Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
HipAlex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Haha ik vind het zo'n aparte gewaarwording altijd als mensen iets posten op een forum en tegelijkertijd beweren op de fiets te zitten. Hoe doe je zoiets zonder levensgevaarlijk te zijn op de weg?Alex schreef:Sjaan, om kwart voor twaalf heb ik het gesprek. Zit nu op de fiets er naar toe.
Storm, beterschap!
Hoi iedereen die ik nog niet begroet heb!
Ik heb extra ogen en voelsprieten.
Gast- Gast
Mag ik daar eens een foto van zien?Alex schreef:Ik heb extra ogen en voelsprieten.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ah dan was ze vast heel erg moe. Kon je niet een uurtje naast haar gaan liggen? :-)
Alex, ik zeg foto!
Alex, ik zeg foto!
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Doe ik normaal ook (althans, op de bank, want zij ligt op mijn slaapkamer) maar tegenwoordig slaapt ze maar amper een uurtje dus dat vond ik te weinig voor mezelf. Word ik alleen maar duffer van. En ach, zo leer ik misschien af om nog tot zo laat te forummen_Leah_ schreef:Ah dan was ze vast heel erg moe. Kon je niet een uurtje naast haar gaan liggen? :-)
*trekt een dekentje om alle slaperige forumsters heen*
Ik heb een schop onder mijn kont nodig.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Ik heb een schop onder mijn kont nodig.
*SCHOP!*
waarvoor had je m eigenlijk nodig?
Kreeg net post van de H&M SALE!!
Dus doe nu een poging om wat leuks voor de zomer te vinden waar ik niet zo dik in lijk als ik ben
Dus doe nu een poging om wat leuks voor de zomer te vinden waar ik niet zo dik in lijk als ik ben
Gast- Gast
zooo ik ben inmiddels lekker gedoucht, heb met mijn hondje gewandeld en ben nu klaar om mijn huisje te poetsen..
maar eerst nog even lekker ontbijten en een to do list voor deze week maken.
maar eerst nog even lekker ontbijten en een to do list voor deze week maken.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:_Leah_ schreef:Ik heb een schop onder mijn kont nodig.
*SCHOP!*
waarvoor had je m eigenlijk nodig?
Dank u dank u.
Ik moet naar de supermarkt om lekkere dingen te halen en naar de hema voor taart.
Maar ik heb geen zin.
Laquisia- Prater
dames ik heb jullie hulp nodig (degene die me willen helpen toch ) ik zoek nog iets leuks in m`n haar voor de bruiloft, nu blijkt dat er geen curlys zijn in dezelfde kleur als m`n jurk heb ik wat andere dingen gevonden maar kan niet goed kiezen. Ikzelf dacht aan de laatste omdat ik al kort haar heb en denk dat de eerste 2 te groot zullen zijn.
*nieuwe poging in een volgende post*
*nieuwe poging in een volgende post*
Laatst aangepast door Lily op ma 6 jun 2011 - 22:19; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Shopze Patries!
Jade, pfff... ik word al moe als ik aan je denk hahaha!
Leah, wat heb je te vieren? En hoe gaat het verder met je?
Lily, ik weet niet wat curly's zijn, maar ik denk met kort haar dat je idd iets kleins in je haar moet doen. Ik probeer me je kapsel te herinneren, maar het lukt niet zo goed Heb je een foto van jezelf om mijn geheugen op te frissen?
Jade, lief dat je het vraagt. Ik heb wel goed geslapen. Ben verbazingwekkend snel in slaap gevallen. Zal wel door de fles wijn komen. Ik voel me nu klote. Het besef dat ik 2 belangrijke mensen heb verloren komt vandaag extra hard aan want ik ben jarig.
Laquisia- Prater
het lukt niet met de foto`s ga ze ff opnieuw plaatsen en zal er dan wel ff een foto van m`n jurk bijdoen. Moet je ff een veel korter kapsel bij denken.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Shopze Patries!
Mijn verjaardag, die ik helemaal niet wil vieren.
Ik voel me rot, heb geen zin in visite maar mijn ouders en zussen komen straks. Ik kan het niet maken om ze af te bellen. En misschien leidt het voor welkome afleiding. Maar ik moet het ze eerst nog wel vertellen.
Laquisia- Prater
Lily het derde plaatje doet het niet. Maar ik ben net als Sjaantje heel benieuwd naar een foto. Ik denk graag met je mee. Wat leuk dat je gaat trouwen, wanneer is jullie grote dag?
Laquisia- Prater
Jee, nog jarig ook vandaag? Pff ik kan me voorstellen dat je daar nu hélemaal geen zin in hebt. Is je familie al op de hoogte (eerst goed lezen sjaan!) Hopelijk geeft het je wat afleiding dat ze er zijn als je ze eenmaal hebt verteld wat er gebeurd is.
Hoe vond je ex het trouwens dat je er niet in trapte dat hij wel met je verder wilde?
En ik ga je tóch even feliciteren:
Ik wens je het allerbeste voor de toekomst!
Hoe vond je ex het trouwens dat je er niet in trapte dat hij wel met je verder wilde?
En ik ga je tóch even feliciteren:
Ik wens je het allerbeste voor de toekomst!
thanks dat jullie mee willen denken. De grote dag is 15 juli dus nog 5 weekjes Hieronder de opties en m`n jurk (halter krijgt dezelfde kleur als de rest van m`n jurk) en niet quoten haal `m dadelijk weer weg:
*jurk weg*
*jurk weg*
Laatst aangepast door Lily op ma 6 jun 2011 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jaa, ik had me vannacht geen beter verjaardagscadeau kunnen wensen dan die fles wijn
Ik hoop en denk dat het wel wat afleiding brengt dat mijn huis straks vol visite zijn. Ik hoop dat mijn familie eerst komt zodat ik het hen in alle rust kan vertellen. Ik heb geen zin om alles meteen aan de grote klok te hangen.
Mijn ex leek wanhopig. Ik kon hem echt wel schieten. Denken dat hij deze streek kan flikken en mij dan ook met hangende pootjes terug verwachten? Gadver, wat heb ik mij in hem vergist.
Wat een lieve felicitatie, dankje wel
Ik hoop en denk dat het wel wat afleiding brengt dat mijn huis straks vol visite zijn. Ik hoop dat mijn familie eerst komt zodat ik het hen in alle rust kan vertellen. Ik heb geen zin om alles meteen aan de grote klok te hangen.
Mijn ex leek wanhopig. Ik kon hem echt wel schieten. Denken dat hij deze streek kan flikken en mij dan ook met hangende pootjes terug verwachten? Gadver, wat heb ik mij in hem vergist.
Wat een lieve felicitatie, dankje wel
Laquisia- Prater
Lily, wil je nooit meer zo'n moeilijke vragen stellen?? Ik ga er even over nadenken
Supermooie jurk heb je trouwens!! Is dat champagne-kleur? En al over 5 weekjes, wauw dat schiet al op!
Supermooie jurk heb je trouwens!! Is dat champagne-kleur? En al over 5 weekjes, wauw dat schiet al op!
Mooie jurk Lily, hij past je perfect.
De grote dag komt ook al dichtbij, wat spannend. Ben je ook zenuwachtig?
Ik ga even googlen.
De grote dag komt ook al dichtbij, wat spannend. Ben je ook zenuwachtig?
Ik ga even googlen.
Laquisia- Prater
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: