Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Nog 75
En dan??
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Nee, ik wens je geen 10 kilo lichter. Dat is namelijk niet gezond. Ik wens je wel vrede met wie en hoe je bent en een 'gezonde' kijk op jezelfAlex schreef:Dat is dan weer lief van je, Smikkie, dat je mij dat gunt. Ik heb dan liever dat je me 10 kilo lichter gunt.
Jammer dat de persoon op wie ik al de hele tijd doel me negeert. Zeker Oost-Indisch blind.
+1!!
Merai- Ratel
Wacht, die schrijf ik ook even op.Reva schreef:Smikkell schreef:Goed excuus.Reva schreef:Smikkell schreef:Maar het zou je wel goed doen. Tip: zeg alleen niets over alcoholgebruik Als ze mij al vreemd vindenReva schreef:
Ik werk teveel om in therapie te gaan
Ik drink niet zoveel (meer) Mag eigenlijk niet doordeweeks, behalve in gezelschap. En ik voel me lullig naar de hem -niet God- waarmee ik dat heb afgesproken als ik dat niet doe dan, dus dat komt zelden voorIk schrijf hem even in mijn boekje.
Onder de H van Hallucineer een afspraak
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat moet ik halen...Reva schreef:PM & ukkies, truste! Over 6 minuten 30 weken
Woehoei! Dat is een feestje waard! :joker:
Merai- Ratel
Merai schreef:Smikkell schreef:Nog 75
En dan??
10000
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Meer half dan je al was?Qiara schreef:Merai schreef:Qiara schreef:Merai schreef:Q! Hoe gaat het met je?
Gaat z'n gangetje... Scriptie gaat de goede kant op! Met jou?
Ja goed! Al bijna verhuisd?
Mooi! Half half...
Gast- Gast
Merai schreef:Smikkell schreef:Nee, ik wens je geen 10 kilo lichter. Dat is namelijk niet gezond. Ik wens je wel vrede met wie en hoe je bent en een 'gezonde' kijk op jezelfAlex schreef:Dat is dan weer lief van je, Smikkie, dat je mij dat gunt. Ik heb dan liever dat je me 10 kilo lichter gunt.
Jammer dat de persoon op wie ik al de hele tijd doel me negeert. Zeker Oost-Indisch blind.
+1!!
Idd!
Gast- Gast
Qiara schreef:Merai schreef:Smikkell schreef:Nog 75
En dan??
10000
ooohja
Merai- Ratel
ProudMama schreef:Dat moet ik halen...Reva schreef:PM & ukkies, truste! Over 6 minuten 30 weken
Qiara- Ratel
Reva schreef:Merai schreef:Smikkell schreef:Nee, ik wens je geen 10 kilo lichter. Dat is namelijk niet gezond. Ik wens je wel vrede met wie en hoe je bent en een 'gezonde' kijk op jezelfAlex schreef:Dat is dan weer lief van je, Smikkie, dat je mij dat gunt. Ik heb dan liever dat je me 10 kilo lichter gunt.
+1!!
Idd!
Ik ook!
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Meer half dan je al was?Qiara schreef:Merai schreef:Qiara schreef:Merai schreef:Q! Hoe gaat het met je?
Gaat z'n gangetje... Scriptie gaat de goede kant op! Met jou?
Ja goed! Al bijna verhuisd?
Mooi! Half half...
Wederom +1
Merai- Ratel
Toch wel.. leuk! En poes was dus goed?Merai schreef:Smikkell schreef:Al iets gehoord?Merai schreef:Smikkell schreef:Merai met de geplande gezinduitbreiding bezig?
Haha nee maar ik was wel met een gezinsuitbreiding bezig, namelijk die van mijn huisbaas Even een kaartje maken op greetz
Ja, we hadden haar gemaild om te vragen of er al nieuws was en of ze het goed vond als we een poes nemen Een week geleden is E.lla geboren.
Gast- Gast
PM zou pas gaan bevallen als zij bij de 10.000 was..Merai schreef:Qiara schreef:Merai schreef:Smikkell schreef:Nog 75
En dan??
10000
ooohja
Gast- Gast
Trusten, PM! Bijna 30 weken inderdaad, super!!
Merai en Smikkie, ik zie niet in wat er ongezond is aan 10 kilo minder aan mijn lijf. Maar goed, daarvoor zit ik in behandeling waarschijnlijk.
Reva, negeer je mij bewust?
Merai en Smikkie, ik zie niet in wat er ongezond is aan 10 kilo minder aan mijn lijf. Maar goed, daarvoor zit ik in behandeling waarschijnlijk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Toch wel.. leuk! En poes was dus goed?Merai schreef:Smikkell schreef:Al iets gehoord?Merai schreef:Smikkell schreef:Merai met de geplande gezinduitbreiding bezig?
Haha nee maar ik was wel met een gezinsuitbreiding bezig, namelijk die van mijn huisbaas Even een kaartje maken op greetz
Ja, we hadden haar gemaild om te vragen of er al nieuws was en of ze het goed vond als we een poes nemen Een week geleden is E.lla geboren.
Ja En poes was goed haha, anders had ik het hier niet verkondigd
Merai- Ratel
Ietsjemeer half, ik heb er inmiddels ook een aantal keer geslapen...
Leuk dat jullie een poes gaan nemen, Merai !
Leuk dat jullie een poes gaan nemen, Merai !
Laatst aangepast door Qiara op ma 6 jun 2011 - 11:00; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Ietsjemeer half, ik heb er inmiddels ook een aantal keer geslapen...
Goed van je!
Merai- Ratel
Dat geloof ik, dat jij dat niet ziet. Maar ik zou graag willen dat je zou zien dat je nu al goed bent zoals je bent en die 10 kilo er niet af hoeven. En dat je inziet dat je je bij 10 kilo lichter niet beter voelt dan nu.Alex schreef:Trusten, PM! Bijna 30 weken inderdaad, super!!
Gast- Gast
Alex schreef:Trusten, PM! Bijna 30 weken inderdaad, super!!
Dat komt nog wel meisje, ik ben blij dat je er hulp bij krijgt!
Merai- Ratel
Wat goed, Q. Ik vind dat oprecht leuk om te lezen.Qiara schreef:Ietsjemeer half, ik heb er inmiddels ook een aantal keer geslapen...
Binnenkort ook al klaar voor thee-bezoek?
Gast- Gast
Alex schreef:Trusten, PM! Bijna 30 weken inderdaad, super!!
Nee, mn whatsapp doet het echt niet. Of nou ja, mn sdkaart doet het niet. En de oude versie is verlopen van whatsapp en de nieuwe kan ik niet downloaden omdat ie dan om mn sdkaart vraagt.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Is het al 30? Moet die 30 even zien op mijn ticker voor ik ga slapen...
Laatst aangepast door Merai op ma 6 jun 2011 - 11:02; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
ProudMama schreef:Is het al 30? Moet die 30 even zien op mijn ticker voor ik ga slapen...
Ja
Qiara- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: