Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Troosten met roken mag OOK niet. Allemaal slecht, slecht, SLECHT!!Angel Blue Eyes schreef:Smikkell schreef:Verboden om jezelf te troosten met drank of eten!!!
Weet ik. Maar ik heb er nu zo'n behoefte aan. Dus ik ben maar heel erg slecht binnen gaan roken, om aan de gedachten te ontsnappen.
Je moet lief zijn voor jezelf en goed voor jezelf zorgen
Beloof jij dan ook lief voor jezelf te zijn?
Gast- Gast
Dames, ik ga naar m'n bedje. Morgen komt nichtje weer en normaal gesproken wordt ze gebracht maar nu moet ik haar een keertje ophalen. Concreet betekent dat om 7u de deur uit ipv om 7u de wekker voor de eerste keer en dan nog een keer of 3 - 4 snoozen...
Ieieieeh er zat een spinnetje in mijn BH! Weliswaar een kleintje, maar toch... En nou weet ik niet waar ie heen gevlucht is...
Edit: ABE, druk die sigaret NU uit! Dáárvoor heb je je huis niet opgeknapt en nieuwe vitrage gekocht!!!
Ieieieeh er zat een spinnetje in mijn BH! Weliswaar een kleintje, maar toch... En nou weet ik niet waar ie heen gevlucht is...
Edit: ABE, druk die sigaret NU uit! Dáárvoor heb je je huis niet opgeknapt en nieuwe vitrage gekocht!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
hi dames, iedereen heel erg bedankt voor de lieve, lieve reacties.
Ik kan achter de beslissing van mijn (ex)vriend staan. Het is wel allemaal ontzettend verdrietig en moeilijk. We moeten nu kijken wie van ons in de woning kan blijven (wonen dik jaar samen in een koophuis) en hoe we dat dan allemaal moeten regelen. Het is wel ontzettend kl*te dat we vandaag zo ontzettend goed met elkaar praten, iets wat de laatste tijd gewoon niet goed meer ging. dat we geen ruzie hebben is wel heel fijn, dat zal financieel enzo allemaal wel makkelijker maken, maar het emotionele word er alleen zwaarder door. Hoe kan je iemand loslaten waar je nog zo van houd, al is de liefde weg, hoe kan je iemand waar je niet boos op bent alleen laten..
Pff eerst maar eens proberen een goede nachtrust te krijgen, morgen werken en daarna maar weer verder zien.
Ik kan achter de beslissing van mijn (ex)vriend staan. Het is wel allemaal ontzettend verdrietig en moeilijk. We moeten nu kijken wie van ons in de woning kan blijven (wonen dik jaar samen in een koophuis) en hoe we dat dan allemaal moeten regelen. Het is wel ontzettend kl*te dat we vandaag zo ontzettend goed met elkaar praten, iets wat de laatste tijd gewoon niet goed meer ging. dat we geen ruzie hebben is wel heel fijn, dat zal financieel enzo allemaal wel makkelijker maken, maar het emotionele word er alleen zwaarder door. Hoe kan je iemand loslaten waar je nog zo van houd, al is de liefde weg, hoe kan je iemand waar je niet boos op bent alleen laten..
Pff eerst maar eens proberen een goede nachtrust te krijgen, morgen werken en daarna maar weer verder zien.
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ga zo lekker slapen. Misschien dat ik al deze gedachtes dan even stil kan zetten. Morgen weer een dag!
Toch fijn om hier even te kunnen kletsen!
Toch fijn om hier even te kunnen kletsen!
Gast- Gast
Haii dames!
Gaat volgens mij niet zo lekker hier allemaal?
Dikke knuffel voor iedereen!
Roken, eetbuien en drank, zijn wel heel erg verleidelijk.
Gaat volgens mij niet zo lekker hier allemaal?
Dikke knuffel voor iedereen!
Roken, eetbuien en drank, zijn wel heel erg verleidelijk.
Gast- Gast
Nog even tussendoor en dan ben ik weer weg
Smikkell, soms is zelfs al je doorzettingsvermogen, inzet en motivatie niet genoeg en kun je je er alleen nog aan overgeven en het ondergaan. En het is enorm knap dat je dat doet. Vind het heel fijn om te lezen dat je de behandeling aangegaan bent en dat je er, ondanks alles, een goed gevoel bij hebt.
Smikkell, soms is zelfs al je doorzettingsvermogen, inzet en motivatie niet genoeg en kun je je er alleen nog aan overgeven en het ondergaan. En het is enorm knap dat je dat doet. Vind het heel fijn om te lezen dat je de behandeling aangegaan bent en dat je er, ondanks alles, een goed gevoel bij hebt.
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Ik drink geen alcohol meer, das toch best liefAngel Blue Eyes schreef:Smikkell schreef:Troosten met roken mag OOK niet. Allemaal slecht, slecht, SLECHT!!Angel Blue Eyes schreef:Smikkell schreef:Verboden om jezelf te troosten met drank of eten!!!
Weet ik. Maar ik heb er nu zo'n behoefte aan. Dus ik ben maar heel erg slecht binnen gaan roken, om aan de gedachten te ontsnappen.
Beloof jij dan ook lief voor jezelf te zijn?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
Die hebben de duiven al verpest. Ik zat lekker, vorige week, Spagetti te eten en hoorde ze roeken. Dus ik van de bank vliegen, richting balkon deur, kennelijk met mijn plakvingers de vitrage vastgepakt en net zag ik dat ik er een vingervlek op heb achtergelaten. Kloten duiven! Afschieten die hap!
Maar sigaret is weer uitgedrukt. Hij is op.
Slaap lekker!
Gast- Gast
Wat stom dat het met zoveel meiden niet goed gaat. Voor jullie allemaal een knuffel!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik drink geen alcohol meer, das toch best liefAngel Blue Eyes schreef:Smikkell schreef:Troosten met roken mag OOK niet. Allemaal slecht, slecht, SLECHT!!Angel Blue Eyes schreef:Smikkell schreef:Verboden om jezelf te troosten met drank of eten!!!
Beloof jij dan ook lief voor jezelf te zijn?al voelt het niet zo!
Ik ken het gevoel. Soms voelt alcohol drinken juist heel erg goed. Ik heb besloten enkel nog te drinken als ik in gezelschap ben van gezellig gezelschap. En dan niet meer liters, maar gewoon gezellig meedrinken. Maar zoals vanavond... Grrrr....
Gast- Gast
ABE, lukt dat een beetje? Ik heb met mezelf afgesproken om alleen in het weekend te drinken..
Gast- Gast
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, al schaam ik mij wel een beetje, 10.000!
En dan vooral te danken aan het dag- en nachtcafe! En het feit dat ik mij vanaf December zo slecht voel.
Posts die mij heel erg hebben geholpen, dingen van me afschrijven en anderen helpen of gewoon slap-gelul.
En te danken aan de leuke en lieve mensen hier, die er altijd zijn om mee te kletsen en om naar je te luisteren..
Niet verwacht dat ik na bijna 2,5 maand pauze toch nog de eerste zou zijn
En dan vooral te danken aan het dag- en nachtcafe! En het feit dat ik mij vanaf December zo slecht voel.
Posts die mij heel erg hebben geholpen, dingen van me afschrijven en anderen helpen of gewoon slap-gelul.
En te danken aan de leuke en lieve mensen hier, die er altijd zijn om mee te kletsen en om naar je te luisteren..
Niet verwacht dat ik na bijna 2,5 maand pauze toch nog de eerste zou zijn
Laatst aangepast door Smikkell op di 7 jun 2011 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Trouwens, wie is er al wezen hamsteren naar nieuwe haring? Er zit een visboer onder mij en die had het toch een partijtje druk. Kreeg bijna zin om naar beneden te lopen en zelf ook wat haringtjes in te slaan. Me Haring!
Gast- Gast
Ik vind het ook vervelend dat er hier zoveel meiden zijn die zich zo slecht voelen.
Ambi, dank je wel!
Ambi, dank je wel!
Gast- Gast
Ik vind het naar om te lezen dat zoveel meiden momenteel in een dip(je) zitten. Een dikke voor jullie allemaal!
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Misschien hangt er iets in de lucht..
Ik ben morgen jarig, en zie er vreselijk tegenop! Ik heb zin om te roken, te drinken en mezelf vol te stoppen met lekker eten..
Ik ben morgen jarig, en zie er vreselijk tegenop! Ik heb zin om te roken, te drinken en mezelf vol te stoppen met lekker eten..
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:ABE, lukt dat een beetje? Ik heb met mezelf afgesproken om alleen in het weekend te drinken..
Zoals vanavond, na een dag waarop alles kut en kloten lijkt/is, is het heel erg moeilijk. Ik snak nu enorm naar een borrel. Als ik in het weekend wel zou gaan drinken, dus alleen drinken, dan drink ik net zoveel als een ander in een maand. Dus vandaar dat ik er voor heb gekozen om alleen nog te drinken in gezelschap. Weet niet of ik het ga volhouden, maar ik ga serieus een poging wagen.
Gefeliciteerd, Smikkell!
Gast- Gast
Maar ik ga, er komt nog een vriend langs. Slaap straks lekker allemaal.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik zie hier al een paar maanden de een na de ander 'omvallen'.Dolcis_ schreef:Misschien hangt er iets in de lucht..
Morgen is al bijna.. En het klinkt allemaal leuk en dat is het ook, en zo af en toe moet het ook kunnen.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: