alles in m`n hoofd, alleen een huisje, alles zelf doen.. Even geen man in m`n leven, dat was net zo lekker.. En juist nu, denk ik ook nog steeds veel aan W. natuurlijk, dat is niet afgesloten zoals het hoort en dat doet gewoon pijn..
Ik had het als vrijgezel net weer allemaal een beetje op de rit en dan stapt hij ineens m`n leven binnen..
Je had dingen in je hoofd die nu misschien wel anders gaan lopen dat moet sowieso even wennen.
Is er niet een mogelijkheid dat je het toch nog af kan sluiten met W?
Als ik jou was zou ik er gewoon eventjes van genieten en je over een paar weken weer verder kijken...
En er misschien ook wel met R over praten dat het je een beetje te snel gaat/ dat je er niet op gerekend had.
Dat je het idee had dat je alles op de rit had en dat dit er in 1 keer tussen komt. (dus dat het niet aan hem ligt)
Gast- Gast
Oeh net nieuwe bestuur van mijn studievereniging is bekend, zitten 2 van mijn beste vrienden in! Ben benieuwd wat zij er van vinden!
Stiekem vorder ik al met schrijven van mijn verslag (yesss).
Stiekem vorder ik al met schrijven van mijn verslag (yesss).
Gast- Gast
Nee die mogelijkheid is er niet, hij zegt nog steeds geen woord tegen me..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:
Ja, daar zal het ook mee te maken hebben, maar we hebben het er niet over gehad.. Ik had alles in m`n hoofd, alleen een huisje, alles zelf doen.. Even geen man in m`n leven, dat was net zo lekker.. En juist nu, denk ik ook nog steeds veel aan W. natuurlijk, dat is niet afgesloten zoals het hoort en dat doet gewoon pijn..
Je had dingen in je hoofd die nu misschien wel anders gaan lopen dat moet sowieso even wennen.
Is er niet een mogelijkheid dat je het toch nog af kan sluiten met W?
Als ik jou was zou ik er gewoon eventjes van genieten en je over een paar weken weer verder kijken...
En er misschien ook wel met R over praten dat het je een beetje te snel gaat/ dat je er niet op gerekend had.
Dat je het idee had dat je alles op de rit had en dat dit er in 1 keer tussen komt. (dus dat het niet aan hem ligt)
Maar ik denk dat ik het inderdaad maar tegen R. moet zeggen.. Dat ik niet te snel wil, omdat dit zo onverwachts voor me komt.. :-)
Gast- Gast
Alex schreef:ExpressoB, wat lief dat je dat zegt! Ik heb dinsdag weer een afspraak met hem, hopelijk hoef ik daarna niet meer naar hem toe.
waarom ga je dinsdag weer heen?! gewoon niet meer heen gaan! helemaal van de pot gerukt, hij mag zichzelf niet eens psycholoog noemen! heb het over zijn 'grapje' van de spiegel, hij maakte jouw gedachten belachelijk (verwoord ik het zo goed?)
sinds maandag ochtend opeens, heel vaag, heb er nog nooit last van gehad, voel 'm bonken en hij 'loopt' onrustig
verder heb ik nergens last van mbt hierop (vroeg de assistente) maar ze vond het toch wel goed dat ik ff langs kwam
oh moet opschieten zie ik!
PM beterschap
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
_Donnaa schreef:
Nee die mogelijkheid is er niet, hij zegt nog steeds geen woord tegen me..
Maar ik denk dat ik het inderdaad maar tegen R. moet zeggen.. Dat ik niet te snel wil, omdat dit zo onverwachts voor me komt.. :-)
Kan je hem ook niet een mail sturen ofzo?
Wel jammer dat je het nu niet ´normaal´ kan afsluiten.
Praat er maar even met R over dan kan hij er ook rekening mee houden, voordat het verkeerd gaat.
Gast- Gast
Keelpijn, hoesten en niezen, adem te kort en een hoofd vol snot, mijn holtes zitten helemaal vol, het voelt alsof mijn hoofd gaat barstenAlex schreef:ProudMama schreef:Bah, ik voel me ziek
Oh nee toch! Wat heb je?
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: