Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Nou, Leah, ik wou net zeggen dat ik even je posts terug heb zitten zoeken. Wat een eikel zeg... en je 'vriendin' daar heb ik ook even geen goed woord voor over. Waar haalt hij nu nog het lef vandaan om nu nog voor jou te kiezen?
Veel plezier met je wijn. Ik snap dat je die nu goed kunt gebruiken...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Qiara schreef:Merai schreef:Smikkell schreef:Merai, lees je dat?????Smikkell schreef:Goed nieuws...Qiara schreef:
Ja!
Ja! www.datumprikker.nl
Jullie zijn welkom
Baileys chocomel party?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
_Leah_ schreef:Qiara schreef:_Leah_ schreef:Ik heb geen puf meer om het hele verhaal hier neer te zetten. Ik ben moe en kapot. Maar ik wou jullie toch even laten lachen. J kiest voor mij. Hij zei dat hij het voor mij over heeft om het contact met H te verbreken.
Ondanks ik me echt heel erg klote voel moest ik hier toch smakelijk om lachen.
Morgen volgt een uitgebreide update.Ik ga nu eerst een fles wijn leegdrinken.
Er speelde dus echt wel wat?!
Ze liggen al 3 weken met elkaar in bed. Dus ja er speelde degelijk wat.
Ik vind het echt heel naar voor je, rotzakken!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Waarom lig ik nog niet in bed??? Ik wilde om 21.15 al gaan slapen..
Waarom vraag je dat aan ons?
Merai- Ratel
Leeeeukkk!!Merai schreef:Qiara schreef:Merai schreef:Smikkell schreef:Merai, lees je dat?????Smikkell schreef:Goed nieuws...Qiara schreef:
Ja!
Ja! www.datumprikker.nl
Jullie zijn welkom
Baileys chocomel party?
Gast- Gast
Reva schreef:Marin schreef:Ik klets even een kwartiertje mee. Ik zit op t station op de tram naar huis te wachten. Het is niet doodstil en er zijn wel genoeg mensen maar toch hou ik mezelf liever even bezig met wat afleiding.
Raar gevoel is dat, he? Ergens vind ik het altijd heel lekker, maar toch ook weer niet
Ja ik ben niet echt bang ofzo maar echt ontspannen is anders. En bovendien heb ik er al een reis van drie uur op zitten (van Groningen naar den haag) dus ben wel beetje klaar er mee en mn huisje en bedje roepen. En natuuurlijk zit er een irritant stel te smakzoenen naast me!!
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Nee, niet op de whatsapp, Truus. Hier.
PM, je mag slapen! Je ticker geeft 30 weken aan!!
Nee, zelfs dat niet. Zei juist x-aantal pagina's terug dat je zo stil was, omdat ik je bijna geen berichten had zien plaatsen.
Nee, omdat ik de pest erover in had. Maar het zal wel, laat maar.
Maar ik zei toch niet dat er een piemel in moest..
Gast- Gast
Kon bij mezelf het antwoord niet vinden.. maar wel het vermoeden dat het antwoord ergens bij jullie lag!Merai schreef:Smikkell schreef:Waarom lig ik nog niet in bed??? Ik wilde om 21.15 al gaan slapen..
Waarom vraag je dat aan ons?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nou, Leah, ik wou net zeggen dat ik even je posts terug heb zitten zoeken. Wat een eikel zeg... en je 'vriendin' daar heb ik ook even geen goed woord voor over. Waar haalt hij nu nog het lef vandaan om nu nog voor jou te kiezen?
De 2 belangrijkste mensen in mijn leven eruit en de fles wijn er in. Hoezo ironisch...
Ik drink bijna nooit. En ik ga echt niet mijn verdriet wegdrinken maar vanavond even wel.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Smikkell schreef:Leeeeukkk!!Merai schreef:Qiara schreef:Merai schreef:
Ja! www.datumprikker.nl
Jullie zijn welkom
Baileys chocomel party?
Qiara- Ratel
En ik bedoelde dat helemaal niet gemeen.Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Nee, niet op de whatsapp, Truus. Hier.
PM, je mag slapen! Je ticker geeft 30 weken aan!!
Nee, zelfs dat niet. Zei juist x-aantal pagina's terug dat je zo stil was, omdat ik je bijna geen berichten had zien plaatsen.
Nee, omdat ik de pest erover in had. Maar het zal wel, laat maar.
Maar ik zei toch niet dat er een piemel in moest..
Lieve Lex, niet zo boos. Voel je je echt zo naar?
Gast- Gast
Nee, zelfs dat gun je me niet.
Ik ga dit niet hier doen. Ik wacht wel tot je whatsapp weer werkt.
Ik ga dit niet hier doen. Ik wacht wel tot je whatsapp weer werkt.
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Sjaantje schreef:Nou, Leah, ik wou net zeggen dat ik even je posts terug heb zitten zoeken. Wat een eikel zeg... en je 'vriendin' daar heb ik ook even geen goed woord voor over. Waar haalt hij nu nog het lef vandaan om nu nog voor jou te kiezen?
De 2 belangrijkste mensen in mijn leven eruit en de fles wijn er in. Hoezo ironisch...
Ik drink bijna nooit. En ik ga echt niet mijn verdriet wegdrinken maar vanavond even wel.
Ik geloof dat het verhaal me steeds duidelijk word, wat rot voor je!
Merai- Ratel
Leah, wat een klote situatie. Hoop dat je er uit komt.
Ik zit in de tram. Had alleen geen saldo meer op mn chip zag ik bij t inchecken dus t is te hopen dat ze niet checken, maar vast niet.
Ik zit in de tram. Had alleen geen saldo meer op mn chip zag ik bij t inchecken dus t is te hopen dat ze niet checken, maar vast niet.
Gast- Gast
Alex, ik lees net je berichtje. Echt waar lieve meid, wees niet zo onzeker over jezelf. Je bent prachtig! & ik ben zelfs jaloers op je figuur.
Laquisia- Prater
En terecht! Is er iemand in je omgeving met wie je hier goed over praten kan?_Leah_ schreef:Sjaantje schreef:Nou, Leah, ik wou net zeggen dat ik even je posts terug heb zitten zoeken. Wat een eikel zeg... en je 'vriendin' daar heb ik ook even geen goed woord voor over. Waar haalt hij nu nog het lef vandaan om nu nog voor jou te kiezen?
Gast- Gast
Marin, Ik ben er wel uit. Ik wil nooit niets meer met hen te maken hebben. Ik moet alleen uit die diepe zwarte bodemloze put vandaan zien te komen.
Smikkell, Nee, op dit moment heb ik niemand waar mee ik kan praten.
Smikkell, Nee, op dit moment heb ik niemand waar mee ik kan praten.
Laquisia- Prater
Smikkell schreef:Lex en Reva, niet zo lelijk tegen elkaar..
+1, ik begrijp even niet zo goed wat er aan de hand is maar praat het eventjes uit, jullie zijn allebei veel te lief hiervoor!
Merai- Ratel
Reva schreef: Ik ga wel.
Fijne nacht, dames
En nu voel ik me nog kutter.
Ik ga ook, voel me klote. Trusten.
Gast- Gast
Merai schreef:Smikkell schreef:Lex en Reva, niet zo lelijk tegen elkaar..
+1, ik begrijp even niet zo goed wat er aan de hand is maar praat het eventjes uit, jullie zijn allebei veel te lief hiervoor!
+1!!!
Qiara- Ratel
Nou inderdaad, ik wilde hetzelfde zeggen als Smikkell. Ik ben geen voorstander van 'je verdriet wegdrinken' maar in dit geval is het wel een avondje geoorloofd. Is er iemand bij wie je terecht kunt? En ik hoop dat wij je hier ook een beetje tot steun kunnen zijn.Smikkell schreef:En terecht! Is er iemand in je omgeving met wie je hier goed over praten kan?_Leah_ schreef:Sjaantje schreef:Nou, Leah, ik wou net zeggen dat ik even je posts terug heb zitten zoeken. Wat een eikel zeg... en je 'vriendin' daar heb ik ook even geen goed woord voor over. Waar haalt hij nu nog het lef vandaan om nu nog voor jou te kiezen?
Het is 00.15 uur, Sjaan gaat..................... de parkietenkooi verschonen!
Hahaha wel een beetje gek om dat op dit tijdstip nog te doen maar ik had het de jongens al een paar dagen beloofd en de komende dagen heb ik er ook geen tijd/energie voor dus doe ik het nu nog maar even. Afwasbende staat ook nog op het aanrecht, ben na het eten weggegaan zonder op te ruimen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Dat vind ik vervelend om te lezen. Twee belangrijke mensen uit je leven zijn er nu niet meer en juist nu zou je wel wat steun en een luisterend oor kunnen gebruiken._Leah_ schreef:Marin, Ik ben er wel uit. Ik wil nooit niets meer met hen te maken hebben. Ik moet alleen uit die diepe zwarte bodemloze put vandaan zien te komen.
Smikkel, Nee, op dit moment heb ik niemand waar mee ik kan praten.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: