Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Merai schreef:Zusje schreef:Isabella schreef:Zusje, waaraan is hij overleden?
Hij kreeg een harstilstand in de sportschool. Ze hebben hem niet meer kunnen redden.
Vreemd he, dat soort mensen lijken bijna onsterfelijk ofzo.
Ja en zeker een vent zoals hij... Sjees ik vraag me ook af hoe ze zo iemand uberhaupt op een brancard krijgen. Mijn vader was al een redelijk probleem... En dan zo'n vent. Echt een blok beton. Volgens mij wordt dit een heel grote begrafenis...
Gast- Gast
Reva schreef:Voor zijn dochter en familie/vriendin is het erg verdrietig idd, Zusje. Ik ken(de) hem niet en eigenlijk nog nooit van hem gehoord..
Ja dat is zeker verdrietig. Ik ga er ook niet echt van uit dat niet Hagenezen hem kennen hoor . Al weet ik niet waar je woont .
Gast- Gast
Mini, das wat jij binnenkort staat af te vegen..ProudMama schreef:Da's niet klein, da's mini...
Gast- Gast
Smikkell schreef:En elke stad heeft wel zo'n figuur.Merai schreef:Zusje schreef:Isabella schreef:Zusje, waaraan is hij overleden?
Hij kreeg een harstilstand in de sportschool. Ze hebben hem niet meer kunnen redden.
Wij hebben Jerry. Die moet je mijden als hij een lange broek draagt.
Gast- Gast
Zusje schreef:Merai schreef:Zusje schreef:Isabella schreef:Zusje, waaraan is hij overleden?
Ja en zeker een vent zoals hij... Sjees ik vraag me ook af hoe ze zo iemand uberhaupt op een brancard krijgen. Mijn vader was al een redelijk probleem... En dan zo'n vent. Echt een blok beton. Volgens mij wordt dit een heel grote begrafenis...
Als het zo'n icoon is dan is die kans wel groot ja. Wil je er zelf ook naartoe?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Is het te laat voor sex? Hmmm...
Het is toch nooit te laat voor sex?
Merai- Ratel
Weet je dat niet? Of weet je niet wie Reva is? Hu?Zusje schreef:Reva schreef:Voor zijn dochter en familie/vriendin is het erg verdrietig idd, Zusje. Ik ken(de) hem niet en eigenlijk nog nooit van hem gehoord..
Ja dat is zeker verdrietig. Ik ga er ook niet echt van uit dat niet Hagenezen hem kennen hoor . Al weet ik niet waar je woont .
Gast- Gast
Zusje schreef:Reva schreef:Voor zijn dochter en familie/vriendin is het erg verdrietig idd, Zusje. Ik ken(de) hem niet en eigenlijk nog nooit van hem gehoord..
Naast de B.oterhal
Hee euh vergeetmenietje moet dat ook kennen
Gast- Gast
Ja, alles is mini. Tot het tegen je ribben trapt, dan voelt het niet als mini.Smikkell schreef:Mini, das wat jij binnenkort staat af te vegen..ProudMama schreef:Da's niet klein, da's mini...
Gast- Gast
Ik ga slapen! Of nou ja, eerst het bakje van de wasmachine even schoonmaken (ja nu nog) en dan slapen.
Trusteh allemaal!
Trusteh allemaal!
Gast- Gast
Ik kwam hem tegen, vorig weekend.Reva schreef:Smikkell schreef:En elke stad heeft wel zo'n figuur.Merai schreef:Zusje schreef:Isabella schreef:Zusje, waaraan is hij overleden?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik ga slapen! Of nou ja, eerst het bakje van de wasmachine even schoonmaken (ja nu nog) en dan slapen.
Trusteh allemaal!
Misschien wil je vriend hem aflikken?
Truste!
Gast- Gast
Reva schreef:Wij hebben Jerry. Die moet je mijden als hij een lange broek draagt.
Gast- Gast
Ik heb geen idee wie Reva is nee. Moet ik dat weten?
Maar nee, ik ga daar niet heen hoor. Ik weet niet of ze iets organiseren van ADO mss uit ofzo maar ik moet gewoon overdag werken dus dat gaat het sowieso niet worden. Woensdag eet ik bij mijn ouders, donderdag uiteten met mijn familie (vader is jarig! ) dus ik geloof niet dat ik veel tijd over heb. Ach, het was gewoon een markante man... Das altijd wat raar als zo iemand komt te overlijden.
Maar nee, ik ga daar niet heen hoor. Ik weet niet of ze iets organiseren van ADO mss uit ofzo maar ik moet gewoon overdag werken dus dat gaat het sowieso niet worden. Woensdag eet ik bij mijn ouders, donderdag uiteten met mijn familie (vader is jarig! ) dus ik geloof niet dat ik veel tijd over heb. Ach, het was gewoon een markante man... Das altijd wat raar als zo iemand komt te overlijden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kwam hem tegen, vorig weekend.Reva schreef:Smikkell schreef:En elke stad heeft wel zo'n figuur.Merai schreef:Zusje schreef:Isabella schreef:Zusje, waaraan is hij overleden?
Tegenwoordig raakt ie ook mensen aan
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik ga slapen! Of nou ja, eerst het bakje van de wasmachine even schoonmaken (ja nu nog) en dan slapen.
Trusteh allemaal!
Welterusten!
Merai- Ratel
Reva schreef:Zusje schreef:Reva schreef:Voor zijn dochter en familie/vriendin is het erg verdrietig idd, Zusje. Ik ken(de) hem niet en eigenlijk nog nooit van hem gehoord..
Naast de B.oterhal
Ik begrijp niks van wat je nu wilt zeggen . Maar het is laat en ik ben moe haha!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, alles is mini. Tot het tegen je ribben trapt, dan voelt het niet als mini.Smikkell schreef:Mini, das wat jij binnenkort staat af te vegen..ProudMama schreef:Da's niet klein, da's mini...
Maar wel bijzonder lijkt me.. grrr.. rammel rammel
Merai- Ratel
Isabella schreef:Ogen vallen continu dicht, ik ga richting dromenland!
Goodnight.
Slaap lekker
Merai- Ratel
Merai schreef:Zusje schreef:Is het te laat voor sex? Hmmm...
Het is toch nooit te laat voor sex?
Oh ja ach... Ik had mezelf eigenlijk beloofd doordeweeks niet te sexen LOL.
Gast- Gast
Zusje schreef:Reva schreef:Zusje schreef:Reva schreef:Voor zijn dochter en familie/vriendin is het erg verdrietig idd, Zusje. Ik ken(de) hem niet en eigenlijk nog nooit van hem gehoord..
Naast de B.oterhal
Ik begrijp niks van wat je nu wilt zeggen . Maar het is laat en ik ben moe haha!
En je hebt nog wel een tegeltje van me
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: