Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ontkenning noch bevestigingProudMama schreef:Ja, alles is mini. Tot het tegen je ribben trapt, dan voelt het niet als mini.Smikkell schreef:Mini, das wat jij binnenkort staat af te vegen..ProudMama schreef:Da's niet klein, da's mini...
Gast- Gast
Zusje schreef:Merai schreef:Zusje schreef:Is het te laat voor sex? Hmmm...
Het is toch nooit te laat voor sex?
Oh ja ach... Ik had mezelf eigenlijk beloofd doordeweeks niet te sexen LOL.
Haha wat is dat nou weer voor belofte Dat je doordeweeks geen chips wil eten of geen cola wil drinken of wat dan ook, okay, maar geen sex?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, is het ook. Het is gewoon niet te bevatten dat er 2 kindjes in je buik leven...Merai schreef:ProudMama schreef:Ja, alles is mini. Tot het tegen je ribben trapt, dan voelt het niet als mini.Smikkell schreef:Mini, das wat jij binnenkort staat af te vegen..ProudMama schreef:Da's niet klein, da's mini...
Maar wel bijzonder lijkt me.. grrr.. rammel rammel
Gast- Gast
Ooooooooooooooh . Hiiii!
Maar dan weet ik nog steeds niet waar je woont . Ik onthoud dat soort dingen al slecht als ik mensen ontmoet heb, laat staan als ik ze nog nooit ontmoet heb! Sorry .
Maar dan weet ik nog steeds niet waar je woont . Ik onthoud dat soort dingen al slecht als ik mensen ontmoet heb, laat staan als ik ze nog nooit ontmoet heb! Sorry .
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, is het ook. Het is gewoon niet te bevatten dat er 2 kindjes in je buik leven...Merai schreef:ProudMama schreef:Ja, alles is mini. Tot het tegen je ribben trapt, dan voelt het niet als mini.Smikkell schreef:Mini, das wat jij binnenkort staat af te vegen..ProudMama schreef:Da's niet klein, da's mini...
Maar wel bijzonder lijkt me.. grrr.. rammel rammel
Nee dat begrijp ik, dat lijkt me heel speciaal!
Merai- Ratel
Reva schreef:Smikkell schreef:Ik kwam hem tegen, vorig weekend.Reva schreef:
Wij hebben Jerry. Die moet je mijden als hij een lange broek draagt.
Tegenwoordig raakt ie ook mensen aan
Gast- Gast
Merai schreef:Zusje schreef:Merai schreef:Zusje schreef:Is het te laat voor sex? Hmmm...
Haha wat is dat nou weer voor belofte Dat je doordeweeks geen chips wil eten of geen cola wil drinken of wat dan ook, okay, maar geen sex?
Anders blijf je toch bezig haha... Ik heb net wel chips op .
Gast- Gast
Wat wil je bevestigd zien dan?Smikkell schreef:Ontkenning noch bevestigingProudMama schreef:Ja, alles is mini. Tot het tegen je ribben trapt, dan voelt het niet als mini.Smikkell schreef:Mini, das wat jij binnenkort staat af te vegen..ProudMama schreef:Da's niet klein, da's mini...
Gast- Gast
Wat ben je streng voor jezelf. Reva woont vlak bij Weetjewel.Zusje schreef:Merai schreef:Zusje schreef:Is het te laat voor sex? Hmmm...
Gast- Gast
De Boterhal zei me niets! Maar ik heb ff gegoogeld en nu weet ik waar het is! GrappigReva schreef:Zusje schreef:Reva schreef:Voor zijn dochter en familie/vriendin is het erg verdrietig idd, Zusje. Ik ken(de) hem niet en eigenlijk nog nooit van hem gehoord..
Ja dat is zeker verdrietig. Ik ga er ook niet echt van uit dat niet Hagenezen hem kennen hoor . Al weet ik niet waar je woont .
Naast de B.oterhal
Hee euh vergeetmenietje moet dat ook kennen
Gast- Gast
Zusje schreef:Merai schreef:Zusje schreef:Merai schreef:Zusje schreef:Is het te laat voor sex? Hmmm...
Anders blijf je toch bezig haha... Ik heb net wel chips op .
Haha ja hou je anders geen tijd over voor je andere hobby's? Chips = lekker maar ik heb net nog een stukje taart gehad
Merai- Ratel
Haha, ik heb mijn pyjama al aan en heb geen zin om sexy te zijn .
Reva die hal zegt me ook gewoon niets. Nu Smik dit zegt denk ik 'Oh ja!' .
Gast- Gast
Reva schreef:Oeeeeeh zussie over 10 minuten landen in Indonesie Jeej.
Ik weet van niks .
Gast- Gast
Ik heb mn Hema jumpsuit aan. Een ritsje in het kruis had makkelijk geweest, maar ik klaag niet.
Gast- Gast
Zusje schreef:Haha, ik heb mijn pyjama al aan en heb geen zin om sexy te zijn .
Haha tja het hoéft ook niet
Merai- Ratel
Er zijn meer zusjes op deze wereldZusje schreef:Reva schreef:Oeeeeeh zussie over 10 minuten landen in Indonesie Jeej.
Ik weet van niks .
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb mn Hema jumpsuit aan. Een ritsje in het kruis had makkelijk geweest, maar ik klaag niet.
Wilde jij ook nog gaan seksen vanavond? Of betreft dit je wonderbaarlijk uitgebreide verzameling speeltjes?
Merai- Ratel
Meer? Wat?!
Het hoeft ook niet maar hmmm nou ja... Niks, laat maar . Ik zal eens smsen, kijken of er al geslapen wordt enzo .
Het hoeft ook niet maar hmmm nou ja... Niks, laat maar . Ik zal eens smsen, kijken of er al geslapen wordt enzo .
Gast- Gast
Merai schreef:Reva schreef:Ik heb mn Hema jumpsuit aan. Een ritsje in het kruis had makkelijk geweest, maar ik klaag niet.
Wilde jij ook nog gaan seksen vanavond? Of betreft dit je wonderbaarlijk uitgebreide verzameling speeltjes?
Voor op de jellyfish met verlengstuk had een rits ook zeer zeker praktisch geweest. Maar ik dacht vooral aan plassen.
Gast- Gast
Of je roept even vanaf het balkon..Zusje schreef:Meer? Wat?!
Gast- Gast
Die van mij moet ik even oppompen..Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Ik heb mn Hema jumpsuit aan. Een ritsje in het kruis had makkelijk geweest, maar ik klaag niet.
Voor op de jellyfish met verlengstuk had een rits ook zeer zeker praktisch geweest. Maar ik dacht vooral aan plassen.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: