Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Nou inderdaad, ik vind het zó sneu voor haar... Mijn versie was wel de überkorte versie hoor... je zou via haar profiel haar laatste posts kunnen teruglezen.Storm schreef:Omg...heftig zeg
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Dat heb ik allemaal nog meegekregen.Sjaantje schreef:Ze is bij vriendin geweest, vond daar aanwijzingen dat haar vriend daar was geweest en heeft er naar gevraagd. Vriendin heeft het niet ontkend. Vriend heeft ze gisteravond ook geconfronteerd maar hij gaf aan het contact met vriendin te willen verbreken en voor Leah te kiezen. Waarop zij hem duidelijk heeft gemaakt dat ze daar niet in trapt.Smikkell schreef:Ik heb vannacht rond 12 uur het laatste gelezen. Geen idee wat er daarna nog is gebeurd of gezegd.Storm schreef:Weet iemand hoe het met Leah is, nadat ze naar haar vriendin is gegaan? Heeft ze haar vriend nog geconfronteerd?
En ze is vandaag nog jarig ook...
Gast- Gast
Meer nieuws is er bij mijn weten ook nog niet. Ze is vanmorgen wel online geweest maar ze kreeg vanmiddag visite. Overigens is ze niet op zoek gegaan naar aanwijzingen bij vriendin want ze wilde eigenlijk toch eerst liever haar vriend confronteren. Maar toen ze op de wc (in badkamer) kwam, zag ze daar bekende spullen staan (luchtje volgens mij?) en heeft zodoende aan vriendin gevraagd of ze een nieuwe vriend had. Toen kwam het uit.
PM. Je hebt PM van mij!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha dat klinkt grappigBurn schreef:PM. Je hebt PM van mij!
Ik ga omkleden en naar vriendin in het ziekenhuis. Ze is vandaag geopereerd, eens zien hoe het met haar is.
Tot vanavond!
ik voel me echt fanatiek!
Ik heb mijn hele administratie bijgewerkt.. alles weer in mappen en de betalingen de deur uitgedaan. Mijn bureau ziet er ineens een stuk netter uit
Ik heb mijn hele administratie bijgewerkt.. alles weer in mappen en de betalingen de deur uitgedaan. Mijn bureau ziet er ineens een stuk netter uit
Gast- Gast
sjaan: ik bewaar vaker rijstgerechten in de vriezer en is dan altijd nog prima te eten (zit dan kip/groentes ook doorheen)
grr moest eerst rijst en groente koken en nu m'n kip bakken..2 kookplaten doen het niet meer, moet echt snel een nieuwe stop voor in de meterkast hebben!
ohh die aardbeien die ik heb gekregen ruiken zo lekker..
grr moest eerst rijst en groente koken en nu m'n kip bakken..2 kookplaten doen het niet meer, moet echt snel een nieuwe stop voor in de meterkast hebben!
ohh die aardbeien die ik heb gekregen ruiken zo lekker..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Jade schreef:ik voel me echt fanatiek!
kom bij mij ook eens langs dan hahaha aantal dingen zitten wel in mappen maar vraag niet hoe en waar op mijn eettafel (eet ik overigens nooit aan) liggen altijd wel papperassen...haat dat soort dingen
ExpressoB schreef:Jade schreef:ik voel me echt fanatiek!
kom bij mij ook eens langs dan hahaha aantal dingen zitten wel in mappen maar vraag niet hoe en waar op mijn eettafel (eet ik overigens nooit aan) liggen altijd wel papperassen...haat dat soort dingen
Ik vind dat echt leuk om te doen en werk het normaal eigenlijk elke week bij. Deze week had ik iets meer werk.
Gast- Gast
Ik heb roti gemaakt! Ik ben zo benieuwd hoe het smaakt. Lekker eten nu, ik heb trek.
Gast- Gast
Oeehhh... dat is zo lekker!!Alex schreef:Ik heb roti gemaakt! Ik ben zo benieuwd hoe het smaakt. Lekker eten nu, ik heb trek.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zoals ik al schreef is dat allemaal nog niet zeker.Sjaantje schreef:In mijn ogen gaat ze voorbij aan het feit dat Anousch met die kinderen een band heeft en geen kans heeft dit af te sluiten. Feitelijk heeft ze Anousch met een smoes aan de kant gezet en ik zou daar ook niet blij mee zijn. Anousch weet niet beter dan dat ze tijdelijk niet hoeft te komen oppassen omdat moeders geen werk heeft (begrijpelijk) maar als dan blijkt dat moeders thuis gastouder wordt, kan Anousch er vanuit gaan dat ze niet 'voorlopig niet' maar 'nooit meer' hoeft te komen. En ik vind het wel zo eerlijk als moeders dat laat weten aan Anousch. Het is haar goed recht om niet meer van Anousch als oppas gebruik te maken, maar dit is i.m.o. niet eerlijk.Smikkell schreef:Maar wat doet ze hier fout dan?Anousch schreef:*
Er staat in die advertentie: per 1 september 2011 kunt u uw kinderen bij mij brengen.
Dus dan neem ik aan dat het wel zeker is, en ik baal er gewoon van dat ze me niet gewoon zelf zegt van nou ik ben bezig om gastouder te worden enz.
Gast- Gast
Lalalala
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Anousch schreef:Oehoeeeeeeeee CC
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
bakje met aardbeitjes en banaan jammie:-) vanavond nog maar een beetje
Bah, bah bah, ik voel me kut, kut, kut. Die stomme moeheid vergroot alles ook even 10x zo erg uit, voel me een enorme aansteller.
Gast- Gast
maple; gooi het er maar uit
Jade schreef:Ik moet nog koken
maar je hebt geen zin.. of je weet niet wat je moet eten of.... vul zelf maar in haha
Maple:
Ja, als je moe bent kan je gewoon weinig hebben he, ik ben net zo.
Maar je mag je hart hier wel ff leegstorten als dat oplucht...
Ja, als je moe bent kan je gewoon weinig hebben he, ik ben net zo.
Maar je mag je hart hier wel ff leegstorten als dat oplucht...
Gast- Gast
Zo ik ben ook weer thuis.
Net nog even naar mijn vriend gezwaaid onderweg (die ging te sporten)
En nu zit ik aan de macaroni
Net nog even naar mijn vriend gezwaaid onderweg (die ging te sporten)
En nu zit ik aan de macaroni
Gast- Gast
Ik heb het makkelijk gehouden, bak kant en klare lasagne in de oven. 30 min wachten... klaar!ExpressoB schreef:Jade schreef:Ik moet nog koken
maar je hebt geen zin.. of je weet niet wat je moet eten of.... vul zelf maar in haha
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: