Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouw baart baby die op een aap lijkt!

+12
Lejow
Susan
Zora
Paper Crown
Sorella
Océane
Annoek
Zininzon
Jeanette
Error
Ambivalence
smooch
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vrouw baart  baby die op een aap lijkt! - Pagina 2 Empty Re: Vrouw baart baby die op een aap lijkt!

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 4:34

Tea-Leaf schreef:

Ik denk, maar dat kan ik niet voor Purple invullen, dat er in wat armere landen sneller kinderen geboren worden met een afwijking, omdat de gezondheidszorg en de levenstijl heel anders zijn.
Te weinig vitaminen en mineralen, ongezond of te weinig eten, onhygiënische leeftomstandigheden...

Volgens mij bedoeld ze dat, en heeft het niet iets met de afkomst an sich te maken.

Purple? Klopt het zo?
Inderdaad. Ging er ook niet vanuit dat er iemand zou denken dat ik dat slecht zou bedoelen. smile En het is ook zo, kijk maar naar de "boomman" en "elephantman" etc.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw baart  baby die op een aap lijkt! - Pagina 2 Empty Re: Vrouw baart baby die op een aap lijkt!

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 4:58

Ik snapte gewoon niet hoe je het bedoelde, dus was benieuwd. Maar dan snap ik het.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 6 jun 2011 - 6:32

Dit is Turks en ik versta het.
De jonge ouders hebben door economische problemen geen artsen bezocht tijdens de zwangerschap (mensen zijn daar niet verzekerd en een doktersbezoek is heel duur) waardoor dit baby'tje met 7 maanden misvormd ter wereld is gekomen, de baby heeft in totaal 1000 uur geleefd..dus iets langer dan 1.5maand. Het is een genetisch probleem, dat in de chromosomen kan liggen.. komt bijna niet voor, de baby draagt genen van een mens, dus geen apen/geiten sex (dat kan trouwens niet, je kan als mens niet zwanger worden van een ander iets dan een mens, aangezien 't niet kan nestelen in een baarmoeder.. het zou nooit 7 maanden in de buik kunnen zitten)

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Zora ma 6 jun 2011 - 6:51

Aquala schreef:Dit kindje is niet gezond en direct overleden na de bevalling, misschien al daarvoor. Kindje heeft geen hersenen.
Lees dit maar eens: http://www.anencephalie-info.org/nl/iblad.php
Of google eens op anencephalie/anencephaly

Dat dacht ik al idd. Zo'n mensje kon lijkt me niet lang in leven blijven. Erg zielig zeg.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:04

Ik snap niet waarom dit niet wordt verwijderd. Dit is toch zo triest voor de mensen die het overkomt en dan staat het jaren later nog op internet!

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 6 jun 2011 - 7:07

Francaise_ schreef:Ik snap niet waarom dit niet wordt verwijderd. Dit is toch zo triest voor de mensen die het overkomt en dan staat het jaren later nog op internet!

Daar ben ik het mee eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:21

Wie weet hebben ze toestemming gegeven dat weten jullie helemaal niet!

Dan kan je ook wat zeggen van siamese tweelingen etc die ook op tv waren.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 6 jun 2011 - 7:26

Je begrijpt het echt niet he CBL...
Overigens kon ik aan de topic titel al zien dat dit een topic van jou was...

Het lijkt me ongelofelijk erg dat je kindje die je bij je gedragen hebt geboren wordt als iets 'engs'. Het heeft ook nog eens 1,5 maand geleefd, wie weet hoe en in wat voor toestand?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:29

Ik vind dat ze in het filmpje maar respectloos met het kindje/lichaampje omgaan. Het wordt neergezet als een pop die op de foto moet. Vind dat vervelend om te zien.

Heel erg sneu voor de ouders, dat ze dit moeten meemaken.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:29

Jeanette schreef:Wat zielig zeg!! Wat ik me dan afvraag; met wie heeft zij het gedaan?
Met haar partner misschien? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:31

Lejow schreef:Je begrijpt het echt niet he CBL...
Overigens kon ik aan de topic titel al zien dat dit een topic van jou was...

Het lijkt me ongelofelijk erg dat je kindje die je bij je gedragen hebt geboren wordt als iets 'engs'. Het heeft ook nog eens 1,5 maand geleefd, wie weet hoe en in wat voor toestand?

Heeft niks met begrijpen te maken, betweter! Dat doe ik heel goed en ik leg het net uit dus lees even terug!

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 6 jun 2011 - 7:38

Het gaat om het betweterige toontje van je (over betweter gesproken...)
En je hoeft niet achter elke zin ! en uitroepteken ! te plaatsen hoor!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Possom ma 6 jun 2011 - 7:41

Wow wat erg! Dat ze het dan ook nog internet zetten met zo'n eng Halloween liedje eronder vind ik helemaal sneu Sad

Ik dacht ook inderdaad dat het kindje al dood was, aan de manier hoe dat ze ermee om gingen, wat erg om te lezen dat dat helemaal nog niet zo was!

Die vrouw die je zag lopen.. was dat de moeder?

Ik ben een beetje in shock.. lijkt me echt supererg als je kindje zo geboren wordt, je wilt toch alleen maar het beste
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:45

Ik vind het ook vreselijk dat dat soort filmpjes blijven rondgaan op internet, het moet echt verschrikkelijk zijn om te bevallen van een niet/ nauwelijks levensvatbare baby, en als er dan zo op gereageerd wordt door de wereld...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:45

Leefde het kindje toen nog ??? :shock: :shock: Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:48

Ik heb ook niet verder als heel klein stukje gekeken, ik wil zoiets niet eens zien. Die paar seconden was erg genoeg.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 6 jun 2011 - 7:49

Het is een filmpje van een journaal in Turkije. Elke gek kan 't opnemen en op internet zetten. De mensen zelf, die hebben vast geen enkel idee dat er zo'n filmpje in de omloop is.
"Gelukkig" is 't kindje overleden. Je kan nog zo van je kind houden, maar van een ernstig misvormd kind, wordt echt niemand gelukkig.

Een heel welvarend gezin in Turkije *die kennisen van ons zijn* die hebben een kindje gekregen, en dat kindje had een voet van een volwassen man. Compleet met haar op de tenen etc. 1 voet, ongelovelijk. Kind is angstvallig stil gehouden na zijn geboorte, en uiteindelijk hebben ze in Amerika artsen ernaar laten kijken.. en die hebben de voet van de baby geamputeerd. Daar valt dan nog mee te leven.. maar met een ernstig misvormd gezicht, voor zover je dit gezicht kan noemen, zou ik echt niet kunnen leven.

Ik heb 't nog eens gekeken, ik dacht dat ze net 1000uur zeiden, maar volgens mij is het 1 uur. (een is bir en duizend is bin in het turks, foutje!) de artsen zeggen dat het een genetisch probleem is, maar kan ook te maken hebben met chemotherapie, radioactiviteit, of dat de ouders ergens in het verleden een fout in de genen hebben.

De laatste beelden die je ziet, die mensen die als apen lopen, die zijn zwaar gehandicapt, die kindjes zijn geboren door een huwelijk met bloedband.. dus je neef of je nicht. Daarom zijn ze allemaal genetisch niet in staat om normaal als mens te lopen!

Laatst aangepast door 2CKC2 op ma 6 jun 2011 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 6 jun 2011 - 7:52

Er staat bij mij dat het eerste kindje van de zus van Zusje ook met deze aandoening geboren is..
Of vergis ik me nou?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ambivalence ma 6 jun 2011 - 7:55

Ik hoop voor de ouders dat ze er er ook nooit achter gekomen dat dit filmpje op internet rondzwerft met de meest respectloze commentaren erbij. Verschrikkelijk ook dat dit kennelijk op het journaal vertoond is. Ik heb het filmpje ook na een paar seconden af gezet. Moet er niet aan denken dat ze dat bij mij hadden geflikt.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:56

Ambivalence schreef:Ik hoop voor de ouders dat ze er er ook nooit achter gekomen dat dit filmpje op internet rondzwerft met de meest respectloze commentaren erbij. Verschrikkelijk ook dat dit kennelijk op het journaal vertoond is. Ik heb het filmpje ook na een paar seconden af gezet. Moet er niet aan denken dat ze dat bij mij hadden geflikt.
+1

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 6 jun 2011 - 7:58

Erg zeg en dan die muziek erachter Mad

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan ma 6 jun 2011 - 7:59

2CKC2 schreef:

Een heel welvarend gezin in Turkije *die kennisen van ons zijn* die hebben een kindje gekregen, en dat kindje had een voet van een volwassen man. Compleet met haar op de tenen etc. 1 voet, ongelovelijk. Kind is angstvallig stil gehouden na zijn geboorte, en uiteindelijk hebben ze in Amerika artsen ernaar laten kijken.. en die hebben de voet van de baby geamputeerd.

Ik heb er verder geen verstand van, maar ik vraag me dan wel af of daar echt geen andere oplossing voor is, of ze die voet niet op de een of andere manier hadden kunnen verhullen. Ik bedoel, vanaf dat je in de puberteit komt valt het verschil in grootte tussen de voeten eigenlijk niet meer zo op en je hebt dan wel gedurende je volwassen leven gewoon twee voeten. Je bent als het goed gaat langer volwassen dan dat je klein bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Paper Crown ma 6 jun 2011 - 8:00

Happydobby schreef:Erg zeg en dan die muziek erachter Mad

Dat is echt Turks journaal, moet je niet op letten. Doen ze echt overal bij, sensatiezoekers...
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 6 jun 2011 - 8:00

Susan schreef:
2CKC2 schreef:

Een heel welvarend gezin in Turkije *die kennisen van ons zijn* die hebben een kindje gekregen, en dat kindje had een voet van een volwassen man. Compleet met haar op de tenen etc. 1 voet, ongelovelijk. Kind is angstvallig stil gehouden na zijn geboorte, en uiteindelijk hebben ze in Amerika artsen ernaar laten kijken.. en die hebben de voet van de baby geamputeerd.

Ik heb er verder geen verstand van, maar ik vraag me dan wel af of daar echt geen andere oplossing voor is, of ze die voet niet op de een of andere manier hadden kunnen verhullen. Ik bedoel, vanaf dat je in de puberteit komt valt het verschil in grootte tussen de voeten eigenlijk niet meer zo op en je hebt dan wel gedurende je volwassen leven gewoon twee voeten. Je bent als het goed gaat langer volwassen dan dat je klein bent.

Volgens mij zat er geen 'leven' in de voet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ambivalence ma 6 jun 2011 - 8:06

Weg ivm herkenbaarheid.

Laatst aangepast door Ambivalence op ma 6 jun 2011 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: