Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Ik zou serieus niet weten of mensen mijn berichten lezen, eigenlijk. Heb me daar nooit mee bezig gehouden. Ik drop mijn vuil en ingevingen gewoon, dan ben ik er vanaf!!!Reva schreef:Volgens mij heb ik vandaag ook al een keer of drie geen reactie gehad op een bericht. Ik kan me daar alleen echt zo ontzettend niet druk om maken... Sterker nog, ik heb meer interesse in de onderbroek van mijn jostibuurman.
En het levert postpunten op, dus...
Gast- Gast
Luana schreef:Jaa, vinden jullie 'm mooi?
Ja hartstikke maar ik ben vooral benieuwd naar wie je eerst was haha
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Maar vinden wij het zelfde braaf??Stuiterbal schreef:
Maar...... ik ben heel braaf geweest
Gast- Gast
Merai schreef:Goed dat je morgen gesprek hebt! Dubbel mag gewoon, gelukkig zie je ook de positieve kanten! Mooie stappen gemaakt op therapie? Het was nog erg gezellig zaterdag, ergens na half vier lagen we in bed maar niemand weet meer precies hoelaat haha Ik vond het erg leuk dat jullie erbij waren en de 24e staat in mijn agenda!Smikkell schreef:Vrij dubbel eigenlijk.. vreemd, he!Merai schreef:Smikkell schreef:Haaaaai MeraaaaiiiiMerai schreef:Goedenavond dames!
Haha wat een enthousiasme Hoe gaat het?
Net heel veel positieve dingen opgeschreven, best goed weekend gehad, vandaag ook twee mooie stappen gemaakt en dan toch zo'n gevoel Grr....
Morgen gesprek!
Is het zaterdag nog lang doorgegaan? Zondag gepoetst? Ik vond het weer gezellig!
Hoe is het met jou?
Haha, ik las 'maar niemand weet meer precies hoe en waar'
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zou serieus niet weten of mensen mijn berichten lezen, eigenlijk. Heb me daar nooit mee bezig gehouden. Ik drop mijn vuil en ingevingen gewoon, dan ben ik er vanaf!!!Reva schreef:Volgens mij heb ik vandaag ook al een keer of drie geen reactie gehad op een bericht. Ik kan me daar alleen echt zo ontzettend niet druk om maken... Sterker nog, ik heb meer interesse in de onderbroek van mijn jostibuurman.
Nou ik snap best dat het soms niet leuk is hoor, ik kan me er ook weleens aan storen. Maar dan praat ik gewoon door tot er iemand wel reageert Dus, wat wil je kwijt sunnyscience?
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Maar vinden wij het zelfde braaf??Stuiterbal schreef:
Natuurlijk !!!
Gast- Gast
Reva schreef:
Haha dat zou nog erger zijn geweest
Merai- Ratel
Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Maar vinden wij het zelfde braaf??Stuiterbal schreef:
Natuurlijk !!!
Ik denk van niet
Merai- Ratel
Dat vind ik leuk! Wordt ergens in Utrecht in ieder geval!Merai schreef:Goed dat je morgen gesprek hebt! Dubbel mag gewoon, gelukkig zie je ook de positieve kanten! Mooie stappen gemaakt op therapie? Het was nog erg gezellig zaterdag, ergens na half vier lagen we in bed maar niemand weet meer precies hoelaat haha Ik vond het erg leuk dat jullie erbij waren en de 24e staat in mijn agenda!
Ja, op therapie. En iemand van therapie is vandaag bij mij thuis geweest (als opdracht). *TROTS*
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zou serieus niet weten of mensen mijn berichten lezen, eigenlijk. Heb me daar nooit mee bezig gehouden. Ik drop mijn vuil en ingevingen gewoon, dan ben ik er vanaf!!!Reva schreef:Volgens mij heb ik vandaag ook al een keer of drie geen reactie gehad op een bericht. Ik kan me daar alleen echt zo ontzettend niet druk om maken... Sterker nog, ik heb meer interesse in de onderbroek van mijn jostibuurman.
Ik zet mn vuil gewoon op maandagochtend (of zondagavond) in vuilniszakken aan de weg.
Gast- Gast
@Merai, ik hoop dat mijn buikje weer in orde is (lijkt er wel op) en ik morgen niet meer zo opgezwollen ben. Je broeken zitten dan ook niet zo lekker...
Gast- Gast
Is er iemand in de huis die met Alex whatsapp doet? Zoja, wil die dan even whatsappen dat ik niet meer kan whatsappen
Gast- Gast
Dan is alle opwinding van die film dus vakkundig weggewerkt door meneer in kwestieStuiterbal schreef:Smikkell schreef:Maar vinden wij het zelfde braaf??Stuiterbal schreef:
Natuurlijk !!!
Gast- Gast
Bij Merai weet je het maar nooit..Merai schreef:Reva schreef:
Haha dat zou nog erger zijn geweest
Gast- Gast
SuS, ik vind je grap ook gewoon niet grappig. Maar jij mag er best om lachen.
Reev, wat is er met je 007?
Reev, wat is er met je 007?
Gast- Gast
Heh bah, ik heb ineens een partij last van m'n ogen, ik zit hier bekant te janken, zo hard tranen ze
Gast- Gast
ikke ikke ikke hahahaReva schreef:Is er iemand in de huis die met Alex whatsapp doet? Zoja, wil die dan even whatsappen dat ik niet meer kan whatsappen
Gast- Gast
Wat je net deed is quoten.SunnyScience schreef:Luana schreef: Niet quoten.
Wat is dat quoten?
Gast- Gast
SunnyScience schreef:@Merai, ik hoop dat mijn buikje weer in orde is (lijkt er wel op) en ik morgen niet meer zo opgezwollen ben. Je broeken zitten dan ook niet zo lekker...
Dat kan ik me voorstellen! Hopelijk is het morgen over!
Merai- Ratel
Ow, ben jij het. Dat was niet waar ik als eerste aan dacht, en ook niet als tweede. Eigenlijk helemaal niet!SunnyScience schreef:Luana schreef: Niet quoten.
Wat is dat quoten?
Gast- Gast
Dude Luana, iedereen die je posts bekijkt, kan 't weten.... Maar ik houd 't stil uiteraard (a)
Is Leah er nog ergens??
Is Leah er nog ergens??
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: