Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Twisted Angel, wat naar! Dat is niet niks....
Wil je er wat over kwijt? Wat is de reden dat jullie uit elkaar gaan?
Wil je er wat over kwijt? Wat is de reden dat jullie uit elkaar gaan?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, Twistedangel, wat erg voor je! Sta je wel achter de reden? Dikke knuffel!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
@TA: Wat naar meid! Heb je het wel aan zien komen of was het een donderslag bij heldere hemel?
Gast- Gast
jeetje TA, ik hoop toch zoiets nooit meer mee te maken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Oh jeetje Twisted Angel, wat ontzettend naar. Heel veel sterkte en een knuffel voor jou
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
TA sterkte. Is wel duidelijk waarom? En sta jij er ook achter? Pfff 6 jaar is niet niks.
Gast- Gast
Kleine prinses is weer wakker en ligt heerlijk te kletsen in bed. Geen idee wat ze allemaal bedoelt, maar het klinkt zo leuk door de babyfoon
Geweldig lief is dat he?! Dat bokkenspaans...Sjaantje schreef: Kleine prinses is weer wakker en ligt heerlijk te kletsen in bed. Geen idee wat ze allemaal bedoelt, maar het klinkt zo leuk door de babyfoon
Gast- Gast
Dat is mijn nichtje op wie ik 2 dagen per week pasLily schreef:wie is kleine prinses eigenlijk sjaan?
PM, bokkenspaans?? heet dat zo? Haha!
GATVER!!!!! Ik steek een lekkere (dacht ik) eierkoek in mijn mond, draai het zakje dicht en zie de eierkoek waar die in mijn mond op lag, helemaal groen! Bahhhhh, die in mijn mond dus ook. Bahbahbah, gelijk weggegooid. Zal m'n moeder toch eens waarschuwen dat ze dingen te lang laat liggen. Ooh brr, ik krijg er nog de rillingen van ...
Gast- Gast
Aah sjaan wat lief!
Jeej vanavond kunnen we voor het eerst helemaal compleet op ons nieuwe bed slapen!
We hebben ook een dekmatras/matras beschermer maar omdat die opgerold was moesten we die eerst 72 uur uitleggen voordat je daar op mag slapen.
(hebben we op ons oude bed gelegd en op het nieuwe bed gaan slapen zonder dat ding)
Dus nu ben ik alle het beddenspul aan het uit wassen om vanavond heerlijk te kunnen slapen!
Jeej vanavond kunnen we voor het eerst helemaal compleet op ons nieuwe bed slapen!
We hebben ook een dekmatras/matras beschermer maar omdat die opgerold was moesten we die eerst 72 uur uitleggen voordat je daar op mag slapen.
(hebben we op ons oude bed gelegd en op het nieuwe bed gaan slapen zonder dat ding)
Dus nu ben ik alle het beddenspul aan het uit wassen om vanavond heerlijk te kunnen slapen!
Gast- Gast
Zo noemen wij het in de familie altijd, geen idee of het een 'bekende' uitdrukking is hoor.Sjaantje schreef:Dat is mijn nichtje op wie ik 2 dagen per week pasLily schreef:wie is kleine prinses eigenlijk sjaan?
PM, bokkenspaans?? heet dat zo? Haha!
Mijn neefje kletst zo ook de oren van je hoofd, geweldig.
Dan moet ik gelijk aan die filmpjes van You Tube van die tweeling denken die zo tegen elkaar staan te kletsen in hun eigen taaltje, die is ook zo schattig..
Gast- Gast
Ieh Alex!!!
Mijn nichtje is 14,5 maand nu en ze is echt een kletskous. Ze ligt nog steeds in bed, naast de woonkamer en ik moest net een telefoontje plegen wat zij dus ook wel kan horen. Ik rond af met: 'Fijne dag nog, daag!' en ik hoor door de babyfoon: 'Daag!!'
Niet quoten, dan laat ik haar even gauw zien:
*knip*
Mijn nichtje is 14,5 maand nu en ze is echt een kletskous. Ze ligt nog steeds in bed, naast de woonkamer en ik moest net een telefoontje plegen wat zij dus ook wel kan horen. Ik rond af met: 'Fijne dag nog, daag!' en ik hoor door de babyfoon: 'Daag!!'
Niet quoten, dan laat ik haar even gauw zien:
*knip*
Laatst aangepast door Sjaantje op di 7 jun 2011 - 4:30; in totaal 1 keer bewerkt
Ik / wij verwacht(en) over een tijdje ook zo'n filmpje van jouw tweeling heProudMama schreef:Dan moet ik gelijk aan die filmpjes van You Tube van die tweeling denken die zo tegen elkaar staan te kletsen in hun eigen taaltje, die is ook zo schattig..
Ah SjaaN, wat een schatje!
Dames, ik ben er ff vandoor, even naar de winkel! Tot later!
Dames, ik ben er ff vandoor, even naar de winkel! Tot later!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Sjaantje schreef:Ik / wij verwacht(en) over een tijdje ook zo'n filmpje van jouw tweeling heProudMama schreef:Dan moet ik gelijk aan die filmpjes van You Tube van die tweeling denken die zo tegen elkaar staan te kletsen in hun eigen taaltje, die is ook zo schattig..
Jaaa, inderdaad!
Gast- Gast
Voor dat ze echt zo kletsen zijn we 1,5 jaar verder hoor. En jullie mij al lang vergeten...Alex schreef:Sjaantje schreef:Ik / wij verwacht(en) over een tijdje ook zo'n filmpje van jouw tweeling heProudMama schreef:Dan moet ik gelijk aan die filmpjes van You Tube van die tweeling denken die zo tegen elkaar staan te kletsen in hun eigen taaltje, die is ook zo schattig..
Jaaa, inderdaad!
Gast- Gast
Iewh, hoe gênant is het als een ouwe vent tegen je zegt; "Zo, jij ziet er ook lekker strak uit vandaag!"
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dankje, kan ik van u niet zeggen he?!VeryCherry schreef:Iewh, hoe gênant is het als een ouwe vent tegen je zegt; "Zo, jij ziet er ook lekker strak uit vandaag!"
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: