Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Slaap lekker, Q.
Ik dacht net:"Volgens mij wordt het tijd dat ik ga slapen". Maar het is nog maar 00.07u en ik hoef pas om 10.00u op.
Ik dacht net:"Volgens mij wordt het tijd dat ik ga slapen". Maar het is nog maar 00.07u en ik hoef pas om 10.00u op.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Lekker uitslapen dus
Dat dan weer wel. Maar ik slaap zo slecht nu. Dus ik ben bang dat ik morgen te vroeg uit mijn bed ben, daarom wil ik nu wat later in bed.
Gast- Gast
haha dan kom je er morgen weer later uit Hoe laat word je anders wakker? Drukke dag morgen vandaag?
Gast- Gast
Heerlijk uitslapen! Ik niet, helaas
Dolcis, ik heb al zo'n 10 jaar een eetprobleem ...
Dolcis, ik heb al zo'n 10 jaar een eetprobleem ...
Gast- Gast
Oh dat is al een aardige tijd zeg. Hoop dat alles snel op gang komt voor je.
Moet eigenlijk naar bed. Mijn dag begint vroeg, maar heb er zo'n hekel aan om naar bed te gaan. En nu heb ik geen vriend die mij op bed roept. Dus kan mijn bed niet vinden
Moet eigenlijk naar bed. Mijn dag begint vroeg, maar heb er zo'n hekel aan om naar bed te gaan. En nu heb ik geen vriend die mij op bed roept. Dus kan mijn bed niet vinden
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op di 7 jun 2011 - 11:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Half 8 vind ik al uitslapen. Meestal sta ik om 7 uur al wel naast mijn bed.
Lijkt mij ook niet erg motiverend, zo'n werkgever. Wanneer loopt je contract af dan?
Lijkt mij ook niet erg motiverend, zo'n werkgever. Wanneer loopt je contract af dan?
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op di 7 jun 2011 - 11:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aan de andere kant kun je je natuurlijk ook afvragen of je wilt werken bij een bedrijf die je op deze manier naa*t, terwijl jij juist extra je best deed om hen te helpen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Aan de andere kant kun je je natuurlijk ook afvragen of je wilt werken bij een bedrijf die je op deze manier naa*t, terwijl jij juist extra je best deed om hen te helpen.
Dat weet ik wel. Maar het betaalt zo goed. En ik denk niet dat ik met mijn diploma's ooit weer zo'n loon zal krijgen.
Gast- Gast
Oh dan heb je nog even Niet druk om maken. Maar waarom boren ze je je vakantie door je neus? En 50% van je verlofuren afpikken?
Gast- Gast
Lastig. Aan de ene kant zou ik zeggen wees assertief en ga achter je uren aan. Aan de andere kant: mensen worden ook om enorm lompe redenen ontslagen. Ik las een topic van iemand die misschien wou stoppen met de pil.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
*
Gast- Gast
Wat een naai streek.. Zo kreeg ik 14 dagen vakantie toen mijn vader op sterven lag..
Gast- Gast
girli schreef:Lastig. Aan de ene kant zou ik zeggen wees assertief en ga achter je uren aan. Aan de andere kant: mensen worden ook om enorm lompe redenen ontslagen. Ik las een topic van iemand die misschien wou stoppen met de pil.
Vandaag ben ik er maar even niet verder op ingegaan. Morgen proberen met TM te praten. Seniors stonden in ieder geval achter mij en wilden kijken wat ze voor mij konden doen.
En stoppen met de pil? Met welke reden(en)?
Gast- Gast
Ik kom gewoon even binnen vallen en zal zo wel even terug lezen.
Maar ik zie er zo goed uit in mijn nieuwe skinny jeans, lang geleden dat ik dat dacht van mezelf!!
Maar ik zie er zo goed uit in mijn nieuwe skinny jeans, lang geleden dat ik dat dacht van mezelf!!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wat fijn dat je het nu wel denkt Ben nu wel nieuwsgierigMay schreef:Ik kom gewoon even binnen vallen en zal zo wel even terug lezen.
Gast- Gast
Volgens mij mogen ze dat niet eens doen ABE! Ik zou er eigenlijk wel achteraan gaan als ik jou was en het één en ander uitzoeken en kijken of ze dat uberhaupt mogen maken!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
*
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op di 7 jun 2011 - 11:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op di 7 jun 2011 - 11:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex schreef:Of je wordt ontslagen omdat je een kind hebt
Dat is ook zoiets. Akeligheden zijn het soms, die bedrijven.
Ik dacht:"Ik begin wel voor mezelf". Maar waarin dan?
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: