Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 3:19

Susan overdrijft hoor, PM. Net als jij trouwens.

Ik heb vandaag 30 km gefietst, dat is wel genoeg beweging voor 1 dag, toch?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Suus di 7 jun 2011 - 3:20

Lijkt me wel Alex, wat goed!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bimbam di 7 jun 2011 - 3:23

Alex schreef:Susan overdrijft hoor, PM. Net als jij trouwens.

Ik heb vandaag 30 km gefietst, dat is wel genoeg beweging voor 1 dag, toch?

Das meer dan ik, ben naar de winkel gefietst en weer terug (lopen is ook zowat als je een fiets bij je hebt) en dat is, wat zal het zijn, een kilometertje of 5? Anyway, meer dan genoeg vind ik angel

Zo, nu maar even de boodschappen opruimen. En de was, verdorie, waarom hangt er hier zoveel was? scratch
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 3:27

Zit ik op marktplaats te snuffelen, zie ik ineens het gezin waar ik oppas(te) ...
Ze zei tegen mij dat ze tijdelijk geen oppas nodig had omdat ze even geen werk heeft, in die advertentie staat dus dat ze zelf als gastouder gaat beginnen bij hun thuis... oftewel dag oppasbaantje.

Ik vind het zo stom dat ze me dat niet eens even laten weten, en dat ik gewoon weer bij kinderen zomaar ineens 'weggerukt' word. (is al vaker gebeurd dat ik er ineens mee moest stoppen maar nooit 'afscheid' heb kunnen nemen)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 3:35

En het slaat misschien helemaal nergens op dat ik het niet leuk vind, maar dat is dan maar zo.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje di 7 jun 2011 - 3:37

Even gauw tussen het eten koken opwarmen door: Ik kan me dat best voorstellen, Anousch! Je hecht je aan de kids en als je dan geen afscheid kunt nemen, voelt dat niet goed.

Ik ga er eentje achter Biba-boerderij vandaan plukken om te eten Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 3:50

Sjaantje schreef:Ik kan me dat best voorstellen, Anousch! Je hecht je aan de kids en als je dan geen afscheid kunt nemen, voelt dat niet goed.

Helemaal mee eens! Ik snap best dat je het niet leuk vindt, Anousch.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 3:52

Ik snap alleen niet waarom dat in een advertentie op Marktplaats staat. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 7 jun 2011 - 3:53

Alex: goed bezig Wink

A: snap ik ook wel hoor! ken het gevoel ..

zo training en werken zit erop voor vandaag, kreeg van mijn werk(schoonmaak)adresje 2 oude mensjes een doosje aardbeien:-)

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 3:55

Alex schreef:Ik snap alleen niet waarom dat in een advertentie op Marktplaats staat. Embarassed

Ze zoekt via marktplaats oppaskinderen!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje di 7 jun 2011 - 4:43

Blegh... waarom trap ik er toch iedere keer weer in... een kliekje rijstgerecht dat in de vriezer bewaard is, is niet te eten Sad Of heeft iemand de ultieme tip? Ik heb nu bedacht voortaan rijst apart te houden en dan dus alleen de saus met vlees in te vriezen en dan dus later een beetje verse rijst erbij koken. Zou dat schelen?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 4:45

Sjaantje schreef:Blegh... waarom trap ik er toch iedere keer weer in... een kliekje rijstgerecht dat in de vriezer bewaard is, is niet te eten Sad Of heeft iemand de ultieme tip? Ik heb nu bedacht voortaan rijst apart te houden en dan dus alleen de saus met vlees in te vriezen en dan dus later een beetje verse rijst erbij koken. Zou dat schelen?

Ja, dat zou ik sowieso doen, ook met bv. pasta.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 7 jun 2011 - 4:45

Ik ga zo uit eten bij van der valk hotel.
Hopelijk hebben ze lekker eten.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Monte di 7 jun 2011 - 4:48

Sjaantje: Ik denk dat het dan wel meer te eten is dan dat je het al bij elkaar doet.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 4:49

Anousch schreef:Zit ik op marktplaats te snuffelen, zie ik ineens het gezin waar ik oppas(te) ...
Ze zei tegen mij dat ze tijdelijk geen oppas nodig had omdat ze even geen werk heeft, in die advertentie staat dus dat ze zelf als gastouder gaat beginnen bij hun thuis... oftewel dag oppasbaantje.

Ik vind het zo stom dat ze me dat niet eens even laten weten, en dat ik gewoon weer bij kinderen zomaar ineens 'weggerukt' word. (is al vaker gebeurd dat ik er ineens mee moest stoppen maar nooit 'afscheid' heb kunnen nemen)
Maar wat doet ze hier fout dan?

Edit: Ze zit zonder werk en is misschien zelf bezig wat dingen op orde te krijgen, werk te vinden enz. Het is helemaal nog niet zeker of ze jou niets gaat laten horen als ze straks weet of ze echt gastouderwerk gaat doen of een andere baan vindt, waarbij ze weer oppas nodig heeft! Je vult zelf al een heleboel in voor haar..

Laatst aangepast door Smikkell op di 7 jun 2011 - 4:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 4:50

Smikkell schreef:
Anousch schreef:Zit ik op marktplaats te snuffelen, zie ik ineens het gezin waar ik oppas(te) ...

Ik denk dat Anousch er vanuit ging dat het tijdelijk niet nodig was, maar doordat ze nu zelf gastouder wordt en kinderen zoekt op marktplaats betekent dat dus dat Anousch helemaal niet meer nodig is, en die baan dus voorgoed kwijt is. En dat wist ze niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 4:50

Weet iemand hoe het met Leah is, nadat ze naar haar vriendin is gegaan? Heeft ze haar vriend nog geconfronteerd?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 4:52

Isabella schreef:
Smikkell schreef:

Ik denk dat Anousch er vanuit ging dat het tijdelijk niet nodig was, maar doordat ze nu zelf gastouder wordt en kinderen zoekt op marktplaats betekent dat dus dat Anousch helemaal niet meer nodig is, en die baan dus voorgoed kwijt is. En dat wist ze niet.
Zie mijn edit. En er is nog niets zeker.

Ik zou ook mijn oppas nog geen gedag zeggen als ik nog niet zeker weet of en welke baan ik ga nemen/krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 4:53

Storm schreef:Weet iemand hoe het met Leah is, nadat ze naar haar vriendin is gegaan? Heeft ze haar vriend nog geconfronteerd?
Ik heb vannacht rond 12 uur het laatste gelezen. Geen idee wat er daarna nog is gebeurd of gezegd.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje di 7 jun 2011 - 4:53

Smikkell schreef:
Anousch schreef:*
In mijn ogen gaat ze voorbij aan het feit dat Anousch met die kinderen een band heeft en geen kans heeft dit af te sluiten. Feitelijk heeft ze Anousch met een smoes aan de kant gezet en ik zou daar ook niet blij mee zijn. Anousch weet niet beter dan dat ze tijdelijk niet hoeft te komen oppassen omdat moeders geen werk heeft (begrijpelijk) maar als dan blijkt dat moeders thuis gastouder wordt, kan Anousch er vanuit gaan dat ze niet 'voorlopig niet' maar 'nooit meer' hoeft te komen. En ik vind het wel zo eerlijk als moeders dat laat weten aan Anousch. Het is haar goed recht om niet meer van Anousch als oppas gebruik te maken, maar dit is i.m.o. niet eerlijk.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 4:54

Sjaantje schreef:
Smikkell schreef:
Anousch schreef:*
In mijn ogen gaat ze voorbij aan het feit dat Anousch met die kinderen een band heeft en geen kans heeft dit af te sluiten. Feitelijk heeft ze Anousch met een smoes aan de kant gezet en ik zou daar ook niet blij mee zijn. Anousch weet niet beter dan dat ze tijdelijk niet hoeft te komen oppassen omdat moeders geen werk heeft (begrijpelijk) maar als dan blijkt dat moeders thuis gastouder wordt, kan Anousch er vanuit gaan dat ze niet 'voorlopig niet' maar 'nooit meer' hoeft te komen. En ik vind het wel zo eerlijk als moeders dat laat weten aan Anousch. Het is haar goed recht om niet meer van Anousch als oppas gebruik te maken, maar dit is i.m.o. niet eerlijk.
Zoals ik al schreef is dat allemaal nog niet zeker.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje di 7 jun 2011 - 4:55

Smikkell schreef:
Storm schreef:Weet iemand hoe het met Leah is, nadat ze naar haar vriendin is gegaan? Heeft ze haar vriend nog geconfronteerd?
Ik heb vannacht rond 12 uur het laatste gelezen. Geen idee wat er daarna nog is gebeurd of gezegd.
Ze is bij vriendin geweest, vond daar aanwijzingen dat haar vriend daar was geweest en heeft er naar gevraagd. Vriendin heeft het niet ontkend. Vriend heeft ze gisteravond ook geconfronteerd maar hij gaf aan het contact met vriendin te willen verbreken en voor Leah te kiezen. Waarop zij hem duidelijk heeft gemaakt dat ze daar niet in trapt.

En ze is vandaag nog jarig ook...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 4:56

Omg...heftig zeg No

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje di 7 jun 2011 - 4:56

Sorry Smikk, ik had je edit nog niet gezien. Maar mijn reactie is gebaseerd op wat ik van Anousch gelezen heb en wat dát verhaal betreft snap ik dat ze er van baalt.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 4:57

Sjaantje schreef:
Smikkell schreef:
Ze is bij vriendin geweest, vond daar aanwijzingen dat haar vriend daar was geweest en heeft er naar gevraagd. Vriendin heeft het niet ontkend. Vriend heeft ze gisteravond ook geconfronteerd maar hij gaf aan het contact met vriendin te willen verbreken en voor Leah te kiezen. Waarop zij hem duidelijk heeft gemaakt dat ze daar niet in trapt.

En ze is vandaag nog jarig ook...

:shock:
Ik heb het niet allemaal gevolgs maar dit zegt genoeg...
Mijn hemel...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: