Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Vergeet-me-nietje schreef:Ja ik had het geloof ik ook niet echt uitgelegd. Anyway, ik zit nog steeds te stuiteren. Mijn vriend is inmiddels de wasbak aan het afkitten. (Sorry voor de extreem late reactie, maar vriend en collega kwamen ff wat drinken vlak nadat ik mijn vorige bericht gepost had, vandaar!)Smikkell schreef:Ahh, bij die post kwam ik (opnieuw) binnen. Snapte er niets van, terug gelezen, maar kon niets vinden wat deze post verklaarde.Vergeet-me-nietje schreef:Deze juichpost bedoelde ik Smikkel!Vergeet-me-nietje schreef:Whaaaaaa de wasbak hangt en is nog heel!!!!! Ze zijn nu bezig de kranen te bevestigen! Zo dat was ff stressen zeg...
(Het verhaal erachter is dat we al eerder een keer onze wasbak hebben opgehangen, maar dat die toen kapot gesprongen is. Weg wasbak van 500 euro. Wonder boven wonder kregen we na een mailtje aan de fabrikant direct een nieuwe wasbak toegezegd. Gratis en voor niks. Maar ja, ik vond het doodeng om deze op te hangen, want er zal maar weer hetzelfde gebeuren... Maar hij hangt dus nu! Vorige wasbak was waarschijnlijk productiefoutje.)
Maar fijn Dan schrik en baal je wel even, ja. Netjes opgelost!
Volgens mij moet ik terug met mijn nieuwe bril.. Ik las aflikken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat je het bericht nog teruggevonden hebt. Soms hoef je na een middag maar 3 pagina's terug te lezen en soms in een uurtje 30Vergeet-me-nietje schreef:Ja ik had het geloof ik ook niet echt uitgelegd. Anyway, ik zit nog steeds te stuiteren. Mijn vriend is inmiddels de wasbak aan het afkitten. (Sorry voor de extreem late reactie, maar vriend en collega kwamen ff wat drinken vlak nadat ik mijn vorige bericht gepost had, vandaar!)Smikkell schreef:Ahh, bij die post kwam ik (opnieuw) binnen. Snapte er niets van, terug gelezen, maar kon niets vinden wat deze post verklaarde.Vergeet-me-nietje schreef:Deze juichpost bedoelde ik Smikkel!Vergeet-me-nietje schreef:Whaaaaaa de wasbak hangt en is nog heel!!!!! Ze zijn nu bezig de kranen te bevestigen! Zo dat was ff stressen zeg...
(Het verhaal erachter is dat we al eerder een keer onze wasbak hebben opgehangen, maar dat die toen kapot gesprongen is. Weg wasbak van 500 euro. Wonder boven wonder kregen we na een mailtje aan de fabrikant direct een nieuwe wasbak toegezegd. Gratis en voor niks. Maar ja, ik vond het doodeng om deze op te hangen, want er zal maar weer hetzelfde gebeuren... Maar hij hangt dus nu! Vorige wasbak was waarschijnlijk productiefoutje.)
Maar fijn Dan schrik en baal je wel even, ja. Netjes opgelost!
Hij stond gewoon nog op die pagina open natuurlijk
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Een kindje mag blij zijn bij twee van zulke ouders. Maar leuk.. een kat?Merai schreef:Shit, Smikkell kent me te goed
We gaan voor gezinsuitbreiding naar het asiel.. die andere kriebels moet ik nog even onderdrukken want vriendjelief is er nog niet aan toe
Gast- Gast
Isabella schreef:Merai schreef:Ja zo zit ik daar ook regelmatig over na te denken, maarja, er zijn er toch echt twee voor nodig he
Helaas wel he? *kriebel kriebel*
Oh vreselijk! En ik wil ook zo graag trouwen
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Een kindje mag blij zijn bij twee van zulke ouders. Maar leuk.. een kat?Merai schreef:Shit, Smikkell kent me te goed
We gaan voor gezinsuitbreiding naar het asiel.. die andere kriebels moet ik nog even onderdrukken want vriendjelief is er nog niet aan toe
Lief van je Ja, toch een kat Een kitten wel te verstaan..
Merai- Ratel
Merai, wat onwijs gaaf!! Spannend!
Edit: Weet je zeker dat je er 1 neemt? Kittens zijn leuker met z'n tweetjes, ook voor je huis ...
Edit: Weet je zeker dat je er 1 neemt? Kittens zijn leuker met z'n tweetjes, ook voor je huis ...
Laatst aangepast door Alex op ma 6 jun 2011 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Merai schreef:Isabella schreef:Merai schreef:Ja zo zit ik daar ook regelmatig over na te denken, maarja, er zijn er toch echt twee voor nodig he
Hahaha, ik kan je heel erg de hand schudden. Ik droom er regelmatig over, op vakantie dat hij het in het restaurant deed, hier thuis dat hij het op mijn verjaardag doet als iedereen erbij is.... Vriend wil ook trouwen en kinderen; dat gelukkig wel
Laatst aangepast door Isabella op ma 6 jun 2011 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Isabella schreef:Merai schreef:Isabella schreef:Merai schreef:Ja zo zit ik daar ook regelmatig over na te denken, maarja, er zijn er toch echt twee voor nodig he
Hahaha, ik kan je heel erg de hand schudden. Ik droom er regelmatig over, op vakantie dat hij het in het restaurant deed, hier thuis dat hij het op mijn verjaardag doet als iedereen erbij is.... Vriend wil ook trouwen en kinderen; dat gelukkig wel
Gast- Gast
Alex schreef:Merai, wat onwijs gaaf!! Spannend!
Is dit nou een reactie op de suggestie of op de kat? Maar ik vind het ook heel erg leuk! En tegen de tijd dat er kleintjes komen van ons horen jullie het ook hoor
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Ben je niet bang i.v.m. balkon?
Hij hoeft niet naar buiten toch? Wij hebben kat + balkon en die rent als we thuis zijn daar lekker rond, en gaat dan binnen slapen.
Gast- Gast
Reva schreef:Kan iemand even naar Alex whatsappen dat het om een kitten gaat.
Doe ik ze is vast niet online he !
Gast- Gast
Stuur je serieus die info naar haar?Reva schreef:Kan iemand even naar Alex whatsappen dat het om een kitten gaat.
Gast- Gast
Merai schreef:Alex schreef:Merai, wat onwijs gaaf!! Spannend!
Is dit nou een reactie op de suggestie of op de kat? Maar ik vind het ook heel erg leuk! En tegen de tijd dat er kleintjes komen van ons horen jullie het ook hoor
Nou als er kleintjes komen van jou en de kat dan horen niet alleen wij het, maar heel Nederland..
Gast- Gast
Maar dan moet je heel erg de deuren dichthouden..Isabella schreef:Smikkell schreef:Ben je niet bang i.v.m. balkon?
Hij hoeft niet naar buiten toch? Wij hebben kat + balkon en die rent als we thuis zijn daar lekker rond, en gaat dan binnen slapen.
Gast- Gast
Isabella schreef:Merai schreef:Isabella schreef:Merai schreef:Ja zo zit ik daar ook regelmatig over na te denken, maarja, er zijn er toch echt twee voor nodig he
Die van mij ook hoor Maar gewoon nu nog niet, wat ik ook wel snap maar ja, kriebels he
Merai- Ratel
Nee hoor, daar verzinnen we wel iets op, en voor is de muur lekker hoog, dus minder eng...Smikkell schreef:Ben je niet bang i.v.m. balkon?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Stuur je serieus die info naar haar?Reva schreef:Kan iemand even naar Alex whatsappen dat het om een kitten gaat.
nee ik doe dat...... daar vraagt ze om toch...
Gast- Gast
Isabella schreef:Reva, lach je mij nou uit?
Ja ik snap niet dat je de seksuele uitspattingen van je vriend zo over tafel smijt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ben je niet bang i.v.m. balkon?
Ja daar moeten we nog even wat op verzinnen, maar dat houdt ons niet tegen
Merai- Ratel
ProudMama schreef:Nee hoor, daar verzinnen we wel iets op, en voor is de muur lekker hoog, dus minder eng...Smikkell schreef:Ben je niet bang i.v.m. balkon?
Haha
Merai- Ratel
Dan wil ik er een uit dat nestje..Reva schreef:Merai schreef:Alex schreef:Merai, wat onwijs gaaf!! Spannend!
Nou als er kleintjes komen van jou en de kat dan horen niet alleen wij het, maar heel Nederland..
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: