Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Ik sla even over..Bazinga schreef:ProudMama schreef:Uch uche uche... kggrrr... uch...ggrrallvfgrgrgafl...Reva schreef:Stik lekker massaal
+1 ?
Hou ook niet van meedoen met de massa.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Uch uche uche... kggrrr... uch...ggrrallvfgrgrgafl...Reva schreef:Stik lekker massaal
Ga ik dan voor drievoudige doodslag de bak in?
Nou dan laat ik Luanuanuaweetikveel een cake bakken. Met een vijl erin. En geen nagelvijl he, schatje.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Elke dag even hier komen dusStuiterbal schreef:whahahahahaha echt jullie maken mijn dag weer goed.
Ik doe tegenwoordig niks anders meer......
Gast- Gast
Ik ook. Als ik het goed doe, kan ik het maar één keer en ik geloof dat ik daar nu even geen zin in heb.Smikkell schreef:Ik sla even over..Bazinga schreef:ProudMama schreef:Uch uche uche... kggrrr... uch...ggrrallvfgrgrgafl...Reva schreef:Stik lekker massaal
+1 ?
Hou ook niet van meedoen met de massa.
Gast- Gast
Heel goed, heeeeel goed....Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Elke dag even hier komen dusStuiterbal schreef:whahahahahaha echt jullie maken mijn dag weer goed.
Ik doe tegenwoordig niks anders meer......
Gast- Gast
Reva schreef:Stik lekker massaal
Ik zal je nog eens aanbieden je te helpen
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Zeg, nou zitten ze met met DRIE vrouw sterk te whatsappen.
Tja Reva wilde zo graag dat wij met JOU gingen whatsappen. Maar als je me haar nummer pm"t dan val ik haar gewoon verder lastig
Gast- Gast
Zo klinkt het ongeveer als je massaal stikt denk ik...Bazinga schreef:ProudMama schreef:Uch uche uche... kggrrr... uch...ggrrallvfgrgrgafl...Reva schreef:Stik lekker massaal
+1 ?
Gast- Gast
Ja, as said Reva vraagt, wij draaien
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nu is ik echt weg
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Stuiterbal schreef:Alex schreef:Zeg, nou zitten ze met met DRIE vrouw sterk te whatsappen.
Tja Reva wilde zo graag dat wij met JOU gingen whatsappen. Maar als je me haar nummer pm"t dan val ik haar gewoon verder lastig
Nou, daar heeft Alex geen moeite mee. Mijn nummer weggegeven. Toch, Lex? Hap hap hap.
Gast- Gast
Ik voel me zo'n idioot. Heb de grootste lol hier terwijl ik het amper nog kan volgen...
Gast- Gast
Ik gaf ook zonder moiete jouw adres aan AlexReva schreef:Stuiterbal schreef:Alex schreef:Zeg, nou zitten ze met met DRIE vrouw sterk te whatsappen.
Nou, daar heeft Alex geen moeite mee. Mijn nummer weggegeven. Toch, Lex? Hap hap hap.
Gast- Gast
IDIOOT!ProudMama schreef:Ik voel me zo'n idioot. Heb de grootste lol hier terwijl ik het amper nog kan volgen...
Gast- Gast
Oohhh, dat was jouw nummerReva schreef:Stuiterbal schreef:Alex schreef:Zeg, nou zitten ze met met DRIE vrouw sterk te whatsappen.
Gast- Gast
Wij eten lekker nog een klein stukje van de housewarmingtaart
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ow, ik wihiil ooohooook! Hij was erg lekker en niet te zoet! Jumm!! Ik dacht eigenlijk dat hij wel op was.Merai schreef:Wij eten lekker nog een klein stukje van de housewarmingtaart
Gast- Gast
Hallo!
Als ik naar het buitenland op vakantie ga, schakelt mijn internet dan automatisch uit? Zodat ik bijv. geen Whatsapp berichttjes meer kan ontvangen..
Want ben bang dat mijn rekening anders torenhoog op loopt!
Weet iemand dit?
Als ik naar het buitenland op vakantie ga, schakelt mijn internet dan automatisch uit? Zodat ik bijv. geen Whatsapp berichttjes meer kan ontvangen..
Want ben bang dat mijn rekening anders torenhoog op loopt!
Weet iemand dit?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Smikkell schreef:Voel me opeens heel erg verplicht om op alle posts te reageren
Doe je je onderschrift ten minste eer aan !
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: