Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
_Leah_ schreef:Marin, Ik ben er wel uit. Ik wil nooit niets meer met hen te maken hebben. Ik moet alleen uit die diepe zwarte bodemloze put vandaan zien te komen.
Smikkell, Nee, op dit moment heb ik niemand waar mee ik kan praten.
Je hebt ons! Ik begrijp dat dat heel anders is dan de mensen die je net verloren bent maar je bent niet alleen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Lex en Reva, what's up? Ik heb het even gemist en ik hoef het ook niet allemaal te weten maar ik hoop wel dat het goedkomt. Slaap lekker in ieder geval allebei!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Alex en Reva, jammer dat jullie gaan! Ik hoop dat jullie het uit kunnen praten en er morgen weer zijn ! Ook een goede nacht en trusten!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Klopt, en op dit soort momenten in het forumMerai schreef:_Leah_ schreef:Marin, Ik ben er wel uit. Ik wil nooit niets meer met hen te maken hebben. Ik moet alleen uit die diepe zwarte bodemloze put vandaan zien te komen.
Je hebt ons! Ik begrijp dat dat heel anders is dan de mensen die je net verloren bent maar je bent niet alleen!
Gast- Gast
Ik vind het vervelend om te lezen dat Alex zich zo naar voelt. Zelfs zo naar, dat ze om zich heen gaat slaan naar lieve mensen die het goed met haar voor hebben.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Klopt, en op dit soort momenten in het forumMerai schreef:_Leah_ schreef:Marin, Ik ben er wel uit. Ik wil nooit niets meer met hen te maken hebben. Ik moet alleen uit die diepe zwarte bodemloze put vandaan zien te komen.
Je hebt ons! Ik begrijp dat dat heel anders is dan de mensen die je net verloren bent maar je bent niet alleen!en een fles wijnheel fijn. Maar ik denk dat wat steun uit je eigen omgeving ook niet verkeerd is. Zeker als twee belangrijke mensen wegvallen.
Dat besef ik me ook heel goed maar die zijn er nu niet en wij wel
Merai- Ratel
Sjaantje schreef:Lex en Reva, what's up? Ik heb het even gemist en ik hoef het ook niet allemaal te weten maar ik hoop wel dat het goedkomt. Slaap lekker in ieder geval allebei!
Geen idee, Sjaan. Het was gewoon een lollige avond hier en volgens mij is er niks gezegd over Alex door mij (of iemand anders eigenlijk) wat gemeen en/of kwetsend was. Ik wil juist eerder mensen rammen als ze dat wél doen bij Lex. En als het al wel zo had geweest, dan had ze het gewoon kunnen zeggen ipv blijkbaar hints geven dat het over mij ging en daarna vragen waarom ik niet reageer. Tja, omdat ik me totaal niet aangesproken voelde . In zo'n spelletje heb ik geen zin en doe ik niet aan mee.
Gast- Gast
Leah ik vind het echt heel naar voor je!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Nog 49.
Nu ga ik echt slapen, want de 10.000 wil ik vandaag niet meemaken.
Truste liefjes!!
Truste liefjes!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het vervelend om te lezen dat Alex zich zo naar voelt. Zelfs zo naar, dat ze om zich heen gaat slaan naar lieve mensen die het goed met haar voor hebben.
Ik weet helemaal niet wat er gebeurt is dus ik kan er niks zinnigs over zeggen, hoop alleen dat ze het uitpraten!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Nog 49.
Truste liefjes!!
Slaap lekker!
Merai- Ratel
Hmm hmmReva schreef:Sjaantje schreef:Lex en Reva, what's up? Ik heb het even gemist en ik hoef het ook niet allemaal te weten maar ik hoop wel dat het goedkomt. Slaap lekker in ieder geval allebei!
Geen idee, Sjaan. Het was gewoon een lollige avond hier en volgens mij is er niks gezegd over Alex door mij (of iemand anders eigenlijk) wat gemeen en/of kwetsend was. Ik wil juist eerder mensen rammen als ze dat wél doen bij Lex. En als het al wel zo had geweest, dan had ze het gewoon kunnen zeggen ipv blijkbaar hints geven dat het over mij ging en daarna vragen waarom ik niet reageer. Tja, omdat ik me totaal niet aangesproken voelde . In zo'n spelletje heb ik geen zin en doe ik niet aan mee.
Gast- Gast
Truste Smikk!!! Ik ben wel benieuwd of ie doortelt ná 9.999 of dat de teller weer op 1 begint
Sjaantje schreef:Truste Smikk!!! Ik ben wel benieuwd of ie doortelt ná 9.999 of dat de teller weer op 1 begint
Gast- Gast
Ik krijg gewoon nieuwe tranen in mijn ogen, over de oude heen. Wat zijn jullie lief!
Gelukkig ben ik niet helemaal vrienden- loos, alleen is er op dit moment niemand die ik kan bereiken. Maar zoals jullie zeggen, heb ik jullie.
Alex, ik vind het heel naar voor je dat je je zo rot voelt.
Gelukkig ben ik niet helemaal vrienden- loos, alleen is er op dit moment niemand die ik kan bereiken. Maar zoals jullie zeggen, heb ik jullie.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Trusten Smik!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Slaap lekker Smikkell.
Laquisia- Prater
Reva, ik ga er verder geen inhoudelijke uitspraken over doen want ik was vanavond niet online. Maar het zou wel heel jammer zijn als een communicatiestoornis tot onvrede lijkt. Hopelijk gaat het morgen weer beter tussen jullie!
_Leah_ schreef:Ik krijg gewoon nieuwe tranen in mijn ogen, over de oude heen. Wat zijn jullie lief!
Ik vind het een beetje stom dat ik het hele verhaal gemist heb je vriend is er met je vriendin van door gegaan en vice versa?
Merai- Ratel
Nou Leah, zo is het maar net! Ik weet uit eigen ervaring dat de meiden op dit forum heel lief zijn en troost en een luisterend oor (lezend oog???) kunnen bieden. En ok, het is niet hetzelfde als IRL vrienden, maar toch kan het heel waardevol zijn. Dus ik zou zeggen: wees welkom met je verdriet en als je het er even niet over wilt hebben is er ook genoeg afleiding te vinden. In gedachten drink ik een glaasje wijn met je mee (mag nu geen alcohol ivm medicijnen, dus daarom niet in het echie )
Sjaantje schreef:Reva, ik ga er verder geen inhoudelijke uitspraken over doen want ik was vanavond niet online. Maar het zou wel heel jammer zijn als een communicatiestoornis tot onvrede lijkt. Hopelijk gaat het morgen weer beter tussen jullie!
+1.
Laquisia- Prater
Merai schreef:_Leah_ schreef:Ik krijg gewoon nieuwe tranen in mijn ogen, over de oude heen. Wat zijn jullie lief!
Ik vind het een beetje stom dat ik het hele verhaal gemist heb je vriend is er met je vriendin van door gegaan en vice versa?
Een korte maar krachtige versie. Ik werd gister gebeld door mijn nicht dat zij mijn beste vriendin en mijn vriend samen in de stad zag lopen, hand in hand. Vandaag ben ik er achter gekomen dat ze al 3 weken met elkaar in bed liggen.
Laquisia- Prater
Ehm ja... Editen heeft nu geen zin meer, maar 'lijkt' moest dus 'leidt' zijn_Leah_ schreef:Sjaantje schreef:Reva, ik ga er verder geen inhoudelijke uitspraken over doen want ik was vanavond niet online. Maar het zou wel heel jammer zijn als een communicatiestoornis tot onvrede lijkt. Hopelijk gaat het morgen weer beter tussen jullie!
+1.
Ik vind het wel vervelend dat ik de hele tijd zo loop te zeiken. Jullie hebben een gezellige, leuke avond en dan kom ik weer met mijn ellendige gezeur.
Laquisia- Prater
Sjaantje schreef:Ehm ja... Editen heeft nu geen zin meer, maar 'lijkt' moest dus 'leidt' zijn_Leah_ schreef:Sjaantje schreef:Reva, ik ga er verder geen inhoudelijke uitspraken over doen want ik was vanavond niet online. Maar het zou wel heel jammer zijn als een communicatiestoornis tot onvrede lijkt. Hopelijk gaat het morgen weer beter tussen jullie!
+1.
Als je het lief had gevraagd had ik samen met je geedit hoor
Laquisia- Prater
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: