Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Geen probleem. Vaak hoef ik het maar lief te vragen
Nee de ene vogel laat ik op mijn vinger zitten en die hou ik voor de kooi en hij klimt er dan zelf in. Nummer 2 komt er dan vanzelf achteraan Goed afgericht he
Nee de ene vogel laat ik op mijn vinger zitten en die hou ik voor de kooi en hij klimt er dan zelf in. Nummer 2 komt er dan vanzelf achteraan Goed afgericht he
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja die heb je zeker goed afgericht haha, gelukkig maar anders moest je mss de halve nacht wakker blijven, voordat ze eindelijk hun kooitje opzoeken
Gast- Gast
Oh nee hoor, dan blijft de kooi gewoon open en een klein lampje laat ik dan aan. Die 2 redden zichzelf wel
Ok, af en toe vervloek ik ze, maar t zijn wel echt mijn vriendjes. De oudste zit momenteel op mijn schouder heel lief aan mijn oor en haren te plukken. Dat kriebelt zó lekker dus ik blijf nog even zitten hahaha. Helaas is het hier niet licht genoeg voor een webcam-foto
Ok, af en toe vervloek ik ze, maar t zijn wel echt mijn vriendjes. De oudste zit momenteel op mijn schouder heel lief aan mijn oor en haren te plukken. Dat kriebelt zó lekker dus ik blijf nog even zitten hahaha. Helaas is het hier niet licht genoeg voor een webcam-foto
Oh en nummer 2 zit bovenop het scherm van de laptop naar mij en nummer 1 te kijken
Dit zijn ze:
(ai, beetje groot...)
Ze heten Pinkie (links) en Zazu (rechts).
Pinkie heb ik nu 3 jaar, maar hij is al ouder want hij is derdehands (geen idee hoe oud ie is). Zazu is bijna 2 en die heb ik sinds hij een week of 8 was.
En dan spam ik deze ook nog maar een keer want dan kun je zien hoe ondeugend ze zijn:
Maar ze zitten inmiddels weer achter slot en grendel dus ik kan zo met een gerust hart mijn bed in
(ai, beetje groot...)
Ze heten Pinkie (links) en Zazu (rechts).
Pinkie heb ik nu 3 jaar, maar hij is al ouder want hij is derdehands (geen idee hoe oud ie is). Zazu is bijna 2 en die heb ik sinds hij een week of 8 was.
En dan spam ik deze ook nog maar een keer want dan kun je zien hoe ondeugend ze zijn:
Maar ze zitten inmiddels weer achter slot en grendel dus ik kan zo met een gerust hart mijn bed in
Ooh wat lief zeg. Ik vind vooral die blauw witte mooi.
Ik geef ze trouwens groot gelijk hoor met die onderste foto, had ik ook gedaan
Weltrusten ik ga nu ook slapen
Ik geef ze trouwens groot gelijk hoor met die onderste foto, had ik ook gedaan
Weltrusten ik ga nu ook slapen
Gast- Gast
Uhuh ik ook... en weet je dat ze zelfs op mij beginnen te mopperen als ik ook een chippie wil pakken? Schandalig...!
Slaap lekker!
Slaap lekker!
Ik zou ze nog strenger opvoeden/africhten, zo hou je natuurlijk zelf geen chips meer over
Weltrusten, ja nu ga ik echt slapen hoor haha
Weltrusten, ja nu ga ik echt slapen hoor haha
Gast- Gast
Maple schreef:Mogguh... Wat een K-nacht
Heb je slecht geslapen?
Morgen!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Laten we het zo zeggen... Ik heb het van je gewonnen vannacht. Kwart over 3 klaarwakker en daarna tot half 5, 5 uur niet meer kunnen slapenJordana schreef:Maple schreef:Mogguh... Wat een K-nacht
Heb je slecht geslapen?
Morgen!!!
Gast- Gast
Maple schreef:Laten we het zo zeggen... Ik heb het van je gewonnen vannacht. Kwart over 3 klaarwakker en daarna tot half 5, 5 uur niet meer kunnen slapenJordana schreef:Maple schreef:Mogguh... Wat een K-nacht
Heb je slecht geslapen?
Morgen!!!
Pffff.... Oke dan... Ja dan heb je gewonnen.. Ook al ging om 04.00 dat klere ding weer af... Maar ik lag op tijd op bed.. Heb je btw nog gemaild..
Jordana- Ratel
Ik zag het!! Ik ga zo even douchen en eten enz, en dan heb ik misschien nog wel even tijd om je terug te mailen
Gast- Gast
't frustrerende is nog dat ik makkelijk een halfuur kan blijven liggen voor ik opsta, dan kom ik nog op tijd op m'n werk. Maar dan krijgen man en ik ruzie om de douche, is ook niet handig, dus ik sta NU maar op. Ja, echt, nu. Nu...
Gast- Gast
Maple schreef:'t frustrerende is nog dat ik makkelijk een halfuur kan blijven liggen voor ik opsta, dan kom ik nog op tijd op m'n werk. Maar dan krijgen man en ik ruzie om de douche, is ook niet handig, dus ik sta NU maar op. Ja, echt, nu. Nu...
Kikt maple uit bed...
Jordana- Ratel
gedouched, ontbeten, én je hebt mail!!Jordana schreef:Maple schreef:'t frustrerende is nog dat ik makkelijk een halfuur kan blijven liggen voor ik opsta, dan kom ik nog op tijd op m'n werk. Maar dan krijgen man en ik ruzie om de douche, is ook niet handig, dus ik sta NU maar op. Ja, echt, nu. Nu...
Kikt maple uit bed...
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik ben er ook weer. Gister tot kwart voor 1 Miranda liggen kijken... Niet handig maar ik zit echt nog niet in mijn oude ritme dus ik begin gewoon iets later dan wat voor mij normaal is met werken. Nu ook heerlijk gedouched, aangekleed, opgemaakt, ontbeten en bijna klaar om te gaan. Nog even tanden poetsen. Fijne dag!
En succes, als ik het zo lees hebben Maple en Jordana bijna niet geslapen...
En succes, als ik het zo lees hebben Maple en Jordana bijna niet geslapen...
Gast- Gast
Goedemorgen!
voor Alex.
Ik ben vandaag de hele dag op pad voor mijn werk, dus weinig dagcafe voor mij vandaag helaas... Fijne dag allemaal!
voor Alex.
Ik ben vandaag de hele dag op pad voor mijn werk, dus weinig dagcafe voor mij vandaag helaas... Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
stertke alex hoop dat het je de hulp geeft die je ervan verwacht!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ga de psychiater wel slaan ipv lieve mensen, met name Reva. Ik wil helemaal niet dat we boos zijn op elkaar en ik voel me ook echt kut.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: