Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:31

Storm schreef:En ooh dat boeren....m'n vriend had het er gister nog over, hij was zwaar onder de indruk clown
Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Laquisia di 7 jun 2011 - 9:31

Storm schreef: Leah, hoe gaat t met jou? Had nog naar je gevraagd vandaag hier in het dagcafe.

Wat lief Storm. Het gaat op dit moment wel goed. Ik heb ondanks alles een fijne verjaardag gehad. Het heeft mij heel goed gedaan om omringd te zijn door allemaal lieve mensen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:32

Oh ja? Embarassed Nou zo goed en hard boeren kan ik nou ook weer niet hoor haha. En tsja als ze géén huur betalen moeten ze er gewoon uit laughcry

Storm ik vond jou vriend ook een leukerd !

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 7 jun 2011 - 9:32

Dan had hij zaterdag iig een goede vlaag laughcry

Ik ga overigens richting bed! Nog wat lezen en dan slapen.

Slaap lekker alvast voor iedereen!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ambivalence di 7 jun 2011 - 9:32

*Breekt even in*

Smikkel, ik heb tijdens mijn behandelingen ook heel vaak het gevoel gehad dat het niet werkte, niet lukte, dat ik het niet kon en dat het vast ook niets voor mij zou zijn. Maar, zoals ik je eens geschreven heb, uiteindelijk bleek het wel te werken, bleek ik het wel te kunnen, ookal deed het soms zo'n pijn dat ik dacht dat ik er aan onderdoor zou gaan. Ook ik sluit me helemaal aan bij PM. Soms ga je tijdens therapie zo diep dat het van daaruit alleen nog maar beter kan gaan, dat je iets van al die oude pijn los kunt laten.

Dikke knuffel hug
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255

Storm schreef:Is ie ook wel, bij vlagen :P
Very Happy Very Happy

Gast
Gast

Goedenavond! Hoe is het hier met iedereen?

Ik kan eigenlijk alleen maar huilen, momenteel. En ik weet niet waardoor het komt.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje di 7 jun 2011 - 9:32

Nou ben ik ook benieuwd naar de vriend van Storm! Very Happy

ABE hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:33

Angel Blue Eyes schreef:Goedenavond! Hoe is het hier met iedereen?

Ik kan eigenlijk alleen maar huilen, momenteel. En ik weet niet waardoor het komt.

Join the club, hier ook een helaas..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:33

_Leah_ schreef:
Storm schreef: Leah, hoe gaat t met jou? Had nog naar je gevraagd vandaag hier in het dagcafe.

Wat lief Storm. Het gaat op dit moment wel goed. Ik heb ondanks alles een fijne verjaardag gehad. Het heeft mij heel goed gedaan om omringd te zijn door allemaal lieve mensen.
Wat fijn om te lezen..
Waarom zei je gisteravond niets over je verjaardag?

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 7 jun 2011 - 9:33

Razz, komt het door de safari dat je vergeten bent dat je echt wel héél hard aan het boeren bent geweest? laughcry

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:37

Ambivalence schreef:*Breekt even in*

Smikkel, ik heb tijdens mijn behandelingen ook heel vaak het gevoel gehad dat het niet werkte, niet lukte, dat ik het niet kon en dat het vast ook niets voor mij zou zijn. Maar, zoals ik je eens geschreven heb, uiteindelijk bleek het wel te werken, bleek ik het wel te kunnen, ookal deed het soms zo'n pijn dat ik dacht dat ik er aan onderdoor zou gaan. Ook ik sluit me helemaal aan bij PM. Soms ga je tijdens therapie zo diep dat het van daaruit alleen nog maar beter kan gaan, dat je iets van al die oude pijn los kunt laten.

Dikke knuffel Dagcafé - Pagina 19 699888
Klopt, heb je pm's later nog eens doorgelezen. Het heeft me geholpen om deze stap te nemen en ik ben er achteraf heel erg blij mee. Het wordt nu alleen zo verdomde zwaar! Ik vind mezelf best sterk en wilskracht en doorzettingsvermogen/vechtlust is er zeker (anders had ik hier nu niet meer gezeten), maar zelfs nu heeft het inzetten van die eigenschappen geen resultaat. Ik vind de theorie die ik daar leer, over o.a. hoe het werkt met oud verdriet en ontspannen enz, heel erg fijn. Daar kan ik wel wat mee.
(niet quoten)

Gast
Gast

Bericht  Laquisia di 7 jun 2011 - 9:37

Ik was gister helemaal niet in de stemming voor mijn verjaardag. Ik wou er het liefst aan ontvluchten. Vanochtend voelde ik me iets beter dus wou het toen wel met jullie delen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:37

Angel Blue Eyes schreef:Goedenavond! Hoe is het hier met iedereen?

Huil even lekker mee, al wil huilen hier niet zo lukken..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:38

Hehehe Very Happy

Mijn vriend is ook wel een lieverd hoor, hij is super lief geweest op mijn verjaardag, me helemaal verwend smile
Razz en ABE, dikke knuffel hug

Leah, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad smile doet je goed he, omringt zijn met leuke positieve mensen?

Ik ga ook slapen, welterusten allemaal.

Gast
Gast

Sjaantje schreef:
ABE hug

Dank je. Heb zin om me te goed te doen aan pizzabroodjes uit de vriezer. Maar ben op dieet. Of althans, doe poging 598865656565. Edit: Een gigantische dosis alcohol zou ook niet verkeerd zijn. Winkels zijn dicht. :P

hug voor jou Razz.
hug voor jou Smikkell.

Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op di 7 jun 2011 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

_Leah_ schreef:Ik was gister helemaal niet in de stemming voor mijn verjaardag. Ik wou er het liefst aan ontvluchten. Vanochtend voelde ik me iets beter dus wou het toen wel met jullie delen.
Snap dat ook wel. Maar ook pijnlijk om na de afgelopen dagen ook zo eenzaam hier op het forum je verjaardag te beleven. Ach, eenzaam, je had drank Dagcafé - Pagina 19 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:39

Truste Storm..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:39

Angel Blue Eyes schreef:
Sjaantje schreef:
ABE Dagcafé - Pagina 19 699888

Dank je. Heb zin om me te goed te doen aan pizzabroodjes uit de vriezer. Maar ben op dieet. Of althans, doe poging 598865656565. Edit: Een gigantische dosis alcohol zou ook niet verkeerd zijn. Winkels zijn dicht. :P

Dagcafé - Pagina 19 699888 voor jou Razz.
Dagcafé - Pagina 19 699888 voor jou Smikkell.
Verboden om jezelf te troosten met drank of eten!!! Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Laquisia di 7 jun 2011 - 9:40

Smikkell schreef:
_Leah_ schreef:Ik was gister helemaal niet in de stemming voor mijn verjaardag. Ik wou er het liefst aan ontvluchten. Vanochtend voelde ik me iets beter dus wou het toen wel met jullie delen.
Snap dat ook wel. Maar ook pijnlijk om na de afgelopen dagen ook zo eenzaam hier op het forum je verjaardag te beleven. Ach, eenzaam, je had drank Dagcafé - Pagina 19 166342

Haha ja, ik heb mij prima vermaakt met die fles. Maar jullie waren ook goed gezelschap hoor. Ondanks jullie niets wisten over mijn verjaardag. smile
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:41

_Leah_ schreef:
Smikkell schreef:

Haha ja, ik heb mij prima vermaakt met die fles. Maar jullie waren ook goed gezelschap hoor. Ondanks jullie niets wisten over mijn verjaardag. Dagcafé - Pagina 19 561177
Ik voel me toch een beetje genaaid.. Maar fijn dat jouw dag toch nog leuk is geweest!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:42

Smikkell schreef:
_Leah_ schreef:
Smikkell schreef:

Haha ja, ik heb mij prima vermaakt met die fles. Maar jullie waren ook goed gezelschap hoor. Ondanks jullie niets wisten over mijn verjaardag. Dagcafé - Pagina 19 561177
Ik voel me toch een beetje genaaid.. Maar fijn dat jouw dag toch nog leuk is geweest!
Hmmmm.. bij jou gevoel wat betreft 'genaaid zijn' valt dat van mij wel een beetje in het niet natuurlijk

Laatst aangepast door Smikkell op di 7 jun 2011 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:42

Smikkell schreef:Verboden om jezelf te troosten met drank of eten!!! Evil or Very Mad

Weet ik. Maar ik heb er nu zo'n behoefte aan. Dus ik ben maar heel erg slecht binnen gaan roken, om aan de gedachten te ontsnappen. Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Laquisia di 7 jun 2011 - 9:42

Storm, dat doet een mens inderdaad heel erg goed. Ik ben er zelfs mijn problemen voor even door vergeten.
Ik las net dat het ook niet zo goed gaat met jou. Dikke hug & slaap lekker.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:43

Angel Blue Eyes schreef:
Smikkell schreef:Verboden om jezelf te troosten met drank of eten!!! Evil or Very Mad

Weet ik. Maar ik heb er nu zo'n behoefte aan. Dus ik ben maar heel erg slecht binnen gaan roken, om aan de gedachten te ontsnappen. Twisted Evil
Troosten met roken mag OOK niet. Allemaal slecht, slecht, SLECHT!!
Je moet lief zijn voor jezelf en goed voor jezelf zorgen Dagcafé - Pagina 19 166342

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: