Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Ja, die stempel staat ook ergens tussen mijn diagnoseAlex schreef:Lekker dwangmatig, Smikkie?
Ik ken het. Vanmiddag vroeg die vent waarom ik dwangmatig ben. Nou, omdat ik dat zo leuk vind en het een verrijking van mijn leven is.
Gast- Gast
Hmmm, mijn post is tussen wal en schip gevallen
Teken dat ik toch maar moet gaan
Teken dat ik toch maar moet gaan
Laatst aangepast door Qiara op di 7 jun 2011 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Als ik stoer ben ben jij het ook. Ik voel me namelijk totaal niet stoer. Ik voel me eerder nutteloos en een zielig hoopje. Ik ben niet eens in staat de mensen om me heen te houden, ik jaag iedereen weg. Volgens mij heb ik het echt verkloot.
Gast- Gast
Sorry Q! Wat vertelde je?
Dolcis, ik heb soms wel en soms geen steun van mijn man. Hij wordt dan wel boos om zo'n opmerking en de manier waarop ik behandeld ben, maar het eetprobleem wordt niet besproken, dat is gevaarlijk en eng terrein voor hem, hij weet niet hoe hij ermee om moet gaan.
Dolcis, ik heb soms wel en soms geen steun van mijn man. Hij wordt dan wel boos om zo'n opmerking en de manier waarop ik behandeld ben, maar het eetprobleem wordt niet besproken, dat is gevaarlijk en eng terrein voor hem, hij weet niet hoe hij ermee om moet gaan.
Gast- Gast
@ Alex Onderaan vorige pagina
Qiara- Ratel
Trouwens, zal ik een lekker verhaaltje vertellen.
Vorige week heb ik LowSel brood gekocht (Wil binnenkort ook even aan de Zuurdesem, maar dat is een ander verhaal:P) en vanochtend heb ik me daar drie plakjes van opgesmeerd. Één als ontbijt, twee als lunch. Dus ik zit lekker te happen van het broodje in de auto, ik ben altijd laat dus eet uit de hand, maar ik ontbijt tenminste, tot ik op een hard stukje stuit. Ik haal het uit mijn mond.... En weet je wat het was? En hele dikke vieze vette verkleurde NAGEL!
Ja, en dan moet je nog twee boterhammen op het werk.
Vorige week heb ik LowSel brood gekocht (Wil binnenkort ook even aan de Zuurdesem, maar dat is een ander verhaal:P) en vanochtend heb ik me daar drie plakjes van opgesmeerd. Één als ontbijt, twee als lunch. Dus ik zit lekker te happen van het broodje in de auto, ik ben altijd laat dus eet uit de hand, maar ik ontbijt tenminste, tot ik op een hard stukje stuit. Ik haal het uit mijn mond.... En weet je wat het was? En hele dikke vieze vette verkleurde NAGEL!
Ja, en dan moet je nog twee boterhammen op het werk.
Gast- Gast
Alex, nutteloos ben je zeker niet. En ook al gaat het nu niet helemaal zoals het hoort, je doet wel je best om het beter te doen. Het is ook moeilijk om tijd en energie in andere mensen te steken als je zelf al zo weinig energie voor jezelf hebt. Psychische problemen zijn vermoeiend.
Lijkt me ook wel lastig voor je man om ermee om te gaan.
Lijkt me ook wel lastig voor je man om ermee om te gaan.
Gast- Gast
Ik kan vandaag niet echt woorden vinden ! Ik zou jullie zo graag een flink hart onder de riem steken!
Bahbahbah, ABE!
Bahbahbah, ABE!
Qiara- Ratel
Dolcis_ schreef:Gadver ABE! Wat vies! En dan niet eens je eigen nagel
Nouhou, dat was ook het smerige eraan.
Alex - Bedoelde het trouwens niet verkeerd met mijn reactie op jouw psychverhaal. Ik vond het gewoon nogal een vreemde benadering en moest dus lachen om de onkunde van zo'n man.
Gast- Gast
Qiara schreef:@ Alex Onderaan vorige pagina
Oooh, maar jij bent aan het SOGgen! Dan mag je hier helemaal niet zijn, dus negeren we jouw berichtjes
Gast- Gast
Alex schreef:Qiara schreef:@ Alex Onderaan vorige pagina
Oooh, maar jij bent aan het SOGgen! Dan mag je hier helemaal niet zijn, dus negeren we jouw berichtjes
Gast- Gast
Alex schreef:Qiara schreef:@ Alex Onderaan vorige pagina
:-) En nu moet ik ook nog eens naar bed, slapen of nog even doorSOG'gen ? Morgenochtend vroeg op voor een training over psychologische tests en assessments voor het solliciteren...
En kom ik overdag niet aan m'n scriptie toe
Qiara- Ratel
Gatver, ABE!!!! Bahbahbah! Dat is nog ranziger dan mijn beschimmelde eierkoekverhaal, ieehhll!
En never mind, ik begreep je wel. Als ik geen serieus eetprobleem zou hebben zou ik er waarschijnlijk ook om gelachen hebben.
En never mind, ik begreep je wel. Als ik geen serieus eetprobleem zou hebben zou ik er waarschijnlijk ook om gelachen hebben.
Gast- Gast
I know. Eetproblemen en opmerkingen daarover zijn dan echt niet leuk.
Ik heb jaren geleden ook in gewone therapie gezeten voor mijn eetstoornis en ik moet zeggen, niet iedereen weet daarmee om te gaan. Ze proberen het luchtig te houden, terwijl het beter zou zijn als ze het probleem aanpakken i.p.v. proberen grappig te zijn. Achja... Doe je niets aan, denk ik...
Ik heb jaren geleden ook in gewone therapie gezeten voor mijn eetstoornis en ik moet zeggen, niet iedereen weet daarmee om te gaan. Ze proberen het luchtig te houden, terwijl het beter zou zijn als ze het probleem aanpakken i.p.v. proberen grappig te zijn. Achja... Doe je niets aan, denk ik...
Gast- Gast
Zo had ik een collega die had serieus zelfmoordneigingen.
Mijn baas ging een schroefjes aandraaien van een rolstoel en zei hij tegen die collega: Zal ik jou schroefjes ook meteen maar aandraaien?
Echt zó fout
Mijn baas ging een schroefjes aandraaien van een rolstoel en zei hij tegen die collega: Zal ik jou schroefjes ook meteen maar aandraaien?
Echt zó fout
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Zo had ik een collega die had serieus zelfmoordneigingen.
Echt zó fout
Wat een rotopmerking!
Qiara- Ratel
Ow, dat is inderdaad ook zo'n foute opmerking. Leuk voor iemand 'waarbij het schroefje niet los zit', maar zeer zeker niet leuk voor iemand met een serieus probleem.
Gast- Gast
Hoop in elk geval wel dat ze je snel kunnen helpen Alex. En dat je gevoel wat minder emotioneel is, dan kan je vaak wat helderder kijken op dingen.
Gast- Gast
Ik ga er toch maar vandoor, slaap lekker alvast!
Qiara- Ratel
Trusten Q!
Tnx Dolcis, ik hoop ook dat er snel iets gebeurt. Voor mijn gevoel staat alles nog stil (en dat is ook wel zo, de eerste fase van de behandeling moet nog beginnen).
Tnx Dolcis, ik hoop ook dat er snel iets gebeurt. Voor mijn gevoel staat alles nog stil (en dat is ook wel zo, de eerste fase van de behandeling moet nog beginnen).
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: