Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
*Proest*Reva schreef:ProudMama schreef:Wat lief!!Merai schreef:Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Maar niemand ziet mij als ik als een snotterende vaatdoek op de bank hangt hoor, dus lijkt het al snel heel wat
Jij dacht dat die zwarte stippen op je plafonds kwamen doordat je niet meer mag schoonmaken? 24/7 live jonguh.
Gast- Gast
Ik heb trouwens ook een leuk nieuwtje
Wij gaan rond eind augustus/begin september voor gezinsuitbreiding..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Zie geen zwarte stippen... Mijn man maakt schoon...Reva schreef:ProudMama schreef:Wat lief!!Merai schreef:Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Maar niemand ziet mij als ik als een snotterende vaatdoek op de bank hangt hoor, dus lijkt het al snel heel wat
Jij dacht dat die zwarte stippen op je plafonds kwamen doordat je niet meer mag schoonmaken? 24/7 live jonguh.
Gast- Gast
Merai schreef:Ik heb trouwens ook een leuk nieuwtje
Gaan jullie van die kast een hamsterkooi maken?
Laatst aangepast door Smikkell op ma 6 jun 2011 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:??Zusje schreef:Icoon van Den Haag overleden... Net gezien op internet. Hartaanval in de sportschool... Monster van Laakkwartier is niet meer
http://www.condoleancesonline.nl/registers/bekijk/tonhoogduin
Gast- Gast
Lieve lieve lieve PM....... Wat ben je toch een topwijf ! Ik ben ape trots op je hoe je het allemaal maar ff doet !!!
Gast- Gast
Wat gaaf!!Merai schreef:Ik heb trouwens ook een leuk nieuwtje
Gast- Gast
Merai schreef:Burn schreef:Kan iemand mij dan vertellen waar of hoe ik dat (ongeveer) uit kan/moet zetten?
Ik heb een htc en bij staat het bij de draadloos en netwerk instellingen.
Hmmm.. Heb een Nokia E72, dus werkt net weer anders.. Jammer! :p
De rest, bedankt voor alle andere tips! Mocht ik het niet kunnen vinden gebruik ik wel 1 van jullie tips!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat je man thuiskomt van zijn werk en tegen je zegt 'Schat, wat ik vandaag voor krantenkop heb bedacht...ik denk aan promotie'
'Likkende hond redmiddel voor Britse met slaapstoornis '
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat gaaf!!Merai schreef:Ik heb trouwens ook een leuk nieuwtje
Kijk maar uit voor je het weet zijn het er 2.... vraag maar aan PM
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:??Zusje schreef:Icoon van Den Haag overleden... Net gezien op internet. Hartaanval in de sportschool... Monster van Laakkwartier is niet meer
Die kan ik hebben!!
Merai: wat gaaf !
Gast- Gast
Nah, ik begrijp dat jullie niets met dit bericht hebben hoor maar in Den Haag is hij een icoon, echt heel bekend. Ik schrik er van, hij was nog zo jong... Heb mijn ouders even gebeld, mijn vader heeft hem weleens ontmoet... Is zo gek als je dan alleen thuis bent en je hoort zulk nieuws dat je eigenlijk wilt delen met iemand...
Gast- Gast
Ik vind de tips uit het slaapproblemen-topic toch iets aangenamer!Reva schreef:Dat je man thuiskomt van zijn werk en tegen je zegt 'Schat, wat ik vandaag voor krantenkop heb bedacht...ik denk aan promotie'
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Lieve lieve lieve PM....... Wat ben je toch een topwijf ! Ik ben ape trots op je hoe je het allemaal maar ff doet !!!
Gast- Gast
Shit, Smikkell kent me te goed
We gaan voor gezinsuitbreiding naar het asiel.. die andere kriebels moet ik nog even onderdrukken want vriendjelief is er nog niet aan toe
We gaan voor gezinsuitbreiding naar het asiel.. die andere kriebels moet ik nog even onderdrukken want vriendjelief is er nog niet aan toe
Merai- Ratel
Reva schreef:Zusje schreef:Smikkell schreef:??Zusje schreef:Icoon van Den Haag overleden... Net gezien op internet. Hartaanval in de sportschool... Monster van Laakkwartier is niet meer
Die kan ik hebben!!Zeker in zn huidige staat.
Merai: wat gaaf !
Haha, 2 meter 13, succes .
Gast- Gast
Zusje schreef:Nah, ik begrijp dat jullie niets met dit bericht hebben hoor maar in Den Haag is hij een icoon, echt heel bekend. Ik schrik er van, hij was nog zo jong... Heb mijn ouders even gebeld, mijn vader heeft hem weleens ontmoet... Is zo gek als je dan alleen thuis bent en je hoort zulk nieuws dat je eigenlijk wilt delen met iemand...
Dat is ook schrikken, kan me voorstellen dat je het even wilt delen
Merai- Ratel
Kun je wat meer over hem vertellen? Wat deed hij? Hoe overleden?Zusje schreef:Nah, ik begrijp dat jullie niets met dit bericht hebben hoor maar in Den Haag is hij een icoon, echt heel bekend. Ik schrik er van, hij was nog zo jong... Heb mijn ouders even gebeld, mijn vader heeft hem weleens ontmoet... Is zo gek als je dan alleen thuis bent en je hoort zulk nieuws dat je eigenlijk wilt delen met iemand...
Ik ken hem niet, maar begrijp je gevoel wel.
Gast- Gast
Ja ik had het geloof ik ook niet echt uitgelegd. Anyway, ik zit nog steeds te stuiteren. Mijn vriend is inmiddels de wasbak aan het afkitten. (Sorry voor de extreem late reactie, maar vriend en collega kwamen ff wat drinken vlak nadat ik mijn vorige bericht gepost had, vandaar!)Smikkell schreef:Ahh, bij die post kwam ik (opnieuw) binnen. Snapte er niets van, terug gelezen, maar kon niets vinden wat deze post verklaarde.Vergeet-me-nietje schreef:Deze juichpost bedoelde ik Smikkel!Vergeet-me-nietje schreef:Whaaaaaa de wasbak hangt en is nog heel!!!!! Ze zijn nu bezig de kranen te bevestigen! Zo dat was ff stressen zeg...
(Het verhaal erachter is dat we al eerder een keer onze wasbak hebben opgehangen, maar dat die toen kapot gesprongen is. Weg wasbak van 500 euro. Wonder boven wonder kregen we na een mailtje aan de fabrikant direct een nieuwe wasbak toegezegd. Gratis en voor niks. Maar ja, ik vond het doodeng om deze op te hangen, want er zal maar weer hetzelfde gebeuren... Maar hij hangt dus nu! Vorige wasbak was waarschijnlijk productiefoutje.)
Maar fijn Dan schrik en baal je wel even, ja. Netjes opgelost!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Stuiterbal schreef:Lieve lieve lieve PM....... Wat ben je toch een topwijf ! Ik ben ape trots op je hoe je het allemaal maar ff doet !!!
Gast- Gast
Merai schreef:Shit, Smikkell kent me te goed
Gast- Gast
Ja zo zit ik daar ook regelmatig over na te denken, maarja, er zijn er toch echt twee voor nodig he
Merai- Ratel
Dat je het bericht nog teruggevonden hebt. Soms hoef je na een middag maar 3 pagina's terug te lezen en soms in een uurtje 30Vergeet-me-nietje schreef:Ja ik had het geloof ik ook niet echt uitgelegd. Anyway, ik zit nog steeds te stuiteren. Mijn vriend is inmiddels de wasbak aan het afkitten. (Sorry voor de extreem late reactie, maar vriend en collega kwamen ff wat drinken vlak nadat ik mijn vorige bericht gepost had, vandaar!)Smikkell schreef:Ahh, bij die post kwam ik (opnieuw) binnen. Snapte er niets van, terug gelezen, maar kon niets vinden wat deze post verklaarde.Vergeet-me-nietje schreef:Deze juichpost bedoelde ik Smikkel!Vergeet-me-nietje schreef:Whaaaaaa de wasbak hangt en is nog heel!!!!! Ze zijn nu bezig de kranen te bevestigen! Zo dat was ff stressen zeg...
(Het verhaal erachter is dat we al eerder een keer onze wasbak hebben opgehangen, maar dat die toen kapot gesprongen is. Weg wasbak van 500 euro. Wonder boven wonder kregen we na een mailtje aan de fabrikant direct een nieuwe wasbak toegezegd. Gratis en voor niks. Maar ja, ik vond het doodeng om deze op te hangen, want er zal maar weer hetzelfde gebeuren... Maar hij hangt dus nu! Vorige wasbak was waarschijnlijk productiefoutje.)
Maar fijn Dan schrik en baal je wel even, ja. Netjes opgelost!
Gast- Gast
Merai schreef:Ja zo zit ik daar ook regelmatig over na te denken, maarja, er zijn er toch echt twee voor nodig he
Helaas wel he? *kriebel kriebel*
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: