Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Zusje, brownies
Hey ik heb nog wel een mix liggen hier van brownies, extra chunky ofzo, uit Amerika... Maar of ik die wil delen...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Pff.. lang weg ook.Reva schreef:Smikkell schreef:Ahhh. Vandaar!Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Het vliegtuig doet rondjes boven vliegveld, ze mogen nog niet landen denk ik
Wat attent van je dat je dat even met ons deelt!
Ja vind ik ook. Wees blij dat ik niet hysterisch ben Meestal heb ik diverse huilbuien als mijn zus op vakantie is omdat ik denk dat ze dood is
Smikk: volg de vlucht online. Al vanaf vanmorgen 9u
Niet te druk maken he.. Hoelang blijft ze weg?
Vorig jaar heb ik zo hysterisch gegild en gejankt de hele avond lang omdat mijn ouders een oproep hadden gemist van een nummer met ons netnummer (ik was bij ze) en ik overtuigd was dat het de ouders van de vriendin waren waarmee zij op vakantie was, om te zeggen dat ze dood waren. Dus mijn ouders voor mijn gemoedsrust geprobeerd die ouders te bereiken, op internet gezocht etc. Mijn zus gebeld (die nam niet op want was lekker aan het stappen) en ik de hele avond brullen Het jaar daarvoor ook toen er werd gebeld en er aan de andere kant engels werd gesproken en daarna werd opgehangen
Eind juni komt ze terug.
Er komt binnenkort een plekje vrij bij mij op therapie..
Ja, je gaat niet naar indonesie om alleen even een nasischijf te halen. Maar over drie uur gaat ze weer verder met een andere vlucht. Dus dan zit ik weer klaar
Ik werk teveel om in therapie te gaan
Gast- Gast
Smikkell schreef:Merai met de geplande gezinduitbreiding bezig?
Haha nee maar ik was wel met een gezinsuitbreiding bezig, namelijk die van mijn huisbaas Even een kaartje maken op greetz
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Maar het zou je wel goed doen. Tip: zeg alleen niets over alcoholgebruik Als ze mij al vreemd vindenReva schreef:
Gast- Gast
Al iets gehoord?Merai schreef:Smikkell schreef:Merai met de geplande gezinduitbreiding bezig?
Haha nee maar ik was wel met een gezinsuitbreiding bezig, namelijk die van mijn huisbaas Even een kaartje maken op greetz
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar het zou je wel goed doen. Tip: zeg alleen niets over alcoholgebruik Als ze mij al vreemd vindenReva schreef:
Ik drink niet zoveel (meer) Mag eigenlijk niet doordeweeks, behalve in gezelschap. En ik voel me lullig naar de hem -niet God- waarmee ik dat heb afgesproken als ik dat niet doe dan, dus dat komt zelden voor
Gast- Gast
Merai schreef:Q! Hoe gaat het met je?
Gaat z'n gangetje... Scriptie gaat de goede kant op! Met jou?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Goed excuus.Reva schreef:Smikkell schreef:Maar het zou je wel goed doen. Tip: zeg alleen niets over alcoholgebruik Als ze mij al vreemd vindenReva schreef:
Ik drink niet zoveel (meer) Mag eigenlijk niet doordeweeks, behalve in gezelschap. En ik voel me lullig naar de hem -niet God- waarmee ik dat heb afgesproken als ik dat niet doe dan, dus dat komt zelden voor
Gast- Gast
Smikkell schreef:Al iets gehoord?Merai schreef:Smikkell schreef:Merai met de geplande gezinduitbreiding bezig?
Ja, we hadden haar gemaild om te vragen of er al nieuws was en of ze het goed vond als we een poes nemen Een week geleden is E.lla geboren.
Merai- Ratel
Truste.ProudMama schreef:Meiden, ik ga mezelf de trap op hijsen, tot morgen!!
Laatst aangepast door Smikkell op ma 6 jun 2011 - 10:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat is dan weer lief van je, Smikkie, dat je mij dat gunt. Ik heb dan liever dat je me 10 kilo lichter gunt.
Jammer dat de persoon op wie ik al de hele tijd doel me negeert. Zeker Oost-Indisch blind.
Jammer dat de persoon op wie ik al de hele tijd doel me negeert. Zeker Oost-Indisch blind.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Meiden, ik ga mezelf de trap op hijsen, tot morgen!!
Slaap lekker!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Goed excuus.Reva schreef:Smikkell schreef:Maar het zou je wel goed doen. Tip: zeg alleen niets over alcoholgebruik Als ze mij al vreemd vindenReva schreef:
Ik drink niet zoveel (meer) Mag eigenlijk niet doordeweeks, behalve in gezelschap. En ik voel me lullig naar de hem -niet God- waarmee ik dat heb afgesproken als ik dat niet doe dan, dus dat komt zelden voorIk schrijf hem even in mijn boekje.
Onder de H van Hallucineer een afspraak
Gast- Gast
Zo, daar is Sjaan ook weer. Ben even onverwacht naar de verjaardag van m'n nichtje geweest.
Ga je dat vanavond nog halen?Smikkell schreef:Nog 75
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
ProudMama schreef:Meiden, ik ga mezelf de trap op hijsen, tot morgen!!
Slaap lekker, PM!
Qiara- Ratel
ProudMama schreef:Als ze je op therapie normaal vinden, dat moet je je pas zorgen maken
Gast- Gast
Qiara schreef:Merai schreef:Q! Hoe gaat het met je?
Ja goed! Al bijna verhuisd?
Merai- Ratel
Merai schreef:Qiara schreef:Merai schreef:Q! Hoe gaat het met je?
Ja goed! Al bijna verhuisd?
Mooi! Half half...
Qiara- Ratel
Nee, ik wens je geen 10 kilo lichter. Dat is namelijk niet gezond. Ik wens je wel vrede met wie en hoe je bent en een 'gezonde' kijk op jezelfAlex schreef:Dat is dan weer lief van je, Smikkie, dat je mij dat gunt. Ik heb dan liever dat je me 10 kilo lichter gunt.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: