Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Kan iemand mij dan vertellen waar of hoe ik dat (ongeveer) uit kan/moet zetten?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Het werkt nog ookReva schreef:Wie mijn huis wil zien moet gewoon lekker op afbeeldingen van B.oterhal googlen Niet de c1000 boter he.. Nou, daarnaast.
Gast- Gast
Burn schreef:Kan iemand mij dan vertellen waar of hoe ik dat (ongeveer) uit kan/moet zetten?
Je zoutmolen over je linkerschouder gooien terwijl je het volkslied aan het gorgelen bent. Voor zover ik weet werkt dat voor alle telefoons.
Gast- Gast
Burn schreef:Kan iemand mij dan vertellen waar of hoe ik dat (ongeveer) uit kan/moet zetten?
Ik heb een htc en bij staat het bij de draadloos en netwerk instellingen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Dat werkt dan weer nietReva schreef:Burn schreef:Kan iemand mij dan vertellen waar of hoe ik dat (ongeveer) uit kan/moet zetten?
Je zoutmolen over je linkerschouder gooien terwijl je het volkslied aan het gorgelen bent. Voor zover ik weet werkt dat voor alle telefoons.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva, stik d'r lekker zelf in! Piemelhoofd!
Handig..... mijn vader heeft zijn piemel niet meer en zou hem dus zo op zijn hoofd kunnen plaatsen.....
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat werkt dan weer nietReva schreef:Burn schreef:Kan iemand mij dan vertellen waar of hoe ik dat (ongeveer) uit kan/moet zetten?
Maar dan heb je misschien gewoon een zoutvaatje? Ik zei een zoutmolen.
Gast- Gast
Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Merai- Ratel
Stuiterbal schreef:Alex schreef:Reva, stik d'r lekker zelf in! Piemelhoofd!
Handig..... mijn vader heeft zijn piemel niet meer en zou hem dus zo op zijn hoofd kunnen plaatsen.....
Gast- Gast
Merai schreef:Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Slijmbal......
Gast- Gast
Dus..Merai schreef:Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Gast- Gast
Misschien was het de pepermolen. In de zoutmolen zit zout met rozemarijn...Reva schreef:Smikkell schreef:Dat werkt dan weer nietReva schreef:Burn schreef:Kan iemand mij dan vertellen waar of hoe ik dat (ongeveer) uit kan/moet zetten?
Maar dan heb je misschien gewoon een zoutvaatje? Ik zei een zoutmolen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dus..Merai schreef:Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Ja nou dat mag ook best eens gezegd worden tussen alle piemelhoofden in hoor
Merai- Ratel
Wat lief!!Merai schreef:Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Maar niemand ziet mij als ik als een snotterende vaatdoek op de bank hangt hoor, dus lijkt het al snel heel wat
Gast- Gast
Slijmbal zoals ik al zei dus.....Smikkell schreef:Dus..Merai schreef:Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat lief!!Merai schreef:Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Maar niemand ziet mij als ik als een snotterende vaatdoek op de bank hangt hoor, dus lijkt het al snel heel wat
Jij dacht dat die zwarte stippen op je plafonds kwamen doordat je niet meer mag schoonmaken? 24/7 live jonguh.
Laatst aangepast door Reva op ma 6 jun 2011 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat lief!!Merai schreef:Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Dat mag ook gewoon tussendoor hoor, dan ís het nog steeds heel wat
Merai- Ratel
En toch vind ik het lief!Stuiterbal schreef:Slijmbal zoals ik al zei dus.....Smikkell schreef:Dus..Merai schreef:Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Gast- Gast
Icoon van Den Haag overleden... Net gezien op internet. Hartaanval in de sportschool... Monster van Laakkwartier is niet meer
Gast- Gast
Jij kan ook nog snel even iets liefs zeggen tegen PM.Stuiterbal schreef:Slijmbal zoals ik al zei dus.....Smikkell schreef:Dus..Merai schreef:Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Slijmbal zoals ik al zei dus.....Smikkell schreef:Dus..Merai schreef:Oh trouwens PM, Smikkell en June en ik hadden het zaterdag over je en vonden je alledrie zo ontzettend sterk. Om hoe je met de tegenslagen tijdens je zwangerschap omgaat en hoe positief je blijft. Ik dacht, dat zeg ik even
Wil jij ook even horen dat je het goed doet dan? Dan mag het vast wel haha
Merai- Ratel
??Zusje schreef:Icoon van Den Haag overleden... Net gezien op internet. Hartaanval in de sportschool... Monster van Laakkwartier is niet meer
Gast- Gast
Zusje schreef:Icoon van Den Haag overleden... Net gezien op internet. Hartaanval in de sportschool... Monster van Laakkwartier is niet meer
Hmm.. dat klinkt naar! Kennen wij hem ook?
Merai- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: