Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Oproep voor Alex.
PM je nummer even, dan kan ik je Whatsapppen, om door te geven dat Reva je niet kan Whatsappen.
PM je nummer even, dan kan ik je Whatsapppen, om door te geven dat Reva je niet kan Whatsappen.
Gast- Gast
Maple schreef:Zie vorige pagina. Heeft die kat van je op je avatar nóg zulke grote ogen, leest 'ie er nog overheen.Lejow schreef:IK SNAP HET NIE MEER
Wie is Luana (die overigens ook dit was het nieuws gekeken heeft van het weekend hahaha)
Ja iemand heeft naam veranderd.. maar ik geloof dak werkelijk nog blonder ben dan het achterwerk van een varken, want ik heb werkelijk geen idee wie ze hiervoor was...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Heb dit zo'n beetje letterlijk doorgegeven. Maar nu wil ik wel weten waar het over gaat...Reva schreef:*cancel vorig bericht...herhaling...cancel vorig bericht*
Lex, ik euh bedoelde van euh wat ik gisteravond stuurde
Daar sta ik nog steeds achter
Gast- Gast
Reva schreef:Zijn er nog meer mensen die Alex willen inlichten terwijl ze online is? Of was dit het?
Ik zou het graag voor je gedaan hebben maar ik whatsapp niet met Alex, en ook niet met jou trouwens
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Smikkell schreef:Oproep voor Alex.
+1 dus
Merai- Ratel
Zit niet voor niets in therapie Maar bedankt.Merai schreef:Smikkell schreef:Zo ZoMerai schreef:Smikkell schreef:
Goed bezig vriendin!
Wat valt er te zozoën? Dat ik je vriendin noem? Dat ben je toch ook
Gast- Gast
Als je PM je nummer PM't, dan geeft PM het wel door joh. Heeft toch niks beters te doen...Smikkell schreef:Oproep voor Alex.
edit: Aanbod is ook geldig voor Merai
Laatst aangepast door ProudMama op ma 6 jun 2011 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pff Lejow jij bent zó blond dat je niet eens weet dat een varkens kont niet blond is...
Gast- Gast
Lejow schreef:Maple schreef:Zie vorige pagina. Heeft die kat van je op je avatar nóg zulke grote ogen, leest 'ie er nog overheen.Lejow schreef:IK SNAP HET NIE MEER
Wie is Luana (die overigens ook dit was het nieuws gekeken heeft van het weekend hahaha)
Ja iemand heeft naam veranderd.. maar ik geloof dak werkelijk nog blonder ben dan het achterwerk van een varken, want ik heb werkelijk geen idee wie ze hiervoor was...
Ik heb nog nooit een blond achterwerk van een varken gezien
Merai- Ratel
Ik zeg ook.. Ik ben blonder
Lejow- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Zit niet voor niets in therapie Maar bedankt.Merai schreef:Smikkell schreef:Zo ZoMerai schreef:Smikkell schreef:
Goed bezig vriendin!
Oh is dat eng?
Merai- Ratel
Lekker kontje trouwens..
Maarem dank zij mijn geheime bron weet ik het al hahaha
Maarem dank zij mijn geheime bron weet ik het al hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Hooiiii!
Zojuist een uur lang gelopen. Heerlijk. Alleen een beetje jammer van de blaren onder mijn voeten.
Hallo Lekker, lopen! Blaren dan weer niet..
Morgen weer! Nu alleen nog even bedenken hoe ik van de pijn van mijn voeten afkom.
Gast- Gast
Ja, en ik ben blonder dan de avatar van bazingaLejow schreef:Ik zeg ook.. Ik ben blonder
Gast- Gast
En ik ben der vandoor
AAAAADIIOOOOOS!
AAAAADIIOOOOOS!
Lejow- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ja, en ik ben blonder dan de avatar van bazingaLejow schreef:Ik zeg ook.. Ik ben blonder
Ik ook.
Gast- Gast
Kan het hebben. Ditmaal eerder eenMerai schreef:Smikkell schreef:Zit niet voor niets in therapie Maar bedankt.Merai schreef:Smikkell schreef:Zo ZoMerai schreef:Smikkell schreef:
Goed bezig vriendin!
Oh is dat eng?
Gast- Gast
Uch uche uche... kggrrr... uch...ggrrallvfgrgrgafl...Reva schreef:Stik lekker massaal
Gast- Gast
ProudMama schreef:Uch uche uche... kggrrr... uch...ggrrallvfgrgrgafl...Reva schreef:Stik lekker massaal
+1 ?
Gast- Gast
Elke dag even hier komen dusStuiterbal schreef:whahahahahaha echt jullie maken mijn dag weer goed.
Gast- Gast
Serious... Dude!
Lejow heeft een fobie voor stikken!!
Lejow heeft een fobie voor stikken!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: