Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Anousch schreef:Ze ontslaan je om de gekste redenen...
Daar kun jij ook over meepraten.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Wat fijn dat je het nu wel denkt Ben nu wel nieuwsgierigMay schreef:Ik kom gewoon even binnen vallen en zal zo wel even terug lezen.
Maar ik zie er zo goed uit in mijn nieuwe skinny jeans, lang geleden dat ik dat dacht van mezelf!!
Ik heb een poging gedaan om een foto te maken, maar krijg het er niet goed op, sorry!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Alex schreef:Anousch schreef:Ze ontslaan je om de gekste redenen...
Daar kun jij ook over meepraten.
Helaas wel, en dan begin ik pas net in die hele banen cirkel
Dus dat wordt nog wat haha.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Dolcis_ schreef:Wat een naai streek.. Zo kreeg ik 14 dagen vakantie toen mijn vader op sterven lag..
Dat is ook zoiets inderdaad. Echt nadenken word er niet gedaan.
Toen mijn stief moest worden geopereerd, werd mij op het hart gedrukt dat ik wel even weg mocht, moest dat nodig zijn. Mijn vader en stief vroegen of ik de dag voor de operatie nog even in het ziekenhuis wilde komen, dat vonden ze fijn, en ik zei:"Geen enkel probleem, want ik heb de toezegging dat ik even weg mag". Maar ik mocht de woensdag niet weg, want onderbezetting. Ik mocht donderdag niet weg, want onderbezetting, maar wel anderen vrij geven? En vrijdag heb ik mijn spullen gepakt en ben ik weggegaan. Wat menen ze wel niet!? (En ze vonden het ook nog vreemd dat ze op zoveel weerstand bij mij stuitten. Maar goed, dat was allemaal nog onder het regime van een andere TM. We hebben er inmiddels zoveel versleten....)
Ik ben geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Dat blijkt wel.
Wat lullig! gebeurde bij mij ook. Ik kreeg alle ruimte van mijn baas. Als ik weg wilde kon ik weg. Nou de laatste week van mijn levende vader kon ik geen vrij krijgen want niemand wilde of kon werken.. GRRR!!
Sinds dien vind ik mijn werk echt een kutplek.
Gast- Gast
Zwanger rakenAngel Blue Eyes schreef:girli schreef:Lastig. Aan de ene kant zou ik zeggen wees assertief en ga achter je uren aan. Aan de andere kant: mensen worden ook om enorm lompe redenen ontslagen. Ik las een topic van iemand die misschien wou stoppen met de pil.
Vandaag ben ik er maar even niet verder op ingegaan. Morgen proberen met TM te praten. Seniors stonden in ieder geval achter mij en wilden kijken wat ze voor mij konden doen.
En stoppen met de pil? Met welke reden(en)?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Dolcis_ schreef:
Wat lullig! gebeurde bij mij ook. Ik kreeg alle ruimte van mijn baas. Als ik weg wilde kon ik weg. Nou de laatste week van mijn levende vader kon ik geen vrij krijgen want niemand wilde of kon werken.. GRRR!!
Sinds dien vind ik mijn werk echt een kutplek.
Dat kan ik me heel erg goed voorstellen. Bij mij ging het daarna wel beter, maar vooral omdat ik mezelf heb aangepast. Maar ik weet dat er een moeilijke tijd aankomt en dat ik mezelf in acht moet nemen. Zoals ik al zei, bij een ander bedrijf zal ik nooit zoveel verdienen als hier met mijn diploma's.
Aankomende dinsdag krijgt mijn stief uitslag van haar hersentumor. Of de bestraling is aangeslagen. Of niet. Of ze gaan over op chemo of het is einde oefening....
Gast- Gast
girli schreef:Zwanger rakenAngel Blue Eyes schreef:girli schreef:Lastig. Aan de ene kant zou ik zeggen wees assertief en ga achter je uren aan. Aan de andere kant: mensen worden ook om enorm lompe redenen ontslagen. Ik las een topic van iemand die misschien wou stoppen met de pil.
Vandaag ben ik er maar even niet verder op ingegaan. Morgen proberen met TM te praten. Seniors stonden in ieder geval achter mij en wilden kijken wat ze voor mij konden doen.
Moet ik daarvoor niet eerst een man hebben? Of een kinderwens? Of beiden?
Gast- Gast
Goedenavond !!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Heftig zeg. Dan is wat ruimte en medeleven van je werk extra belangrijk. Anders word je van alle kanten alleen maar meer belast. Ik voelde het als een enorme belasting in elk geval. Als ik nu naar mijn werk ga voor een kop koffie, dan tril ik al als een gek. Zoveel spanning geeft het me.
Gast- Gast
Hallo Dolcis!
Zwerver- Ratel
Ik kom je overal tegen!
Zwerver- Ratel
:face: haha! Ik weet dat ik beloofd heb om het niet te doen, maar ben je toch stiekem aan het stalken.. Sorry!
Gast- Gast
He, dat is waar ook!
Gezellig hoor
Gezellig hoor
Zwerver- Ratel
Dolcis_ schreef:Heftig zeg. Dan is wat ruimte en medeleven van je werk extra belangrijk. Anders word je van alle kanten alleen maar meer belast. Ik voelde het als een enorme belasting in elk geval. Als ik nu naar mijn werk ga voor een kop koffie, dan tril ik al als een gek. Zoveel spanning geeft het me.
Dat lijkt me heel erg. Om zoiets te voelen. En inderdaad, iets van medeleven zou fijn zijn. Ook al zijn de woorden maar, ik snap niet wat je voelt, want ik heb het nooit meegemaakt, maar ik leef wel met je mee. Dat alleen al zou fijn zijn. De woorden die ik kreeg waren:"Ik snap het niet, maar heb ook niet echt de behoefte om het te snappen". Tja, ehmz, dan niet....
Gast- Gast
Nee, heb school van 9 tot half 11. Of school, er komt een gastspreker vertellen over zijn verleden... Niks doen dus!
Heb vandaag een goed gesprek gehad met mijn coach. Zij zag aan mijn ogen dat ik me niet goed voelde haha en begon er dus over! Ze heeft me een duwtje in de rug gegeven en ga binnenkort praten met mensen binnen school en eventueel buiten school als zij me niet kunnen helpen. Ben erg opgelucht
Waarom ben je nog wakker? Geniet je van de avond?
Heb vandaag een goed gesprek gehad met mijn coach. Zij zag aan mijn ogen dat ik me niet goed voelde haha en begon er dus over! Ze heeft me een duwtje in de rug gegeven en ga binnenkort praten met mensen binnen school en eventueel buiten school als zij me niet kunnen helpen. Ben erg opgelucht
Waarom ben je nog wakker? Geniet je van de avond?
Zwerver- Ratel
Ik heb nieuwe schoentjes, even foto uppen.
Even jullie mening horen! Mag dat?
Edit: Ik twijfel dus of ik ze wil houden of niet
Even jullie mening horen! Mag dat?
Edit: Ik twijfel dus of ik ze wil houden of niet
Zwerver- Ratel
Ik bedoelde niet dat jij ontslagen zou worden omdat je zwanger wilde raken Ik bedoelde dat mensen in het algemeen om de meest lompe redenen worden ontslagen.Angel Blue Eyes schreef:girli schreef:Zwanger rakenAngel Blue Eyes schreef:girli schreef:Lastig. Aan de ene kant zou ik zeggen wees assertief en ga achter je uren aan. Aan de andere kant: mensen worden ook om enorm lompe redenen ontslagen. Ik las een topic van iemand die misschien wou stoppen met de pil.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Abe, klopt, alleen al die woorden. Gewoon dat mensen je snappen. Ipv dat liggen ze je nu alleen maar zwaarder op je schouders. Hoop trouwens dat er zover mogelijk, positief nieuws komt! Lijkt me zwaar dat allemaal.
Wc-eend, super dat ze het aan je zag! Hoop dat ze je kunnen helpen. Weet in elk geval wel zeker dat ze wat begripvoller zijn op school en je minder zwaar 'straffen'.
Ik kan mijn bed niet vinden haha. TUurlijk Laat je schoenen maar zien
Wc-eend, super dat ze het aan je zag! Hoop dat ze je kunnen helpen. Weet in elk geval wel zeker dat ze wat begripvoller zijn op school en je minder zwaar 'straffen'.
Ik kan mijn bed niet vinden haha. TUurlijk Laat je schoenen maar zien
Gast- Gast
girli schreef:Ik bedoelde niet dat jij ontslagen zou worden omdat je zwanger wilde raken Ik bedoelde dat mensen in het algemeen om de meest lompe redenen worden ontslagen.Angel Blue Eyes schreef:girli schreef:Zwanger rakenAngel Blue Eyes schreef:girli schreef:Lastig. Aan de ene kant zou ik zeggen wees assertief en ga achter je uren aan. Aan de andere kant: mensen worden ook om enorm lompe redenen ontslagen. Ik las een topic van iemand die misschien wou stoppen met de pil.
Whahahaha! Ik las het echt anders. Ik las het als:"Ik las ergens dat je wilde stoppen met de pil" en ik had zoiets van "Owja?" Maar het is weer duidelijk, bijna bedtijd.
Gast- Gast
Ze zijn dus kort, maar ik voel me soms net een meisje op klompjes Heb mijn voet wel half schuin hoor! Is beetje een rare foto
Laatst aangepast door wc-eend op di 7 jun 2011 - 11:57; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
Hmm, nou ik weet het nog niet!!
Maareh lief, wanneer gaan wij eens meeten!
Maareh lief, wanneer gaan wij eens meeten!
Zwerver- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: