Vrouw baart baby die op een aap lijkt!
+12
Lejow
Susan
Zora
Paper Crown
Sorella
Océane
Annoek
Zininzon
Jeanette
Error
Ambivalence
smooch
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vrouw baart baby die op een aap lijkt!
Ambivalence, wat erg! Kan me voorstellen dat dit je raakt.
Maar het is wel goed dat ze dit soort dingen kenbaar maken, de manier waarop is natuurlijk fout maar het is wel de waarheid en de natuur.
Maar het is wel goed dat ze dit soort dingen kenbaar maken, de manier waarop is natuurlijk fout maar het is wel de waarheid en de natuur.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat mij betreft mogen dat soort dingen pas kenbaar gemaakt worden als de ouders en het kind ( als het daartoe in staat is en wanneer het oud genoeg is) toestemming geven. Dan kunnen ze zelf beslissen of ze dit wereldkundig willen maken en op wat voor manier.
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga het filmpje niet eens kijken, een reactie in dit topic maakt me al heel erg boos en dat is die van 'met wie zou ze het gedaan hebben'. Bah bah bah... Het gaat hier om een moeder die net zo veel van haar kindje houdt als iedere andere moeder. Een kindje van vlees en bloed.
Er ging toen ook eens foto's over internet van een baby met anencephalie en mensen maakte er echt de gemeenste opmerkingen over op het internet. Mijn neefje is daar ook mee geboren en overleden (alle kindjes overlijden daaraan). Dit kindje was waarschijnlijk in een land geboren waar ze niet wisten wat het mankeerde en hij werd alien genoemd en weet ik het wat allemaal. Dit topic doet me daar aan denken. Heel naar...
Er ging toen ook eens foto's over internet van een baby met anencephalie en mensen maakte er echt de gemeenste opmerkingen over op het internet. Mijn neefje is daar ook mee geboren en overleden (alle kindjes overlijden daaraan). Dit kindje was waarschijnlijk in een land geboren waar ze niet wisten wat het mankeerde en hij werd alien genoemd en weet ik het wat allemaal. Dit topic doet me daar aan denken. Heel naar...
Gast- Gast
Wat erg voor je Ambivalence. Kan me voorstellen dat dit je raakt. Als je nu toestemming had kunnen geven, dan had je dat niet meer gedaan voor dat vakblad? Stel dat je zeker zou weten dat alleen vakmensen het zouden zien, dan wel misschien?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Oh, ik zie nu pas dat dit hele topic ook over een kindje met Anencephalie gaat. Bedankt CBL dat je mijn neefje bij deze een aap hebt genoemd! Moeten mensen eens tegen jou doen, dan is de wereld te klein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAP!
AAP!
Gast- Gast
Zusje schreef:Oh, ik zie nu pas dat dit hele topic ook over een kindje met Anencephalie gaat. Bedankt CBL dat je mijn neefje bij deze een aap hebt genoemd! Moeten mensen eens tegen jou doen, dan is de wereld te klein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAP!
Had ik het toch goed
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb de opmerking ook al een paar keer gelezen, gewoon omdat ik niet kan geloven dat het er echt staat!Zusje schreef:Ik ga het filmpje niet eens kijken, een reactie in dit topic maakt me al heel erg boos en dat is die van 'met wie zou ze het gedaan hebben'. Bah bah bah... Het gaat hier om een moeder die net zo veel van haar kindje houdt als iedere andere moeder. Een kindje van vlees en bloed.
Gast- Gast
Wat erg, en erg dat er zulke filmpjes rondgaan. Heb de verhalen gelezen op die site waarvan de link geplaatst is, en dat is erg verdrietig om te lezen.
CBL, je moet eens nadenken voordat je zo'n dingen plaatst met die topictitel.
CBL, je moet eens nadenken voordat je zo'n dingen plaatst met die topictitel.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Ik vind het ook vreselijk dat dat soort filmpjes blijven rondgaan op internet, het moet echt verschrikkelijk zijn om te bevallen van een niet/ nauwelijks levensvatbare baby, en als er dan zo op gereageerd wordt door de wereld...
In Nederland wordt dit over het algemeen gewoon op de echo's gezien maar dat kan pas na 16 weken te zien zijn. De schedel groeit niet dicht waardoor de hersens ook niet groeien. Het kindje is dan ook niet levensvatbaar. Bij een dergelijke zwangerschap kan ook de moeder ziek worden dus je krijgt de keuze om het proberen uit te dragen en te wachten op de bevalling of de bevalling op te laten roepen. Bij mijn zusje kwamen ze er na 26 weken achter, bij 27 weken is de bevalling opgewekt en haar zoon is na 4 uur overleden. Hij was voor ons perfect en we zullen hem altijd bij ons dragen. Misschien maar even geleefd maar een indruk voor altijd achtergelaten.
Gast- Gast
Zusje schreef:Oh, ik zie nu pas dat dit hele topic ook over een kindje met Anencephalie gaat. Bedankt CBL dat je mijn neefje bij deze een aap hebt genoemd! Moeten mensen eens tegen jou doen, dan is de wereld te klein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAP!
Ik snap dat dit gevoelig ligt, maar ze noemt hem niet zo, hij lijkt erop. Helaas lijkt het kindje op een aapje. Heel erg.
Gast- Gast
*Weg*
Zusje; wat verschrikkelijk, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Zusje; wat verschrikkelijk, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Laatst aangepast door Ambivalence op ma 6 jun 2011 - 8:55; in totaal 2 keer bewerkt
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Ik denk dat ik dit topic maar beter niet meer kan openen... Bah...
Gast- Gast
Ik ben er helemaal ondersteboven van, wat erg ook dat die kinderen zich voor de rest volmaakt ontwikkelen, en dat er zo vroeg in de zwangerschap al een fout word gemaakt bij het ontwikkelen. En dat je dat dan pas zo ver in de zwangerschap pas kunt zien. Bah, verdrietige site was het.
Zusje, (K)
Zusje, (K)
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ambivalence: dat kan ik me voorstellen. Of nouja, vast eigenlijk niet, maar ik denk dat als het zo zeldzaam is, dat het wel heel erg waardevol is als je dat wel zou doen inderdaad.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zusje:
Dit ontwikkeld zich inderdaad al heel vroeg in de zwangerschap, daarom 'moet' je foliumzuur slikken om de kans op een open ruggetje of in dit geval open schedeltje tot het minimum te beperken. Iedereen kan dit overkomen. Erg dat er zo gepraat wordt.
Dit ontwikkeld zich inderdaad al heel vroeg in de zwangerschap, daarom 'moet' je foliumzuur slikken om de kans op een open ruggetje of in dit geval open schedeltje tot het minimum te beperken. Iedereen kan dit overkomen. Erg dat er zo gepraat wordt.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
*weg*
(gemist dat er al 5 pagina's over volgeschreven staan)
(gemist dat er al 5 pagina's over volgeschreven staan)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Dit lijkt mij eng!
» Het lijkt er op dat....
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Dit lijkt mij eng!
» Het lijkt er op dat....
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: