Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
't Enige wat ik er momenteel eigenlijk even uit wil gooien is een enorme jankbui. Manlief was vanmorgen strontchagrijnig en vond het nodig om heel boos op iets onbenulligs te reageren. En vanmiddag smste hij om ff wat door te geven, maar al z'n smsjes stellen de laatste tijd ook niks meer voor, heel kortaf en alleen het hoognodige, zelfs niet eens een 'X' ofzo.
Gast- Gast
Maple:
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Met jou gaat het ook niet lekker he, Storm
Heb je gister nog wel reactie van Calvin Harris gehad?
Gast- Gast
Nee. Of ja, met ups en downs, maar meer downs de laatste tijd.
En shit, nu zit ik echt te janken. Bah.
En shit, nu zit ik echt te janken. Bah.
Gast- Gast
Op dit moment niet echt...mijn vriend en ik zijn allebei ziek en hebben nergens puf voor.ProudMama schreef:Met jou gaat het ook niet lekker he, Storm
Nee geen reactie gehad van Calvin Harris, dat vind ik best wel stom eigenlijk, hij twitterde de hele dag door en ik had speciaal voor hem mijn profiel zo gezet dat hij het wel MOEST lezen. Heb het nog 2 keer gevraagd, in het Engels, maar tevergeefs.
Gast- Gast
Inderdaad!ProudMama schreef:Huilen lucht vaak lekker op meis, gewoon laten stromen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Vlg mij hangt het echt in de lucht, het niet fit zijn, geen puf hebben. Als je verder niks te doen hebt is dat niet zo erg, maar kan me voorstellen dat je met je werk en je kleine behoorlijk op je tandvlees loopt.
Bij deze vind ik Calvin Harris niet leuk meer!!
Bij deze vind ik Calvin Harris niet leuk meer!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik heb het makkelijk gehouden, bak kant en klare lasagne in de oven. 30 min wachten... klaar!ExpressoB schreef:Jade schreef:Ik moet nog koken
maar je hebt geen zin.. of je weet niet wat je moet eten of.... vul zelf maar in haha
Ik weet niet wat ik moet eten..
Gast- Gast
En ik vind het zo stom, want ik heb eigenlijk heerlijk gewerkt, vanmorgen nog wezen wandelen met de kids. Maar op de één of andere manier heeft die uitbarsting van hem vanmorgen echt voor zo'n sombere waas gezorgd over de hele dag. Dan nog dat stomme kortaf-smsje erbij... Ik vind 'm een schat, maar soms wilde ik dat ik 'm tijdens de verbouwing ergens achter het behang had geplakt.
Gast- Gast
Zal ik jullie even laten lachen?
A zegt tegen mijn man: 'Papa in bad!' Dus ik vraag aan haar: 'Stinkt papa?' Zegt A: 'Nee' *even stil* 'Mama wel!'
Leuk he, kinderen
A zegt tegen mijn man: 'Papa in bad!' Dus ik vraag aan haar: 'Stinkt papa?' Zegt A: 'Nee' *even stil* 'Mama wel!'
Leuk he, kinderen
Gast- Gast
Hihi, Alex, van je dochter moet je het hebben!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Jade schreef:haha BimBam.. zelfde reactie op dezelfde tijd
Haha, twee zielen, één gedachte!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik denk dat dat vrij normaal is, in een relatie...dat je elkaar soms niet kunt luchten of zien. Ik hoop voor je dat je man zijn oude humeur weer snel terug krijgt want dit is ook niets..Maple schreef:.
Gast- Gast
Voor mij ligt er een pizza bolognese in de oven
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik weet het niet, ik begin er hoe langer hoe meer klaar mee te raken.Storm schreef:Ik denk dat dat vrij normaal is, in een relatie...dat je elkaar soms niet kunt luchten of zien. Ik hoop voor je dat je man zijn oude humeur weer snel terug krijgt want dit is ook niets..Maple schreef:.
Gast- Gast
Maple: Staat er nog wat er gebeurd is?? Ik wil je nogzoveel vertellen maar ik ben gesloopt....
Morgen weer om 04.00 eruit..
Morgen weer om 04.00 eruit..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Shitshitshit en ik moet nog zoveel doen voor werk en ik weet niet meer waar ik moet beginnen... En ik heb nog niet eens gegeten en ik wil stofzuigen, en en en...
Gast- Gast
Je hebt trouwens een PMKaboutertje schreef:Voor mij ligt er een pizza bolognese in de oven
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: